Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Wykonanie dokumentacji na przedłużenie
ul. 3-go Maja w Końskich.”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na  wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przedłużeniu ul. 3-go Maja w Końskich z opracowaniem koncepcji skrzyżowania ul. 3-go Maja  z ul. Wjazdową i ul. Niepodległości oraz budową chodnika po stronie zachodniej drogi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 3.

 

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 12.11.2008r. do godz. 11.00

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.    Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania: 7 miesięcy od daty podpisania umowy.

2.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

1.    W zakresie procedury postępowania – Dorota Sęga –ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,

2.    W zakresie przedmiotu zamówienia Cezary Maliborski – Inspektor w Wydziale Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 146.

 

 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy

2.    Przedmiar robót.

3.    Opis przedmiotu zamówienia.


 

 Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA

NA WYKONANIE ZADANIA 

pn: „Wykonanie dokumentacji na przedłużenie
ul. 3-go Maja w Końskich.”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ...................................................................................................................... ..

Dokładny adres:                         .................................................................................................................... .

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

Wartość netto ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

 

 

 

1.      Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie………………... miesięcy od daty podpisania umowy.

2.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

3.      Oświadczamy, że  harmonogram rzeczowo- finansowy będzie przekazany zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                                    (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 


załącznik nr 2

Przedmiar robót

 na wykonanie przedłużenia ul. 3-go Maja w Końskich

 

 

numer

SST

wyszczególnienie elementów rozliczeniowych

jednostka

nazwa

ilość

 

I Roboty ziemne

 

 

SST

D–04.01.01

Roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. II – IV grubości 34 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z odwozem na odl. do 2 km

(20m*4m + 30m*2m)*0,34m

+ (245*2m)*0,10 = 96,6 m3  

m3

96,6

 

II Podbudowa

 

 

SST

D–08.01.01

Ustawienie krawężników betonowych                 na ławie betonowej z oporem

m

385

SST

D–04.04.01

Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie          gr. 20 cm

20m*4m + 30m*2m = 140 m2

m2

140

SST

D–05.03.05

 

Wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 4cm

m2

140

SST

D-03.02.01

Regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej

szt.

1

 

III Nawierzchnia

 

 

SST

D–05.03.05

 

Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm

m2

140

SST

D–05.03.05

 

Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm

m2

140

 

III Chodnik

 

 

SST

D–08.02.02

Ułożenie chodnika z kostki betonowej                 gr. 6 cm na podsypce cementowo– piaskowej 1:4 gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem

w ciągu chodnika

(155m x 2,0m)+(10m x 2,0m) = 330 m2

m2

330

 

V Zieleń

 

 

SST

D–00.00.02

Rozplantowanie ziemi, obsianie trawą i przywałowanie

m2

500

 

 


załącznik nr 3

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest :

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przebudowie ul. 3-go Maja w Końskich z opracowaniem koncepcji skrzyżowania ul. 3-go Maja z ul. Wjazdową   i ul. Niepodległości oraz budową chodnika po stronie zachodniej drogi.

 

Przedmiot zamówienia winien obejmować :

·        przebudowę drogi ul. 3-go Maja na odcinku od skrzyżowania z ul. Niepodległości do ul. Wjazdowej na działce o numerze 6242/1, 6242/2, 4287/2, 6243/99, 6243/5, 4293/6.

        całkowita długość drogi jednojezdniowej około 235 m w tym poszerzenie jezdni do 5,0m na odcinku ok. 35m, dla vp=30 km/h i kategorii ruchu KR II;

        budowa chodnika po zachodniej stronie drogi na odcinku od ul. Wjazdowej do ul. Niepodległości łącznie z połączeniem projektowanego chodnika z chodnikiem istniejącym w ul. Kołłątaja,

                                            odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;

                                            opracowanie koncepcji skrzyżowania ul. 3-go Maja z ul. Wjazdową i ul. Niepodległości;

                                            opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanej ulicy.

 

Zakres opracowania projektowego :

1. Projekt budowlany, w tym

1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

 

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania                         i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r.               Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne                 i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

 

2.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

Zawartość projektu wykonawczego drogowego :

2.1. Opis techniczny w tym:

        analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni;

        tabela robót ziemnych;

        wykaz zjazdów z ich powierzchnią oraz pisemną zgodą właścicieli posesji na lokalizację zjazdu.

2.2. Część rysunkowa:

        plan orientacyjny;

        profil podłużny ciągu;

        przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe);

        przekroje konstrukcyjne;

        rysunki szczegółowe np. szczegóły rozwiązania skrzyżowania dróg, szczegóły odwodnienia, itp.

 

3.  Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

3.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.

 

4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 Ustawy   z dn. 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902  z późniejszymi zmianami), jeśli będzie wymagana.

 

6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z Ustawą z dn. 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.  z 2003 r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.)

 

7.                  Opracowania związane i pozostałe.

7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.

7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu  pieszo - jezdnego.

7.3 Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem UMiG prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału).

7.4 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi).

7.5 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja (z adresami i kodami pocztowymi).

7.6 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

7.7 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z pasa drogowego) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zezwolenia realizacji inwestycji drogowej włącznie).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

7.8 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

 

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

 


 

Rozdział C: PROJEKT UMOWY.

 

UMOWA NR  – .............................

zawarta w dniu __________________ w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

1. Burmistrza Miasta i Gminy- Krzysztofa Obratańskiego

2. przy kontrasygnacie Skarbnika- Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym                     a

___________________________________________________________________________ z siedzibą w ________________________________________________________________

reprezentowanym przez:

1. _________________________________________________________________________

2. _________________________________________________________________________

zwaną dalej Wykonawcą

§1.             PRZEDMIOT UMOWY

Zamawiający zleca, a Projektant zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację projektową niezbędną do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przebudowie ul. 3-go Maja w Końskich z opracowaniem koncepcji skrzyżowania ul. 3-go Maja z ul. Wjazdową   i ul. Niepodległości oraz budową chodnika po stronie zachodniej drogi.

Szczegółowy zakres dokumentacji określa załącznik nr 1- Przedmiot zamówienia.

1.      W zakres umowy wchodzi również nadzór autorski nad Inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

2.      Projektant oświadcza, że jest w posiadaniu wszelkich niezbędnych danych do wykonania przedmiotu umowy określonego w  ust.1.

3.      Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

§ 2.             TERMINY

1.   Strony ustalają terminy:

  • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy.
  • zakończenie prac objętych Umową - _____ dni kalendarzowych, liczonych od daty podpisania umowy.
  • pozostałe terminy zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy.

2.   Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

3.   Projektant niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

4.   Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

 

 

 

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Projektant otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ________________ zł. słownie : ___________________________________________

2.      Uzgodnione za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.

§ 4.             OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Projektantowi wszelkie dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Projektantowi pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

§ 5.        OBOWIĄZKI  PROJEKTANTA

1. Projektant zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona
w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Projektanta, że jest wykonana zgodnie
z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3. Projektant ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

4.      Projektant ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

5.      Projektant nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 6.            WARUNKI  PŁATNOŚCI

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1,  Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Projektantowi w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

2.      Strony dopuszczają płatności częściowe za wykonane elementy dzieła, zgodnie
z harmonogramem stanowiącym zał. Nr 2.

§ 7.       GWARANCJA

1. Projektant udziela gwarancji i rękojmi na przedmiot Umowy do czasu wygaśnięcia gwarancji na roboty wykonane na jej podstawie.

2. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót za roboty budowlane wykonane na jej podstawie.

3.      Projektant może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

§ 8.      KARY UMOWNE

1.   Projektant zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a.       za nieterminowe wykonanie robót w wysokości 0,5% do 30 dni opóźnienia, 1% za każdy następny dzień lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy

b.       za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 50% wartości przedmiotu umowy

c.       za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Projektant w wysokości 20% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy,

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.       odstąpienie od Umowy przez Projektanta na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

b.       niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

§ 9.            ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.  Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Projektanta warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2. W przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt. b Projektant ma prawo do wynagrodzenia
za prace wykonane do dnia odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy. Odstąpienie od
Umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

§ 10            PRAWA  AUTORSKIE

Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim. Projektant przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji
w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

§ 11            PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.      Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :

  • ze strony Projektanta: osoba kierująca projektem (projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej) – ..............................................

                                          tel.: ………………….., e-mail: ………………...………,

  • ze strony Zamawiającego – .......................................................................

                                          tel.: ………………….., e-mail: …..……………………,

  • nadzór autorski wykonywać będzie – ...........................................................

§ 12.      POSTANOWIENIA  DODATKOWE

1.                                          Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Projektanta w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2.                                          Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)          odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

b)          żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż w ciągu 3 dni, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

c)          na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

d)          nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

3.      Projektant nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 13.            POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1.            W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2.            Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3.            Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4.            Następujące załączniki stanowią integralną część Umowy:

załącznik nr 1 –  Opis przedmiotu zamówienia

załącznik nr 2 – Harmonogram rzeczowo – finansowy

5.             Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 dla Zamawiającego i 1 dla Projektanta.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                            PROJEKTANT

 

 

 


Załącznik nr 2

do Umowy ZP ________

z dnia __________2008 r

 

Harmonogram wykonania dokumentacji

Nazwa elementu dokumentacji

określonej w § 1 punkt 1

Termin wykonania (ilość dni od dnia podpisania umowy)

Należność za

wykonanie

elementu

netto

VAT

Należność za

wykonanie

elementu

brutto

1. Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów, mapy do celów projektowych

 

 

 

 

2. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia

 

 

 

 

3. Projekt budowlany

 

 

 

 

4. Projekt wykonawczy

 

 

 

 

 

5. Projekt organizacji ruchu.

 

 

 

 

6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

 

 

7. Przedmiar robót,  kosztorysy inwestorskie i ofertowe dla opracowań jw.

 

 

 

 

8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

 

 

 

 

9. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

 

 

 

 

   10. Projekt organizacji ruchu

 

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/11/05 09:31:45
Redaktor: Administrator