ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont
i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870
w Sielpi .”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania „Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi”.
Zakres robót w ramach realizacji w/w zadania obejmuje: Kanał obiegowy, roboty konstrukcyjne progu zabezpieczającego stopień, regulacja rzeki, drogi technologiczne tymczasowe, roboty remontowe.
Szczegółowy ich opis przedstawia: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszego zaproszenia.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 06.03.2008 roku do godz. 10.30.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
2. sprawdzanie jakości wykonanych robót
3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczenie w odbiorach
4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także
na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy
5. informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania robót
Wymagane oświadczenia i dokumenty:
a) dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w wykonawstwie hydrotechnicznym w specjalności konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie przedmiotu zamówienia.
b) Aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby zawodowej
1. Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 41 – Wydział Inwestycji Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Ryszard Szczegielniak – Inspektor w Wydziale Inwestycji
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za każdy miesiąc świadczenia usługi. W przypadku gdy świadczenie usługi nie obejmuje pełnego miesiąca wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni przepracowanych w danym miesiącu
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Termin realizacji zamówienia – 30 dni od daty bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
Załącznik:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
pn: Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
Gmina Końskie
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ..................................................................................................................................
Telefon:........................................................................................
faks:........................................... e-mail:………………………………………
NIP……………………………………REGON……………………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Cena za 1 miesiąc świadczenia przedmiotowej usługi :
Cena jednostkowa netto ............................................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Cena jednostkowa brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
1. Deklaruję realizację przedmiotowego w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania
2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy,
3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury,
4. Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
Projekt umowy
U M O W A Nr ....................
zawarta w dniu....................... 2008r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:
mgr Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie
przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis
a
................................................................................................................................................... zwanym dalej „Wykonawcą”
§ 1
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje wykonanie zadania polegającego na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy remoncie i rozbudowie stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.
§ 2
Za termin rozpoczęcia realizacji umowy przyjmuje się datę jej podpisania .
Za termin zakończenia realizacji umowy przyjmuje się okres 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania
§ 3
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami określonymi w ustawie Prawo budowlane a szczególnie dotyczącymi uprawnień i obowiązków nadzoru inwestorskiego.
§ 5
1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego strony ustalają wynagrodzenie
w wysokości ………………………………. brutto (słownie:…………………………..) za każdy miesiąc kalendarzowy świadczenia usługi. W przypadku gdy świadczenie usługi nie obejmuje pełnego miesiąca wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni przepracowanych w danym miesiącu.
§ 6
Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury
§ 7
1. Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, jeśli ukończenie jest późniejsze niż wymagany termin ukończenia, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
§ 8
1 Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego, może odstąpić od umowy a także w razie istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy a także w razie istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku o którym mowa w ust. 1 wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 9
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 11
Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego
§ 12
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: