Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont
i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870
w Sielpi .”

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania „Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi”.

Zakres robót w ramach realizacji w/w zadania obejmuje: Kanał obiegowy, roboty konstrukcyjne progu zabezpieczającego stopień, regulacja rzeki, drogi technologiczne tymczasowe, roboty remontowe.

Szczegółowy ich opis przedstawia: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszego zaproszenia.

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 06.03.2008 roku do godz. 10.30.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:

1.                 reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej

2.                 sprawdzanie jakości wykonanych robót

3.                 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczenie w odbiorach

4.                 potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także
 na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy

5.                 informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania robót

Wymagane oświadczenia i dokumenty:

a)  dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w wykonawstwie hydrotechnicznym w specjalności konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie przedmiotu zamówienia.

b) Aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby zawodowej

1.      Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 41 – Wydział Inwestycji Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Ryszard Szczegielniak – Inspektor w Wydziale Inwestycji

2.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za każdy miesiąc świadczenia usługi. W przypadku gdy świadczenie usługi nie obejmuje pełnego miesiąca wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni przepracowanych w danym miesiącu

3.      Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4.      Termin realizacji zamówienia – 30 dni od daty bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania

5.       Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

 

Załącznik:

1.      Formularz ofertowy

2.      Projekt umowy

 

  

 

 

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

 

pn:  Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 

Gmina Końskie

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

 

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ..................................................................................................................................

Telefon:........................................................................................

faks:........................................... e-mail:………………………………………

NIP……………………………………REGON……………………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

Cena za 1 miesiąc świadczenia przedmiotowej usługi :

 

Cena jednostkowa netto  ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Cena jednostkowa brutto ........................................................................

(słownie: .............................................................................................................................)

 

1.   Deklaruję  realizację przedmiotowego w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania

2.                  W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy,

3.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury,

4.      Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje przelewem na konto Wykonawcy wskazane  w fakturze

 

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy)

  

 

  

 

 

Załącznik nr 2

Projekt umowy

U M O W A Nr ....................

 

zawarta w dniu....................... 2008r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:

mgr Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

................................................................................................................................................... zwanym dalej „Wykonawcą”

 

 

§ 1

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje wykonanie zadania polegającego na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy remoncie i rozbudowie stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.

 

 

§ 2

Za termin rozpoczęcia realizacji umowy przyjmuje się datę jej podpisania .

Za termin zakończenia realizacji umowy przyjmuje się okres 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotowego zadania

 

§ 3

 

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami określonymi w ustawie Prawo budowlane a szczególnie dotyczącymi uprawnień i obowiązków nadzoru inwestorskiego.

 

§ 5

 

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy określonego strony ustalają wynagrodzenie
w wysokości ………………………………. brutto (słownie:…………………………..) za każdy miesiąc kalendarzowy świadczenia usługi. W przypadku gdy świadczenie usługi nie obejmuje pełnego miesiąca wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni przepracowanych w danym miesiącu.

 

§ 6

 

Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury

 

 

 

§ 7

1.      Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, jeśli ukończenie jest późniejsze niż wymagany termin ukończenia, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej.

2.      Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.  

3.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.  

§ 8

 

1        Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego, może odstąpić od umowy a także w razie istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy a także w razie istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

2.                  Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.  W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

  2. W przypadku o którym mowa w ust. 1 wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

§ 9

Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 10

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

§ 11

Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego

§ 12

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                  WYKONAWCA:

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/09/04 13:30:26
Redaktor: Administrator