Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Mechaniczne zamiatanie ulic gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie miasta Końskie oraz letniska w Sielpi

 

CPV 90000000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne zamiatanie ulic gminnych o nawierzchni asfaltowej w Końskich oraz Sielpi :

Łączna długość w/w ulic wynosi:

1) -  Końskie 22.796 mb

2) -  Sielpia     1.250 mb

 

 Termin realizacji zamówienia: 01 kwietnia 2008 roku  do 30 listopada 2010roku

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655)

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.

b)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

e)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

f) wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała jednorazowo nie mniej niż 10 km mechanicznego zamiatania ulic.

 

 

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

 

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności będących przedmiotem zamówienia,

·        dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem  technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług (z których każda odejmowała jednorazowo nie mniej niż 10 km. mechanicznego zamiatania ulic), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

e)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 17 marca2008 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 17 marca  2008r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Grażyna Jabłońska– Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 135

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał – Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

             Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 07.03.2008r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/09/04 13:38:06
Redaktor: Administrator