Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„.Budowa drogi gminnej nr 001217T Fidor – Stara-Kuźnica”
CPV – 45.00.00.00-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
UWAGA: Ze względu na brak możliwości technicznych dotyczących umieszczenia załączników w sprawie przedmiotowego zamówienia na stronie internetowej Gminy Końskie (zbyt duża ich obszerność) informuję, że można je uzyskać w siedzibie Zamawiającego-Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. 37.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa drogi gminnej nr 001217T Fidor- Stara Kuźnica”.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie:
- projektu budowlanego
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiaru robót.
· Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
· Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
Pożądany termin realizacji zadania – 210 dni od daty podpisania umowy
Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni, w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne, przy czym prowadzenie robót z w/w uznaje się jedynie w przypadku potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku Budowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
g) Harmonogram rzeczowo – finansowy. (załącznik nr 6 do oferty przetargowej)
h) Kosztorys ofertowy
i) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 28.04.2009r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
43 000,00PLN
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 90 %
okres udzielonej gwarancji- 10 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 28 kwietnia 2009 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28kwietnia 2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Cezary Maliborski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 06.04.2009r.
OGŁOSZENIE
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Budowa drogi gminnej nr 00121T Fidor-Stara Kuźnica
Informuję, że Zamawiający dokonał zmiany treści ogłoszenia umieszczonego na stronie internetowej bip.umkonskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
Wprowadza się dodatkowy zapis: Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013