Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Gmina Końskie

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony

na

 

Zmiana sposobu użytkowania sali wielofunkcyjnej na lokale

mieszkalne w budynku przy ul. 1-go Maja 57 w Końskich

wraz

z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu

 

CPV – 45000000-7

CPV-   71320000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i  wykonanie zadania pn: Zmiana sposobu użytkowania sali wielofunkcyjnej na lokale mieszkalne w budynku przy ul. 1-go Maja 57 w Końskich wraz zagospodarowaniem terenu wokół obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik- program funkcjonalno-użytkowy.

 

 

Pożądany termin realizacji zadania – 270 dni licząc od daty podpisania umowy

 

 

Zamawiający  nie  dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)       Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia  danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – w prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 10 czerwca 2009 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 czerwca  2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

·         w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał

 tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,

e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 20.05.2009r.

 


 

            Informuję, że na podstawie art. 93 ust.1  pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późń zm.) postępowanie pn. „Zmiana sposobu użytkowania sali wielofunkcyjnej na lokale  mieszkalne  w budynku przy ul. 1-go Maja 57 w Końskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu” zostaje unieważnione.

Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

W przedmiotowym postępowaniu nastąpiło błędne sprecyzowanie zapisów SIWZ dot. terminu realizacji zadania co nie zostało zmodyfikowane w toku realizacji procedury przetargowej.

W zapisach SIWZ został określony pożądany termin realizacji w/w zadania 270 dni-licząc od daty podpisania umowy, Wykonawca w swojej ofercie zadeklarował termin wykonania w/w  zadania -260 dni licząc od daty podpisania umowy.

Przedmiotowa inwestycja jest zadaniem ujętym w załączniku ,, limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009-2011”, ale okres jej realizacji, a co za tym idzie zabezpieczenie środków finansowych został określony na lata 2008-2009.

W związku z powyższym  termin realizacji w wymiarze 260 dni wykracza poza okres realizacji określony w załączniku



 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/15 09:50:54
Redaktor: Administrator