Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Opracowanie dokumentacji niezbędnej do przebudowy budynku położonego w przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na działce o nr ewid. 605/7 ”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przebudowie budynku położonego w przy ul. Piłsudskiego 124  w Końskich na działce o nr ewid. 605/7

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 15.06.2009r. do godz. 10.00

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Szczegółowy warunek wymagany od Wykonawców to: uzyskanie pozwolenia
na zmianę sposobu użytkowania.

 

1.    Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania: 120 dni licząc od daty podpisania umowy

2.    Do oferty należy dołączyć:

- Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do  projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

- Harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia

- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług odpowiadających przedmiotowi i wartości zamówienia.

3.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- W zakresie procedury postępowania –Ewa Prasał – ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,

- W zakresie przedmiotu zamówienia Magdalena Michalska  – tel. 041 372-32-49 wew. 141.

 

 

Załączniki:

1.    Opis przedmiotu zamówienia.

2.    Formularz ofertowy

3.    Projekt umowy

4.    Harmonogram rzeczowo-finansowy


 

Załącznik nr 2

Formularz ofertowy

 

OFERTA

NA WYKONANIE ZADANIA 

pn: „Opracowanie dokumentacji niezbędnej

 do przebudowy budynku położonego w przy ul. Piłsudskiego 124  w Końskich na działce o nr ewid. 605/7 ”

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:   ................................................................................................................................

Dokładny adres:    .........................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

Wartość netto ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

 

 

1.      Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie………………... dni od daty podpisania umowy.

2.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                                    (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

Załącznik nr 1

Przedmiot zamówienia

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji niezbędnej do przebudowy budynku socjalno - administracyjnego położonego przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich a działce o nr ewid. 605/7.

Zamierzeniem inwestora jest zmiana sposobu użytkowania w/w obiektu poprzez jego przebudową w celu wyodrębnienia samodzielnych lokali komunalnych.

Charakterystyka budynku – układ  ścian szkieletowo – murowy, ławy fundamentowe betonowe, stropy z pustaków typu DZ - 3, stropodach przewietrzony DZ - 3 pokryty dwukrotnie papą na lepiku, schody z prefabrykowanych stopni żelbetowych

·        kubatura budynku – 4754,5 m3

·        powierzchnia zabudowy - 367,4 m2

·        powierzchnia użytkowa – 672 m2

 

Przewidywane przebudową roboty budowlane to:

-         przebudowa instalacji wewnętrznych z zamontowaniem oddzielnych układów  pomiarowych dla każdego lokalu

-     adaptacja dotychczasowych pomieszczeń na lokale komunalne zgodnie z Ustawą z dnia 12 lutego 2009r. o zmianie ustawy o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych oraz ustawy o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (Dz. U. Nr 39,  poz. 309 z 2009r.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007r.wsprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych (Dz.. U. Nr 52, poz. 346 z 2007r.)

-         zagospodarowanie terenu wokół obiektu

-    docieplenie budynku

-  rozdzielenie wszystkich przyłączy, które mają służyć wyłącznie adaptowanej części budynku

 

Dokumentacja winna zawierać:

- koncepcję architektoniczno – budowlaną przedstawioną do uzgodnienia Zamawiającemu

-        projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu ( 2 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        projekt wykonawczy wykonany zgodnie  z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm. (5 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski ( 2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych  w programie funkcjonalno – użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 )

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.)

-    audyt energetyczny obiektu

-         inwentaryzację oraz ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku  z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego

-         informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

-         świadectwo energetyczne budynku

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego wymagane do zgłoszenia właściwemu organowi oraz uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje do pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania włącznie (pozwolenie na budowę).

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w Formatach doc. (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD)

 

Podstawę wykonania prac stanowi:

-    Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126, z 2000r.   
     z późn. zm.)

-        Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003 r.z późn. zm.)

-          Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z  2002r.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych   w programie funkcjonalno-użytkowym

-           Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003r.) 

-      Ustawa z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych,  
       mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych (Dz. U. Nr 251, poz. 1844  
       z 2006r.)

-      Ustawa z dnia 12 lutego 2009r. o zmianie ustawy o finansowym wsparciu tworzenia
       lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych oraz
       ustawy o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (Dz. U. Nr 39,
       poz. 309 z 2009r.)

-     Rozporządzenie Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007r. w sprawie
       finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych (Dz. U. Nr
       52, poz. 346 z 2007r.)

-     Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii  
     obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części

     budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową oraz sposobu
     sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej.

 

 

Załącznik nr 3

Projekt umowy

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu .................................w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza

przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika

zwaną dalej Zamawiającym                    

a

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

zwaną dalej Wykonawcą

§1. PRZEDMIOT UMOWY

1.      Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację niezbędną do przebudowy budynku po PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich (działka nr ewid. 605/7) w celu utworzenia lokali mieszkalnych z udziałem środków z Krajowego Funduszu Dopłat Mieszkaniowych.

2.      Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót   i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

§ 2.  TERMINY

1.   Strony ustalają terminy:

  • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy.
  • zakończenie prac objętych Umową –.................dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy tj. - .....................................................................................................

2.   Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

3.   Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie prac, o których mowa w § 1 ust. 1 Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości: ............................ (słownie: ................................................................... ) w tym VAT 22% w wysokości: ............................... (słownie: ........................................................)

2.      Uzgodnione wynagrodzenie jest stałe i obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu Umowy.

§ 4.             OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

§ 5. OBOWIĄZKI  WYKONAWCY

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3. Wykonawca z chwilą wydania dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszej Umowy przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do zawartych w tej dokumentacji rozwiązań.

4.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

5.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

6.      Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego w sposób gwarantujący Zamawiającemu dotrzymanie terminów realizacji robót, w tym do wizytacji budowy na każde wezwanie Zamawiającego.

7. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

8. Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

§ 6.  WARUNKI  PŁATNOŚCI

1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona        na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

2. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy Nr ..........................................................................

3. Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 7. GWARANCJA   I   RĘKOJMIA

1.             Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

2.             Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

3.             Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek

§ 8. KARY UMOWNE

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za :

a.       opóźnienie w stosunku do harmonogramu Rzeczowo - Finansowego w wykonaniu przedmiotu Umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej

b.       opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w przedmiocie Umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c.       z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy wskutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność  Wykonawca, w wysokości 20 %   wynagrodzenia umownego.

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.        odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

b.        niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

§ 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.  Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2. Odstąpienie od umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

§ 10. PRAWA  AUTORSKIE

Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

§ 11. PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.      Osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem,

ze strony Wykonawcy jest – ........................................................... legitymująca się uprawnieniami budowlanymi Nr.............................., dostępna pod nr telefonu bezpośrednio ...............................................

2.      ze strony Zamawiającego – przygotowaniem zadania inwestycyjnego kieruje .............................................................

 § 12. POSTANOWIENIA  DODATKOWE


1. Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2. Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

b)     żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż 7 dni od dnia wezwania bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

c)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

d)     nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

3.      Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

 

§ 13.            POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1.      W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2.      Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3.      Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4.      Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY                                                         WYKONAWCA

 

 

  

Załączniki:

1.Opis przedmiotu zamówienia,

2.Harmonogram rzeczowo – finansowy.

 

 

Załącznik Nr 2 do umowy Nr ...........................z dnia .....................

HARMONOGRAM RZECZOWO – FINANSOWY

Lp.

Nazwa elementu dokumentacji

Termin wykonania (ilość dni od podpisania umowy)

Należność za wykonanie elementu netto

VAT

Należność za wykonanie elementu brutto

1

Ekspertyza techniczna stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego

 

 

 

 

2

Projekt budowlany z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami do wniosku o uzyskanie pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania

 

 

 

 

3

Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy obiektu

 

 

 

 

4

Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

 

 

5

Przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski dla potrzeb przebudowy

 

 

 

 

6

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

 

 

 

7

Audyt energetyczny

 

 

 

 

8

Świadectwo energetyczne budynku

 

 

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2009/06/08 12:09:16
Redaktor: Administrator