Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy
Kpt. Stoińskiego w Końskich”
CPV – 45000000-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Hali Sportowej przy ul. Kpt. Stoińskiego w Końskich na działce o nr ewid. 2094/1. Termomodernizacja dotyczy budynku sportowego – użyteczności publicznej o następujących parametrach:
Ø wysokość budynku – 10,75 m
Ø kubatura budynku – 15 676,70 m3
Ø powierzchnia użytkowa – 1 644,00 m3
Ø powierzchnia zabudowy – 1 816,5 m2
W zakres zamówienia wchodzi:
Ø ocieplenie ścian zewnętrznych oraz wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku
Ø wykonanie obróbek blacharskich (wymiana parapetów zewnętrznych na nowe)
Ø wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Ø wymiana instalacji odgromowej
Ø remont instalacji c.o. polegający na zamontowaniu nagrzewnic
Ø wymiana instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji grzewczej i wentylacji mechanicznej w budynku Hali Sportowej w Końskich
Szczegóły określa dokumentacja budowlana składająca się z:
- projektu budowlanego pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej w Końskich
- projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej zasilania urządzeń wentylacyjnych budynku Hali Sportowej w Końskich
- projektu wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej, instalacji grzewczej oraz wentylacji mechanicznej w budynku Hali Sportowej w Końskich
- audytu energetycznego budynku.
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Pracownię Audytorską inż. Jacek Stępień – 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Bławatna 22 oraz
- decyzji Starosty Koneckiego znak: BP.MW.7351-449/08 z dnia 28.10.2008r.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych
i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
Pożądany termin realizacji zadania – 3 miesiące od daty podpisania umowy
Do czasu realizacji nie wlicza się dni w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadkach potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku budowy.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
CPV – 45.000000-7
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
g) Kosztorys ofertowy
h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną.
Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 09 lipca 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
10 000,00 PLN
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 09 lipca 2009 r. o godz.: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09 lipca 2009r.o godz.: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Magdalena Michalska- Wydział Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Karolina Łyczek - Wilczyńska tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 18 czerwca 2009r.
Końskie, dn. 07.07.2009 r.
ZP.-341/16/1/2009
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 oraz 4a ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm. ) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W rozdziale A- Przedmiot i termin wykonania zamówienia:
Wprowadza się dodatkowy zapis:
Wszystkie materiały, które mają wartość handlową (m.in. blacha stalowa falista oraz materiały z demontażu instalacji wentylacji) są własnością właściciela obiektu a Wykonawca złoży je w miejscu wskazanym wcześniej przez właściciela.
Demontaż blachy stalowej falistej przeprowadzić w taki sposób, aby nie uległa zniszczeniu.
Końskie, 07.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4a ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn:
„Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich
Przedmiot i termin wykonania zamówienia:
Wprowadza się dodatkowy zapis:
Wszystkie materiały, które mają wartość handlową (m.in. blacha stalowa falista oraz materiały z demontażu instalacji wentylacji) są własnością właściciela obiektu a Wykonawca złoży je w miejscu wskazanym wcześniej przez właściciela.
Demontaż blachy stalowej falistej przeprowadzić w taki sposób, aby nie uległa zniszczeniu.