Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na
 

 

 „Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

CPV –  45000000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Hali Sportowej przy ul. Kpt. Stoińskiego w Końskich na działce o nr ewid. 2094/1. Termomodernizacja dotyczy budynku sportowego – użyteczności publicznej o następujących parametrach:

Ø     wysokość budynku – 10,75 m

Ø     kubatura budynku – 15 676,70 m3

Ø     powierzchnia użytkowa – 1 644,00 m3

Ø     powierzchnia zabudowy – 1 816,5 m2

W zakres zamówienia wchodzi:

Ø     ocieplenie ścian zewnętrznych oraz wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku

Ø     wykonanie obróbek blacharskich (wymiana parapetów zewnętrznych na nowe)

Ø     wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Ø     wymiana instalacji odgromowej

Ø     remont instalacji c.o. polegający na zamontowaniu nagrzewnic

Ø     wymiana instalacji wodociągowej,  instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji grzewczej i wentylacji mechanicznej w budynku Hali Sportowej w Końskich

 

Szczegóły określa dokumentacja budowlana składająca się z:

 

  1. projektu budowlanego pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej w Końskich
  2. projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej zasilania urządzeń wentylacyjnych budynku Hali Sportowej w Końskich
  3. projektu wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej, instalacji grzewczej oraz wentylacji mechanicznej w budynku Hali Sportowej w Końskich
  4. audytu energetycznego budynku.
  5. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Pracownię Audytorską inż. Jacek Stępień – 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Bławatna 22 oraz
  6. decyzji Starosty Koneckiego znak: BP.MW.7351-449/08 z dnia 28.10.2008r.

  

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych
i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

 

Pożądany termin realizacji zadania – 3 miesiące od daty podpisania umowy

 

Do czasu realizacji nie wlicza się dni w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadkach potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku budowy.

 

 

Zamawiający nie  dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

CPV – 45.000000-7

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -
wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
,

d)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)        Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      Kosztorys ofertowy

h)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną.
Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 09 lipca 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
10 000,00 PLN

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 09 lipca 2009 r. o godz.: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 09 lipca 2009r.o godz.: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Magdalena Michalska- Wydział Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Karolina Łyczek - Wilczyńska  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 18  czerwca 2009r.

 


 

Końskie, dn. 07.07.2009 r.

ZP.-341/16/1/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

 

„Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 oraz 4a ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm. ) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

- W rozdziale A- Przedmiot i termin wykonania zamówienia:

Wprowadza się dodatkowy zapis:

 

     Wszystkie materiały, które mają wartość handlową (m.in. blacha stalowa falista oraz materiały z demontażu instalacji wentylacji) są własnością właściciela obiektu a Wykonawca złoży je w miejscu wskazanym wcześniej przez właściciela.

Demontaż blachy stalowej falistej przeprowadzić w taki sposób, aby nie uległa zniszczeniu.

 


Końskie, 07.07.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

 

Przedmiot i termin wykonania zamówienia:

Wprowadza się dodatkowy zapis:

 

     Wszystkie materiały, które mają wartość handlową (m.in. blacha stalowa falista oraz materiały z demontażu instalacji wentylacji) są własnością właściciela obiektu a Wykonawca złoży je w miejscu wskazanym wcześniej przez właściciela.

Demontaż blachy stalowej falistej przeprowadzić w taki sposób, aby nie uległa zniszczeniu.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/09 07:37:08
Redaktor: Administrator