Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na

zadanie 1 – sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie na wschód od terenów kolejowych po granice administracyjne miasta

zadanie 2 – sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragmenty sołectw: Koczwara, Piła, Pomyków.

 

CPV – 71222000-0

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:
http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest :

           

Zadanie 1- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie na wschód od terenów kolejowych po granice administracyjne miasta w skali 1:1000 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych.

Granice terenu objętego sporządzaniem planu miejscowego określono na mapie kolorem czerwonym stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego opisu.

 

Zadanie 2- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragmenty sołectw: Koczwara, Piła, Pomyków w skali 1:1000 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych.

Granice terenu objętego sporządzaniem miejscowego planu określono na mapach kolorem czerwonym stanowiących załącznik Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do niniejszego opisu.

Powierzchnia obszaru opracowania wynosi około:

dla zadania 1: 247ha

dla zadania 2: 830ha

Projekty planów winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz  z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tej Ustawy,

Projekt planu winien uwzględniać aktualny stan prawny, służyć celowi dla którego zostanie wykonany.

Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi.

Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno – wysokościowych, w tej samej skali w której ma być wykonany plan miejscowy. 

Należy przeprowadzić strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227)

Termin realizacji zamówienia:

dla zadania 1 – 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

dla zadania 25 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

Zamawiający  nie dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)           Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie  usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D”  specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , (w tym osoby posiadające wpis na listę członków właściwej Izby Urbanistów lub Architektów o statusie czynnym
na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 200 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.), ( wg wzoru za. nr 5)

f)        Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:  Cena –   100%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 14.07.2009r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.07.2009r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Ewelina Karbownik – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu  06.07.2009

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/15 09:54:01
Redaktor: Administrator