Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie”
CPV- 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1- Wykonanie remontu chodnika przy Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich
Zadanie 2- Wykonanie remontu chodnika przy bloku nr 2a- od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej
Zadanie 3- Wykonanie remontu chodnika na ul. Waldemara Szwieca Robota o długości 200 mb w tym 10 szt. zjazdów
Zadanie 4- Wykonanie remontu chodnika na ul. Kilińskiego w Końskich(od ul. 1-go Maja do ul. Kiepury)
Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:
- specyfikacje techniczne
- przedmiar robót
· Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
· Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
· Uwaga: Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót (w technologii cyfrowej) . Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych z koordynatorem robót. Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót.
Pożądany termin realizacji zadania nr 1; 2; 3; 4 – 30 dni od daty podpisania umowy
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .- załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
g) Kosztorys ofertowy stanowiący ( wg wzoru załącznik nr 6a, 6b,6c,6d)
h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2009 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 sierpnia 2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński– Inspektor
w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał
tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 23 lipca 2009r.
Końskie, 12.08.2009r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4a ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn: Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.
Wyznacza sie nowy termin składania ofert tj. 14 sierpnia 2009r. godzina 09:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 24 (sekretariat), otwarcie ofert 14 sierpnia 2009r. godzina 10:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 18 (sala konferencyjna).
Końskie, dn. 12.08.2009
ZP.- 341/17/1/2009
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Remonty chodników
na terenie miasta i gminy Końskie.
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację przedmiotu zamówienia.
Dot. Zadania nr 3- Remont chodnika na ul. Waldemara Szwieca Robota o długości 200 mb w tym 10 szt. zjazdów
Do SIWZ zostaje dołączony zmodyfikowany kosztorys- zał. 6 c oraz przedmiar robót.
W związku z tym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) przedłuża termin składania ofert na dzień 14 sierpnia 2009r. do godziny 09:00.
Otwarcie ofert 14 sierpnia 2009r. godz. 10.00