Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na
 

„Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie”

 

CPV- 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest:

Zadanie 1- Wykonanie remontu chodnika przy Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich

Zadanie 2- Wykonanie remontu chodnika przy bloku nr 2a- od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej

Zadanie 3- Wykonanie remontu chodnika na ul. Waldemara Szwieca Robota o długości 200 mb w tym 10 szt. zjazdów

Zadanie 4- Wykonanie remontu chodnika na ul. Kilińskiego w Końskich(od ul. 1-go Maja do ul. Kiepury)

 

Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:

-  specyfikacje techniczne

-  przedmiar robót

 

·        Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

·        Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

 

·           Uwaga: Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót (w technologii cyfrowej) . Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych  z koordynatorem robót. Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót.

 

 

Pożądany termin realizacji zadania nr 1; 2; 3; 4 – 30 dni od daty podpisania umowy

 

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
,

d)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)        Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .- załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      Kosztorys ofertowy stanowiący ( wg wzoru załącznik nr 6a, 6b,6c,6d)

h)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena –         100 %

                                                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2009 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 sierpnia 2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński– Inspektor
w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał

 tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 23 lipca 2009r.

 


Końskie, 12.08.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn: Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.

 

Wyznacza sie nowy termin składania ofert tj. 14 sierpnia 2009r. godzina 09:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 24 (sekretariat), otwarcie ofert 14 sierpnia 2009r.  godzina 10:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 18 (sala konferencyjna).

 


 

Końskie, dn. 12.08.2009

ZP.- 341/17/1/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

   

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Remonty chodników
na terenie miasta i gminy Końskie.

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację przedmiotu zamówienia.

Dot. Zadania nr 3- Remont chodnika na ul. Waldemara Szwieca Robota o długości 200 mb w tym 10 szt. zjazdów

Do SIWZ zostaje dołączony zmodyfikowany kosztorys- zał. 6 c  oraz przedmiar robót.

 

W związku z tym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) przedłuża  termin składania ofert na dzień 14 sierpnia  2009r. do godziny 09:00.

Otwarcie ofert 14 sierpnia 2009r. godz. 10.00

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/15 09:55:36
Redaktor: Administrator