Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Zadanie 1- Budowa typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Nowy Dziebałtów”

„Zadanie 2-Budowa typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Rogów”

 

CPV – 45.21.22.20-4

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:
http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest:

Zadanie 1. Budowa typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Nowy Dziebałtów

Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Nowy Dziebałtów, która obejmuje:

-        rozbiórkę istniejącego obiektu (nieużytkowany od wielu lat szalet)

-        wykonanie robót ziemnych

-        wykonanie podbudowy (kruszywo łamane i naturalne) oraz nawierzchni boiska (asfalt lany)  wraz z wyposażeniem sportowym

-        wykonanie części ogrodzenia boiska (od strony głównego budynku szkoły).

 

Szczegóły określa załączony projekt typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

a.       zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych

b.      projektu typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego wykonanego przez „ARCH-GEO” Sp. z o. o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sandomierska 26A.

c.       specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

d.      zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.

 

·        Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

·        Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

Do kosztów realizacji należy doliczyć oznakowanie poziome płyty boiska (malowanie linii) oraz rozbiórkę istniejącego obiektu (nieużytkowany od wielu lat szalet)

 

Zadanie 2. Budowa typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Rogów”

Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Rogów, która obejmuje:

-        wykonanie robót ziemnych

-        wykonanie podbudowy (kruszywo łamane i naturalne) oraz nawierzchni boiska (asfalt lany)  wraz z wyposażeniem sportowym

-        wykonanie części ogrodzenia boiska (od strony budynków szkoły).

 

Szczegóły określa załączony projekt typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

a)      zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych

b)      projektu typowego wielofunkcyjnego boiska sportowego wykonanego przez „ARCH-GEO” Sp. z o. o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sandomierska 26A.

c)      specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

d)      zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.

 

·        Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

·        Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

Do kosztów realizacji należy doliczyć oznakowanie poziome płyty boiska (malowanie linii).

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Pożądany termin realizacji zadania –30 dni od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

b)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

f)        Kosztorys ofertowy

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:  Cena –   70%

                                      Okres udzielonej gwarancji-30%               

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 29 stycznia 2009 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 stycznia 2009r o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu  08.01.2009r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 12:45:51
Redaktor: Administrator