Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie dróg (ulic): Glinianej, Gruntowej, Odludnej, Wąskiej, Granicznej, Nadstawnej, Piaskowej, Żwirowej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetleniem ulicznym

 

CPV  – 71320000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:
http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest :

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie dróg na odcinkach ulic w których budowana będzie kanalizacja sanitarna tj. w ul.: Glinianej, Gruntowej, Odludnej, Wąskiej, Granicznej, Nadstawnej, Piaskowej, Żwirowej w Końskich wraz opracowaniem odwodnienia i oświetlenia. Dokumentacja wykonywana będzie na podstawie sporządzonej koncepcji zagospodarowania dróg opracowanej w projekcie na budowę kanalizacji sanitarnej w pasach drogowych w/w ulic.

 

Przedmiot zamówienia winien obejmować :

·         budowę ul. Glinianej w Końskich

        długości około 598 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Gruntowej w Końskich

        długości około 781 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Odludnej w Końskich

        długości około 410 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Wąskiej w Końskich

        długości około 216 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Granicznej w Końskich

        długości około 870 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Nadstawnej w Końskich

        długości około 1257 m, klasy L, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR II;

 

·         budowę ul. Piaskowej w Końskich

        długości około 844 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

·         budowę ul. Żwirowej w Końskich

        długości około 160 m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;

 

Przebudowę dróg (ulic) należy opracować na działkach wg opracowanej Koncepcji budowy ulic: Glinianej, Gruntowej, Odludnej, Wąskiej, Granicznej, Nadstawnej, Piaskowej, Żwirowej w Końskich.

 

W zakresie projektowanych ulic należy uwzględnić ponadto:

        odwodnienie ulic poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;

        opracowania budowy niezbędnej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami;

        budowę oświetlenia ulic;

        przełożenie istniejących urządzeń kolidujących z budową ulicy;

        opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanej ulicy.

 

Zakres opracowania projektowego :

1. Projekt budowlany, w tym

1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

 

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-       Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r.  Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

 

2.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

Zawartość projektu wykonawczego drogowego :

2.1. Opis techniczny w tym:

        analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni;

        tabela robót ziemnych;

        wykaz zjazdów z ich powierzchnią oraz pisemną zgodą właścicieli posesji na lokalizację zjazdu.

2.2. Część rysunkowa:

        plan orientacyjny;

        profil podłużny ciągu;

        przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe);

        przekroje konstrukcyjne;

       rysunki szczegółowe np. szczegóły rozwiązania skrzyżowania dróg, szczegóły odwodnienia, itp.

3.  Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

3.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót.

 

4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – nie jest wymagana ponieważ Inwestorowi została wydana decyzja o nr RDOŚ-26-WOO.I-6613/3-021/08/mw ŚR.II.6613/3-18/08 z dnia 2009-02-12 w ramach realizacji przedsięwzięcia: Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie.

 

6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z Ustawą z dn. 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.  z 2003 r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.)

 

7.                  Opracowania związane i pozostałe.

7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.

7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu  pieszo - jezdnego.

7.3 Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem UMiG prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału).

7.4 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi).

7.5 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja (z adresami i kodami pocztowymi).

7.6 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów       (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

7.7 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z pasa drogowego) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zezwolenia realizacji inwestycji drogowej włącznie).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

7.8 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Pożądany termin realizacji zadania –300 dni od daty podpisania umowy.

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego
przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)          Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie  usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)     Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: drogowej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

f)       Harmonogram rzeczowo-finansowy

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

 

Wadium  - nie jest wymagane.

  

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:  Cena –   80%

                                      Termin- 20%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 06 października 2009r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 06 października 2009r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Cezary Maliborski – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu   28 września  2009r.

 


 

 

Końskie, 01.10.2009

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 11  ust.4  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:  Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie dróg (ulic): Glinianej, Gruntowej, Odludnej, Wąskiej, Granicznej, Nadstawnej, Piaskowej, Żwirowej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetleniem ulicznym.

Kryteria oceny ofert:   cena 80 %, termin 20%.

 


 

Pliki do pobrania:
       2009p32_siwz.doc
       2009p32_koncepcja.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2009/10/01 11:39:56
Redaktor: Administrator