Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

na

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie  II – Browary.

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie  II – Browary.

Przedmiot zamówienia winien obejmować działki nr: 3135/2, 3135/4, 3135/3, 3141/125, 3140/3, 3142 

·         budowę ciągu pieszo-jezdnego (od ul. Browarnej do parkingu)

        długości około 270 m,

·         budowę zatoki parkingowej 

        dziesięć miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych

·         budowę ścieżki rowerowej (od parkingu do ul. Południowej)

        długości około 506m, szerokość 3,0m

·         budowę chodnika ze ścieżką rowerową przy zbiorniku Browary 2

        długości około 411m, szerokości 3,0m

·         remont przepustu Æ 60

-     długości 8m z murkami czołowymi  

·         wykonanie rowu

- długości ok. 200m z włączeniem do przepustu Æ 60

·         budowę kładki dla pieszych i rowerów w ciągu chodnika ze ścieżką rowerową

         długości ok. 15m, szerokości 4,0m

·         remont poręczy na istniejącym obiekcie mostowym

-    długości 10m

·         budowę oświetlenia parkowego z lampami wandaloodpornymi wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego oraz zbiornika Browarna 2

        około 17 szt. lamp.

·         montaż ławek i koszy wokół zbiornika wodnego oraz ścieżki rowerowej

        około 30 szt. ławek i koszy

·         budowa podestów dla wędkarzy

-    sześć podestów drewnianych długości 2,5m, szerokość 1,5m,

·         wycinka drzew i karczowanie terenu

-     5000m2 wokół zbiornika wodnego Browary 2 i ciągu pieszo-jezdnego

·         umocnienie stożków przy moście oraz wykonanie ścieków skarpowych zbierających wodę z ciągu pieszo-jezdnego po obu stronach mostu

  W zakresie projektowanych: ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-jezdnego należy uwzględnić ponadto:

        odwodnienie poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;

        budowę oświetlenia parkowego (lampy typu „wandaloodporne”)

        przełożenie (zabezpieczenie) istniejących urządzeń kolidujących ciągu pieszo-jezdnego
i ścieżki rowerowej,

        opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanego ciągu pieszego-jezdnego, ścieżki rowerowej.

 

Zakres opracowania projektowego :

1. Projekt budowlany, w tym

1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133
z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania                         i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r.               Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne                 i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

2.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

3.  Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

3.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury

z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami
do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany
na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U.
z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót.

 

4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 ustawy
z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.)  - jeśli zakres budowy, będzie powodował konieczność jej uzyskania.

 

6. Raport oddziaływania na środowisko (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z art. 52 ust.1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.)  - o ile będzie wymagany.

 

7. Opracowania związane i pozostałe.

7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.

7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu  pieszo – jezdnego, ścieżki rowerowej i chodnik.

7.3 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów       (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

7.4 Inwentaryzacja zieleni

7.5 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, pozwolenie na wycinkę drzew) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zgłoszenia/ pozwolenia na budowę włącznie).

7.6 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu)
 oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 23.11.2009r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

-do oferty należy dołączyć:

a)Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do zaproszenia

b) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)

- Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

-  Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

-  Pożądany termin realizacji zadania – sześć miesięcy od daty podpisania umowy

- Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2)

 

 

Załączniki:

1.   Formularz ofertowy.

2.   Projekt umowy.

3.   Harmonogram rzeczowo-finansowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OFERTA CENOWA 

NA WYKONANIE ZADANIA 

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie 
II – Browary.

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE

ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ: 

 

Pełna nazwa wykonawcy .........................................................................................................................................

Dokładny adres:.............................................................................................................................fax............................................e-mail...........................................................tel...........………....

o    NIP: ..............................................................................REGON:..............................................................................

Nazwa Banku………………………………………………………………………………….

 

Numer rachunku …………………………………………………………………..……………

Nazwisko osoby do kontaktu:...................................................................................................

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto ................................ zł

(słownie:................................................................................................................)

Podatek VAT  ......... % ......................

(słownie: ...............................................................................................................)

Wartość brutto ..............................

(słownie: ...............................................................................................................)

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania…...dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.

 

.................................dn................................             ........................................................

                                                                      

                                                                                                 Pieczątka i podpis wykonawcy

UMOWA Nr In _________________

zawarta w dniu __________________ w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

1. Burmistrza Miasta i Gminy- Krzysztofa Obratańskiego

2. przy kontrasygnacie Skarbnika- Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym                         a

___________________________________________________________________________ z siedzibą w ________________________________________________________________

reprezentowanym przez:

1. _________________________________________________________________________

2. _________________________________________________________________________

zwaną dalej Wykonawcą

§1.       PRZEDMIOT UMOWY

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się opracować kompletną dokumentację w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego
na lata 2007r. – 2013r. oraz niezbędną
do przeprowadzenia procedury przetargowej
na wyłonienie wykonawcy robót
dla zadania inwestycyjnego pn.
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania
i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie  II – Browary
.

2. Szczegółowy zakres dokumentacji określa załącznik nr 1- Przedmiot zamówienia.

3. W zakres umowy wchodzi również nadzór autorski nad Inwestycją wykonywaną
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

4. Wykonawca oświadcza, że jest w posiadaniu wszelkich niezbędnych danych do wykonania przedmiotu umowy określonego w  ust.1.

5. Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad), oraz dokumentacja przetargowa w formatach (pdf. jpg.)

§ 2.      TERMINY

1.   Strony ustalają terminy:

  • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy.
  • zakończenie prac objętych Umową - _____ dni kalendarzowych, liczonych od daty podpisania umowy.
  • pozostałe terminy zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy.

2.   Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

3.   Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

4.   Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ________________ zł. słownie : ___________________________________________

2.      Uzgodnione za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.

§ 4.            OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie dokumenty zawierające dane niezbędne
do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

§ 5.      OBOWIĄZKI  WYKONAWCY

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona
w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie
z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

4.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

5.      Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 6.      WARUNKI  PŁATNOŚCI

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

§ 7.      GWARANCJA

1. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot Umowy do czasu wygaśnięcia gwarancji
na roboty wykonane na jej podstawie w wymiarze nie mniej niż 4 lata, licząc od dnia odbioru przedmiotu Umowy.

2. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót za roboty budowlane wykonane na jej podstawie.

3.    Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

§ 8.      KARY UMOWNE

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a.       za nieterminowe wykonanie robót w wysokości 0,5% do 30 dni opóźnienia, 1% za każdy następny dzień lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy

b.      za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 50% wartości przedmiotu umowy

c.       za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia umownego
za przedmiot umowy,

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.       odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

b.      niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych
do wysokości poniesionej szkody.

§ 9.      ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.  Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2. W przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt. b Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia
za prace wykonane do dnia odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy. Odstąpienie
od
Umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

§ 10     PRAWA  AUTORSKIE

Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji
w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

§ 11     PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.      Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach
i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie
z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :

  • ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem i pełniącą nadzór autorski (projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej) – ..............................................

                                                     tel.: ………………….., e-mail: ………………...………,

  • ze strony Zamawiającego – .............................................................................................

                                                     tel.: ………………….., e-mail: …..……………………,

§ 12.          POSTANOWIENIA  DODATKOWE

1.        Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2.        Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)         odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

b)        żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż w ciągu 3 dni, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

c)         na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

d)        nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

3.      Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 13.    POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1. W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2. Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4. Następujące załączniki stanowią integralną część Umowy:

załącznik nr 1 – szczegółowy zakres dokumentacji

załącznik nr 2 – harmonogram rzeczowo – finansowy

5. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 2 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

 

 

Załącznik nr 1- Przedmiot zamówienia

Załącznik nr 2- Harmonogram Rzeczowo- Finansowy

ZAMAWIAJĄCY                                                                   WYKONAWCA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie  II – Browary.

Przedmiot zamówienia winien obejmować działki nr: 3135/2, 3135/4, 3135/3, 3141/125, 3140/3, 3142 

·         budowę ciągu pieszo-jezdnego (od ul. Browarnej do parkingu)

        długości około 270 m,

·         budowę zatoki parkingowej 

        dziesięć miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych

·         budowę ścieżki rowerowej (od parkingu do ul. Południowej)

        długości około 506m, szerokość 3,0m

·         budowę chodnika ze ścieżką rowerową przy zbiorniku Browary 2

        długości około 411m, szerokości 3,0m

·         remont przepustu Æ 60

-     długości 8m z murkami czołowymi  

·         wykonanie rowu

- długości ok. 200m z włączeniem do przepustu Æ 60

·         budowę kładki dla pieszych i rowerów w ciągu chodnika ze ścieżką rowerową

         długości ok. 15m, szerokości 4,0m

·         remont poręczy na istniejącym obiekcie mostowym

-    długości 10m

·         budowę oświetlenia parkowego z lampami wandaloodpornymi wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego oraz zbiornika Browarna 2

        około 17 szt. lamp.

·         montaż ławek i koszy wokół zbiornika wodnego oraz ścieżki rowerowej

        około 30 szt. ławek i koszy

·         budowa podestów dla wędkarzy

-    sześć podestów drewnianych długości 2,5m, szerokość 1,5m,

·         wycinka drzew i karczowanie terenu

-     5000m2 wokół zbiornika wodnego Browary 2 i ciągu pieszo-jezdnego

·         umocnienie stożków przy moście oraz wykonanie ścieków skarpowych zbierających wodę z ciągu pieszo-jezdnego po obu stronach mostu

  W zakresie projektowanych: ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-jezdnego należy uwzględnić ponadto:

        odwodnienie poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;

        budowę oświetlenia parkowego (lampy typu „wandaloodporne”)

        przełożenie (zabezpieczenie) istniejących urządzeń kolidujących ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej,

        opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanego ciągu pieszego-jezdnego, ścieżki rowerowej.

 

Zakres opracowania projektowego :

1. Projekt budowlany, w tym

1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania                         i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r.               Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne                 i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

2.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

3.  Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

3.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury

z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót.

 

4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.)  - jeśli zakres budowy, będzie powodował konieczność jej uzyskania.

 

6. Raport oddziaływania na środowisko (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z art. 52 ust.1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.)  - o ile będzie wymagany.

 

7. Opracowania związane i pozostałe.

7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.

7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu  pieszo – jezdnego, ścieżki rowerowej i chodnik.

7.3 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów       (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

7.4 Inwentaryzacja zieleni

7.5 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, pozwolenie na wycinkę drzew) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zgłoszenia/ pozwolenia na budowę włącznie).

7.6 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

do Umowy IN ________

z dnia __________2009 r.

 

Harmonogram wykonania dokumentacji

Nazwa elementu dokumentacji

określonej w § 1 punkt 1

Termin wykonania (ilość dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy)

Należność za

wykonanie

elementu

netto

VAT

Należność za

wykonanie

elementu

brutto

1. Projekt budowlany

 

 

 

 

2. Projekt wykonawczy

 

 

 

 

3. Przedmiar robót,  kosztorysy inwestorskie i ofertowe dla opracowań jw.

 

 

 

 

4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

 

 

 

 

5. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

 

 

6. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia

 

 

 

 

7. Decyzja o pozwoleniu na budowę.

 

 

 

 

8.  Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów

 

 

 

 

9. Wszelkie inne decyzje, uzgodnienia i zgody

 

 

 

 

10. Projekt organizacji ruchu

 

 

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2009/11/13 12:30:23
Redaktor: Administrator