Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na
 

 

Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem

 

CPV –45233120-6

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem.

Zakres obejmuje budowę:

 

  • ul. Turystycznej od km + 00,00 do km + 289,95 oraz ciągu pieszo jezdnego od km 0 + 000,00 do km 0 + 0 84,05

Konstrukcja nawierzchni:

-          betonowa kostka brukowa wibroprasowana szara gr. 8cm

-          podsypka żwirowa 0 – 4mm gr. 5 cm

-          podbudowa z kruszywa stab. Mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm

-          stabilizacja piasku cementem Rm= 2,5 MPa

-          grunt rodzimy

  • ul. Sosnowej od km 0 + 000,00 do km 0 + 286,51 oraz ciągu pieszo jezdnego od km 0 + 000,00 do km 0 + 101,05

Konstrukcja nawierzchni: jw.

  • miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,0 m od km 0 + 015,00 do km 0 + 197,50 strona lewa ul. Turystycznej / liczba stanowiska 73/

Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych:

-          płyta betonowa ażurowa koloru szarego gr. 8 cm

-          podsypka żwirowa 0 – 4 mm gr. 5 cm

-          podbudowa z kruszywa stab. Mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm

-          stabilizacja piasku cementem Rm=2,5 MPa

-          grunt rodzimy

  • miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,0 m od km 0 + 015,00 do km 0 + 197,50 strona prawa ul. Sosnowa /liczba stanowiska 72/

Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: jw.

  • trzech zespołów parkingowych z których każdy zawiera:

Ø  miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m szt. 4

Ø  stanowiska dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5 x 5,0 m szt. 22

           Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: jw. dla miejsc postojowych

Ø  jezdnię manewrową o szerokości 5,0 m

Konstrukcja nawierzchni jezdni manewrowej: jw. dla konstrukcji nawierzchni ul. Turystycznej i ul. Sosnowej

  • wjazdów do posesji o konstrukcji jw.
  • wykonanie nowego oświetlenia ulicy Sosnowej i Turystycznej oraz parkingu w Sielpi
  • przebudowę sieci SN i nn w celu likwidacji kolizji z ulicą Sosnową oraz parkingiem
  • demontaż sieci SN i nn kolidującej z jezdnią ul. Sosnowej i parkingiem
  • przebudowa istniejącej linii telefonicznej doziemnej kolidującej z przebudową ulicy Turystycznej i Sosnowej w Sielpi, czyli budowę kabla telefonicznego doziemnego oraz budowę i przebudowę studni telefonicznych kablowych

Szczegóły przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót.

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

  1. projektu budowlanego i wykonawczego pn. Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi
  2. szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w branży elektrycznej jak również w branży teletechnicznej
  3. zakresu prac wynikającego z przedmiaru robót
  4. prawomocnego pozwolenia na budowę NR BP.JJ.7351/ZRID-8/09 z dnia 30.10.2009r.

 

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia – 180 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni kiedy warunki   atmosferyczne lub inne okoliczności uniemożliwiły realizację zadania, co zostało  uprzednio potwierdzone przez Koordynatora bieżącym wpisem w dzienniku budowy.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)       Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, sanitarnej,  elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz kserokopie uprawnień, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      Kosztorys ofertowy

h)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną.
Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 grudnia 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
34 000,00 zł

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 16 grudnia 2009 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 grudnia  2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Magdalena Michalska–Wydział Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

·         w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał- Zamówienia Publiczne tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,

e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 23.11.2009r.

 


 

                                                                                          Końskie, dn. 27.11.2009 r.

ZP.-341/24/2/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz  z parkingiem

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) wprowadza modyfikację SIWZ

W Rozdziale C-PROJEKT UMOWY

Zamiast zapisu:

.

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

2.    W wyniku przeprowadzonego w dniu ................... 2009r. postępowania przetargowego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania realizację zadania pn. Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem

3.    Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:

a)      niniejszą umową

b)      prawomocnym pozwoleniem na budowę NR BP.JJ.7351/ZRID-8/09 z dnia 30.10.2009r.

c)      projektem budowlanym i wykonawczym pn.: Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi

d)     przedmiarami robót

e)      szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych a
także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w branży
elektrycznej jak również w branży teletechnicznej

f)      ofertą wykonawcy

4.      Roboty prowadzone będą zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej i budowlanej na podstawie dokumentów określonych w pkt. 1  oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

5.      W przypadku rozbieżności w dokumentach określonych w pkt. 2 o hierarchii ważności decyduje Zamawiający.

 

§ 2. TERMINY

5.1.1.1Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy teren budowy w dniu podpisania umowy.

 

2. Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy przy czym:

-          termin rozpoczęcia robót w dniu podpisania umowy

-          termin zakończenia robót : ................. dni od podpisania umowy tj. do dnia............................

3. Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni kiedy warunki  atmosferyczne lub inne okoliczności uniemożliwiły realizację zadania, co zostało uprzednio potwierdzone przez Koordynatora bieżącym wpisem w dzienniku budowy…….

Wprowadza się zapis:

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

1.        W wyniku przeprowadzonego w dniu ................... 2009r. postępowania przetargowego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania realizację zadania pn. Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem

2.      Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:

g)                                                                                                        a) niniejszą umową

h)                                                                                                        b) prawomocnym pozwoleniem na budowę NR BP.JJ.7351/ZRID-8/09 z dnia 30.10.2009r.

i)                                                                                                          c) projektem budowlanym i wykonawczym pn.: Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi

j)                                                                                                          d) przedmiarami robót

k)                                                                                                        e) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w branży elektrycznej jak również w branży teletechnicznej

l)                                                                                                          f) ofertą wykonawcy

3.      Roboty prowadzone będą zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej i budowlanej na podstawie dokumentów określonych w pkt. 1  oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

4.                                                                                                      4. W przypadku rozbieżności w dokumentach określonych w pkt. 2 o hierarchii ważności decyduje Zamawiający.

 

§ 2. TERMINY

1.                  Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy teren budowy w dniu podpisania umowy.

 

2. Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy przy czym:

-                      termin rozpoczęcia robót w dniu podpisania umowy

-                      termin zakończenia robót : ................. dni od podpisania umowy tj. do dnia............................

3. Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni kiedy warunki atmosferyczne lub inne okoliczności uniemożliwiły realizację zadania, co zostało uprzednio potwierdzone przez Koordynatora bieżącym wpisem w dzienniku budowy….

 

Jednocześnie do projektu umowy zostaje wprowadzony:

 

 

§ 9. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

1.      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie  …………………. zł co stanowi 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, dostarczone będzie Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy w formie …………………………………………

2.      Strony ustalają, że wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w następujący sposób:

a) 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane,

b) pozostałe 30 % nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości.

3.      W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy zabezpieczenie staje się własnością Zamawiającego i zostanie wykorzystane do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

 

W związku z powyższym ulegnie zmiana numeracji § projektu umowy tj. § 9 ZMIANA WARUNKÓW UMOWY otrzymuje nr § 10, § 10 ODSTĄPIENIE OD WARUNKÓW UMOWY otrzymuje nr § 11, § 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE otrzymuje  nr § 12

 


                                                                                       Końskie 11.12.2009

ZP- 341/24/1/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz  z parkingiem”

 

Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

Gdzie Zamawiający przewiduje wywożenie płyt do rozebrania czasowych dróg kołowych i placów tymczasowych- poz. 1.3.1.1 i 1.3.4.1 i czyją własność stanowi materiał z rozbiórki?

Odp. SST (D-01.02.04, D. 01.02.04.32, 01.02.04.81, 01.02.04.83) „ Rozbiórka elementów dróg i przepustów”, „Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych żelbetonowych 1x3,……. -pkt. 16. Wykonanie robót rozbiórkowych „ O ile warunki kontraktu lub wskazania inżyniera nie stanowią inaczej materiały z rozbiórki powinny powinny być wywiezione poza teren budowy i zagospodarowane przez Wykonawcę”

Pyt. 2

Czyją własność stanowić będzie drewno pochodzące z wycinki?

Odp. SST D-01.02.01 „ Usunięcie drzew i krzewów” pkt 5.2.”Roboty związane z usunięciem drzew i krzewów obejmujące….Pnie przedstawiające wartość użytkową należy dostarczyć na bazę wskazaną przez Zarządcę drogi” (transport do 10 km)

Pyt. 3.

Na podstawie jakich katalogów należy dokonać wyceny pozycji kosztorysowych (roboty drogowe), gdzie Zamawiający jako podstawę podaje BCP Sekocendud II kw. 2009?

Odp.

Wyceny należy dokonać na podstawie załączonego w materiałach przetargowych tj. przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej

 


 

Końskie, dn. 14.12.2009

ZP-341/24/3/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację do SIWZ- tzn.  zostaje dołączony kosztorys ofertowy.

Jednocześnie zamiast zapisu w:

- W pkt. 5 Wymagania dotyczące wadium- Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 grudnia 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości : 34 000,00 zł

Wprowadza się zapis :

- W pkt. 5 Wymagania dotyczące wadium- Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 18 grudnia 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości : 34 000,00 zł

 

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 16  grudnia 2009roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

 

·         “UWAGA: nie otwierać przed 18 grudnia 2009roku godzina 10.00

-W pkt. 8 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  16 grudnia 2009r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  18 grudnia  2009r do godziny 0900./czasu lokalnego/

 

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2009 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

Wprowadza się zapis:

 

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   18 grudnia  2009 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

 

Zał. Kosztorys ofertowy

 


 

Końskie, 14.12.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem”

Wyznacza sie nowy termin składania ofert tj. 18  grudnia 2009r. godzina 09:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 24 (sekretariat), otwarcie ofert 18 grudnia 2009r.  godzina 10:00, miejsce UMiG w Końskich pok. 18 (sala konferencyjna).

 


 

Końskie, dn. 16.12.2009

ZP-341/24/4/2009

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 oraz ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację do SIWZ.

Do SIWZ zostaje dołączony zmodyfikowany przedmiar robót-drogi .

Jednocześnie informuję że kosztorys ofertowy na roboty drogowe umieszczony pismem z dnia. 14.12.2009r znak: ZP-341/24/3/2009. zostaje usunięty a wyceny całości przedmiotowego zadania  należy dokonać na podstawie załączonych  materiałów przetargowych tj, przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej. 

 

1)      Zmodyfikowany przedmiar robót -drogi

 



Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/15 10:09:34
Redaktor: Administrator