Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej
do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na wykonaniu zadania pn. „Rewitalizacja centrum miasta Końskie”

 

CPV  – 71320000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:
http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest :

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na wykonaniu Rewitalizacji centrum miasta Końskie, która obejmować będzie: remont chodników polegający  na wymianie nawierzchni z kostki betonowej na kostkę granitową; wymianie krawężników i obrzeży betonowych na granitowe; ustawienie nowych ogrodzeń łańcuchowych ze słupkami ozdobnymi; ustawienie lamp oświetleniowych ozdobnych, dobudową niezbędnych elementów sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi oraz odwodnieniem liniowym, wpięcie rur spustowych od rynien dachowych budynków przyulicznych do kanalizacji deszczowej.

 

Przedmiot zamówienia winien obejmować :

·        remont obejmować będzie ulice:

a)      ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ul. Kazanowską do ul. Mieszka,

b)      ul. Zamkową od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do ul. Ks. Granata,

c)      ul. Ks. Granata,

d)      ul. Strażacką,

e)      ul. Kazanowską od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do ul. Strażackiej,

f)       ul. Zamkowa od skrzyżowania z ul. Ks. Granata do ul. Mieszka,

g)      ul. Pocztową,

h)      ul. Łazienną;

        łączna powierzchnia wymienianej kostki betonowej na kostkę granitową wynosi ok. 18337 m²  ;

        łączna długość wymienianych krawężników betonowych na granitowe wynosi  ok. 2609 mb,

         łączna długość wymienianych obrzeży betonowych na granitowe wynosi ok. 1100 mb,

        ustawienie nowych ogrodzeń łańcuchowych ze słupkami ozdobnymi ok. 100 szt.,

        ustawienie lamp oświetleniowych ozdobnych ok. 98 szt.,

        rozbiórka szaletu publicznego

        budowa sieci kanalizacji deszczowej ok. 2000 mb z wpustami ulicznymi oraz odwodnieniem liniowym,

        opracowanie odwodnienia ulic ujętych w przedmiocie zamówienia,

        opracowanie zagospodarowania terenu objętego zamówieniem,

        opracowanie projektu organizacji ruchu dla ulic objętych opracowaniem.

 

Zakres opracowania projektowego :

1. Projekt budowlany, w tym

1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

 

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

 

2.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

Zawartość projektu wykonawczego drogowego :

2.1. Opis techniczny w tym:

        analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni;

        tabela robót ziemnych;

2.2. Część rysunkowa:

        plan orientacyjny;

        profile podłużne ciągów;

        przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe);

        przekroje konstrukcyjne;

        rysunki szczegółowe np. szczegóły rozwiązania skrzyżowania dróg, szczegóły odwodnienia, itp.

 

3.  Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

3.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.

 

4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 Ustawy z dn. 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902 z późniejszymi zmianami), jeśli będzie wymagana.

 

6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z Ustawą z dn. 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.)

7.   Opracowania związane i pozostałe.

7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.

7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowanym zagospodarowaniem terenu.

7.3 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

7.4 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z pasa drogowego) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zezwolenia realizacji inwestycji drogowej włącznie).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

7.5 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

 

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

Zamawiający  nie dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Pożądany termin realizacji zadania –120 dni od daty podpisania umowy.

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: drogowej, sanitarnej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

f)        Harmonogram rzeczowo-finansowy

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:  Cena –   100%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 20.01.2009r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.01.2009r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Cezary Maliborski – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

                      Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  

                                                       w dniu   12.01.2009 r.

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 12:46:19
Redaktor: Administrator