Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na 

 

„Remonty ulic i dróg gminnych 2009-2011”

CPV – 45.23.31.42-6

CPV – 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest remont ulic i dróg na terenie miasta i gminy w Końskich w 2009-2011 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 marca 2011r. w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach:

 

Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową.

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

1.      dla ubytków o powierzchni do 10 m2

·         wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów,

·         oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu,

·         skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca,

·         rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej,

·         zagęszczenie ułożonej mieszanki,

·         skropienie bitumem krawędzi i miałowanie,

2.      dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2

·         wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych,

3.      dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie.

·         remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-5 SST.

 

Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

·         oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju,

·         oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń,

·         wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca),

·         zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.

 

Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

·         oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze,

·         rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm,

·         zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym,

·         sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.

Termin realizacji zamówienia – od dnia  podpisania umowy do 31 marca 2011r.

 

Zamawiający   dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują sprzętem w tym:

- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna

- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna

- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

 oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia

d)           wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

b)        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)   Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem (wg. wzoru – zał. nr 4)

e)         Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. (wg. wzoru - zał. nr 5)

f) Wykaz sprzętu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania

niniejszego zamówienia niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:

- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna

- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna

- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

g)Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

Wadium – W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena –   100%     

                                                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 31 marca  2009 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 31 marca 2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,  e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu  10 marca 2009r.

 


 

Końskie, 16.03.2009

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 12 a ust.3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm. dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn. Remonty ulic i dróg gminnych 2009-2011. Warunki udziału-Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)        Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

b)        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)         Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)        Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem (wg. wzoru – zał. nr 4)

e)             Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. (wg. wzoru - zał. nr 5)

f)       Wykaz sprzętu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania niniejszego zamówienia niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:

- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna

- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna

- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

g)   Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 14:17:49
Redaktor: Administrator