Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remonty ulic i dróg gminnych 2009-2011”
CPV – 45.23.31.42-6
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont ulic i dróg na terenie miasta i gminy w Końskich w 2009-2011 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 marca 2011r. w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach:
Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2
· wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
· oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu,
· skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca,
· rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej,
· zagęszczenie ułożonej mieszanki,
· skropienie bitumem krawędzi i miałowanie,
2. dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2
· wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych,
3. dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie.
· remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-5 SST.
Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
· oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju,
· oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń,
· wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca),
· zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.
Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
· oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze,
· rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm,
· zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym,
· sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 marca 2011r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują sprzętem w tym:
- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna
- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna
- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem (wg. wzoru – zał. nr 4)
e) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. (wg. wzoru - zał. nr 5)
f) Wykaz sprzętu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania
niniejszego zamówienia niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:
- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna
- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna
- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec
g)Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Wadium – W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 31 marca 2009 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31 marca 2009r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 10 marca 2009r.
Końskie, 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 12 a ust.3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm. dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn. Remonty ulic i dróg gminnych 2009-2011. Warunki udziału-Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem (wg. wzoru – zał. nr 4)
e) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. (wg. wzoru - zał. nr 5)
f) Wykaz sprzętu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania niniejszego zamówienia niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:
- dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna
- dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna
- dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec
g) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza