ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulic: 3 Maja, Romualda Traugutta, Niepodległości, Kazimierza Pułaskiego i Hugo Kołłątaja .”
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulic: 3 Maja, Romualda Traugutta, Niepodległości, Kazimierza Pułaskiego i Hugo Kołłątaja w skali 1:1000, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych.
Granice terenu objętego sporządzaniem planu miejscowego określono na mapie kolorem czerwonym stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego opisu.
Powierzchnia obszaru opracowania: ok. 15 ha.
Warunki wykonania zamówienia:
1. projekt planu winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tej Ustawy,
2. projekt planu winien uwzględniać aktualny stan prawny, służyć celowi dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej.
Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi.
Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno – wysokościowych, w tej samej skali w której ma być wykonany plan miejscowy.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 24.03.2009 r.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Do oferty należy dołączyć :
a) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopiami wpisu na listę członków właściwej Izby Urbanistów lub Architektów o statusie czynnym na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów a także Ustawy z dnia 07 lipca1994r., Prawo Budowlane.
b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji zadania:
- Związany ze sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 4 miesiące licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.
- Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.
- Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień uzgadniających.
- Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej.
4. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
6. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał – Zamówienia Publiczne –
tel. 041 372-32-49 wew. 137,
· w zakresie przedmiotu zamówienia – Ewelina Karbownik – Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska- tel. 041 372- 32-49 wew. 136.
Załącznik:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
3. Wykaz wykonanych usług.
4. Wykaz osób.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulic: 3 Maja, Romualda Traugutta, Niepodległości, Kazimierza Pułaskiego i Hugo Kołłątaja
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................
Dokładny adres: ..........................................................................................
Telefon:........................................................................................
faks:........................................... e-mail:………………………………………
NIP……………………………………REGON……………………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:
Wartość netto ............................................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
- Terminy realizacji zamówienia:
1. Związane ze sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania
na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 4 miesiące licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.
2. Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.
5. Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień uzgadniających.
6. Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej.
- W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy,
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
PROJEKT UMOWY
UMOWA
zawarta w dniu .................................... w Końskich, pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części "Zamawiającym", reprezentowaną przez Burmistrza Miasta
i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika- Beaty Lis ,
a .......................................................................
..........................................................................................................................zwanym w dalszej części umowy "Wykonawcą” reprezentowanym przez ......................................
...................................................
§1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca podejmuje się sporządzenia:
- projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulic: 3 Maja, Romualda Traugutta, Niepodległości, Kazimierza Pułaskiego i Hugo Kołłątaja.
2. Przedmiot projektu planu miejscowego został określony w Uchwale Nr XXXIII/244/2009 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 12 lutego 2009 r.
3. Przedmiot zlecenia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717).
4. Projekt planu miejscowego winien uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi, dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię gminnej komisji urbanistyczno- architektonicznej.
§2
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. Zebranie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map.
2. Sporządzenie tekstu i rysunku planu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 15 w/w ustawy
i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planu.
3. Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania projektu planu.
4. Wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.
7. Uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno- architektonicznej jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy.
8. Uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami.
9. Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach wniesionych uwag do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.
10. Dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z uwzględnionych uwag.
11. Czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzaniu przedmiotu umowy.
§ 3
Do obowiązków Zamawiającego należą:
1. Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z ustawową procedurą sporządzania projektu planu miejscowego.
2. Udostępnienie Wykonawcy:
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Końskie,
przekazanie Uchwały Nr XXXIII/243/2009 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 12 lutego 2009 r.
złożonych wniosków do planu
3. Na żądanie Wykonawcy przekazanie lub udostępnienie do wglądu innych materiałów i danych będących w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy.
§ 4
Terminy realizacji umowy:
1. Związane ze sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 4 miesiące licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.
2. Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.
3. Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień uzgadniających.
4. Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej.
§5
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie
...............................zł (słownie złotych: ................................................................................)
2. Wynagrodzenie będzie wypłacone Wykonawcy w wysokości :
1/ 50% wynagrodzenia umownego – za wykonanie czynności określonych w § 4 pkt 1 , po wydaniu pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
2/ 50% wynagrodzenia umownego - po upływie terminu przysługującego Wojewodzie na zbadanie zgodności uchwały i dokumentacji prac planistycznych z przepisami prawnymi i zgodności działań proceduralnych z wymogami ustawy oraz po doręczeniu gotowego planu wraz z prognozami zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2.
3. Podstawą do uregulowania należności dla Wykonawcy będzie protokół odbioru przedmiotu umowy oraz złożone faktury, które zostaną zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty ich dostarczenia.
§ 6
1. Przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w sposób następujący
(w wersjach papierowych i elektronicznych):
1.projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w wersji gotowej
do opiniowania przez GKU-A – w wersji papierowej i elektronicznej
2. projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania
i uzgodnienia – w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz.
3. projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia – 1 egz.
4. projekt planu do uchwalenia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu – 2 egz.
5. plan wraz z prognozami po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym – w 6 egz. + 1 egz. na sztywnym zafoliowanym podkładzie, oraz w wersji elektronicznej.
2. Załączniki graficzne do projektu planu Wykonawca przekaże:
1) do opiniowania przez GKU-A – w skali zgodnej z ustawą o planowaniu
i zagospodarowaniu wewnętrznym, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) do opiniowania i uzgadniania – w pomniejszonej skali (format A3)
3) do wyłożenia, uchwalania i po publikacji – w skali zgodnej z ustawą o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
§ 7
1. Wykonawca zapłaci karę w następujących przypadkach:
1. za zwłokę w wykonaniu którejkolwiek z czynności przedmiotu umowy, z przyczyn zależnych od niego, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego określonego w §5 pkt.1 – „za każdy dzień zwłoki jednak nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego.
2. za odstąpienie od umowy, z przyczyn zależnych od niego - 20% całkowitego wynagrodzenia umownego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia umownego.
§ 8
Zamawiający zastrzega sobie, że w razie wstrzymania realizacji przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 9
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
Ze strony Zamawiającego nadzór nad przebiegiem prac pełnić będzie inż. Antoni Wiktorowicz, natomiast ze strony Wykonawcy .................................................
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
Załącznik nr 3
.........................................................................
pieczęć, nazwa i dokładny adres
wykonawcy/ wykonawców
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie,
Lp. |
Nazwa inwestycji i miejsce realizacji, rodzaj wykonanych usług |
Wartość zadania brutto [PLN] |
Terminy wykonywania prac
od dnia – do dnia |
Nazwa Zamawiającego |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga:
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie,
w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę.
................................................ ..............................................
Miejscowość, data podpis/y osoby/osób upoważnionej/ych
do reprezentowania wykonawcy
Załącznik nr 4
.........................................................................
pieczęć, nazwa i dokładny adres
wykonawcy/ wykonawców
Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Lp.
|
Imię i nazwisko |
Planowana funkcja przy realizacji zamówienia |
Numer i zakres uprawnień /specjalność/ |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................................................ ..............................................
Miejscowość, data podpis/y osoby/osób upoważnionej/ych
do reprezentowania wykonawcy