Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie

ulicy Majora Hubala, Leśnej po ogrody działkowe.”

 

                  Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulicy Majora Hubala, Leśnej po ogrody działkowe w skali 1:1000.

Sporządzenie planu poprzedzić wykonaniem koncepcji zagospodarowania terenu obejmującego obszar w granicach ulic Majora Hubala, Leśnej, Kieleckiej po ogrody działkowe w skali 1:2000.

            Koncepcja zagospodarowania terenu winna zawierać analizy aktualnego przeznaczenia terenów usług z zielenią towarzyszącą oraz sportu i rekreacji określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Końskie pod kątem celowości ich utrzymania lub zmianą przeznaczenia tych terenów.  Koncepcja w swych założeniach winna rozstrzygnąć układ drogowy i podstawowe wyposażenie infrastruktury technicznej przedstawiona minimum w dwóch wariantach.   

 

Granice terenu objętego sporządzaniem planu określono na mapie kolorem czerwonym stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego opisu.

Granice terenu objętego sporządzeniem koncepcji określono na mapie kolorem czerwonym  stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego opisu.

 

Powierzchnia obszaru opracowania:

- projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulicy Majora Hubala, Leśnej po ogrody działkowe – ok. 23 ha, w tym obszar wyznaczony do opracowania koncepcji – ok. 42 ha

 

Warunki wykonania zamówienia:

-projekt planu winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tej Ustawy,

-projekt planu winien uwzględniać aktualny stan prawny, precyzować cel przeznaczenia dla obszarów objętych w/w opracowaniami, które winny uzyskać pozytywne opinie komisji urbanistyczno – architektonicznej.

Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi.

Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno – wysokościowych, w tej samej skali w której ma być wykonany plan miejscowy.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 27.03.2009 r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.      Do oferty należy dołączyć :

a)             Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopiami wpisu na listę członków właściwej Izby Urbanistów lub Architektów o statusie czynnym na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów a także Ustawy z dnia 07 lipca1994r.,  Prawo Budowlane.

b)             Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

2.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji zadania:

1.      Związanych z opracowaniem koncepcji sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 5 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.

2.       Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.

3.      Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień   uzgadniających.

4.      Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej.

 

3.    Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

5.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał  Zamówienia Publiczne –

tel. 041 372-32-49 wew. 137,

·         w zakresie przedmiotu zamówienia – Ewelina Karbownik – Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej  i Ochrony Środowiska- tel. 041 372- 32-49 wew. 136.

 

 

 

Załącznik:

1.    Formularz ofertowy.

2.    Projekt umowy.

3.    Wykaz wykonanych usług.

4.    Wykaz osób.

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulicy

Majora Hubala, Leśnej po ogrody działkowe.”

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 

GMINA   KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ..................................................................................................................................

Telefon:........................................................................................

faks:...........................................          e-mail:………………………………………

NIP……………………………………REGON……………………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

Wartość netto ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

- Terminy realizacji zamówienia:

1.      Związany z opracowaniem koncepcji sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 5 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.

2.       Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.

3.      Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień uzgadniających.

4.      Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej

 

 

- W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy,

 

 

......................dn................                                          .................................................

                                                                     (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

Załącznik nr 2

PROJEKT UMOWY

 

UMOWA

 

zawarta w dniu .................................... w Końskich, pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części  "Zamawiającym", reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego, a .......................................................................

..........................................................................................................................................................., zwanym w dalszej części umowy "Wykonawcą” reprezentowanym przez ......................................

...................................................

§1

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca podejmuje się do :

- sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulicy Majora Hubala, Leśnej po ogrody działkowe wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych.

- sporządzenie planu miejscowego poprzedzone opracowaniem koncepcji zagospodarowania terenu w rejonie ulicy Majora Hubala, Leśnej, Kieleckiej pod ogrody działkowe

 

2.     Przedmiot projektu planu miejscowego został określony w Uchwale Nr XXXIII/243/2009 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 12 lutego 2009 r.

 

3.    Przedmiot zlecenia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717).

 

4.                  Projekt planu miejscowego  winien uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi, dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię gminnej komisji urbanistyczno- architektonicznej.

§2

Do obowiązków Wykonawcy należy:

1.      Zebranie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map.

2.      Sporządzenie tekstu i rysunku planu w skali 1:2000 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 15 powołanej ustawy i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planu. 

3.      Przygotowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolne, jeśli wystąpi taka potrzeba.

4.      Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania projektu planu.

5.      Wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.

6.      Uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno- architektonicznej jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy.

7.      Uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami.

8.      Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach wniesionych uwag do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.

9.      Dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z uwzględnionych uwag.

10.  Czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzaniu przedmiotu umowy.

§ 3

Do obowiązków Zamawiającego należą:

1.      Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z ustawową procedurą sporządzania projektu planu miejscowego.

2.      Udostępnienie Wykonawcy:

studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Końskie,

przekazanie Uchwały Nr XXXIII/243/2009 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 12 lutego 2009 r.

złożonych wniosków do planu

3.      Na żądanie Wykonawcy przekazanie lub udostępnienie do wglądu innych materiałów i danych będących w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy.

§ 4

Terminy realizacji umowy:

1.      Związany z opracowaniem koncepcji sporządzeniem projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie gotowej do przekazania do wewnętrznego opiniowania – 5 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.

2.       Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści protokołów zaopiniowania projektu planu.

3.      Przekazanie w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego treści postanowień uzgadniających.

4.      Dalsze terminy realizacji wynikać będą z ustaleń i decyzji podejmowanych w trakcie procedury planistycznej.

§5

1.                       Za  wykonanie  przedmiotu  umowy  Wykonawca  otrzyma  wynagrodzenie  brutto

w  kwocie...............................( słownie złotych........................................................................

2. Wynagrodzenie będzie wypłacone Wykonawcy w wysokości :

1/  50% wynagrodzenia umownego – po wydaniu pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,

2/ 50% wynagrodzenia umownego - po upływie terminu przysługującego Wojewodzie na zbadanie zgodności uchwały i dokumentacji prac planistycznych z przepisami prawnymi i zgodności działań proceduralnych z wymogami ustawy.

 

3. Podstawą do uregulowania należności dla Wykonawcy będzie protokół odbioru przedmiotu umowy oraz złożone faktury, które zostaną zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty ich dostarczenia.

§ 6

1.      Przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w sposób następujący (w wersjach papierowych i elektronicznych):

 

1.      projekt planu wraz z prognozą na środowisko w wersji gotowej do opiniowania przez GKU-A – w wersji papierowej i elektronicznej

2.      projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgodnienia – w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz.

3.      projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia – 1 egz.

4.      Projekt planu do uchwalenia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu – 2 egz. 

5.      Plan wraz z prognozami po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym – w 6 egz. + 1 egz. na sztywnym zafoliowanym podkładzie, oraz w wersji elektronicznej.

2.      Załączniki graficzne do projektu planu Wykonawca przekaże:

1)      do opiniowania przez GKU-A – w skali zgodnej z ustawą o planowaniu

i zagospodarowaniu wewnętrznym, po uzgodnieniu z Zamawiającym,

2) do opiniowania i uzgadniania – w pomniejszonej skali (format A3)

3) do wyłożenia, uchwalania i po publikacji – w skali zgodnej z ustawą o planowaniu

i zagospodarowaniu przestrzennym, po uzgodnieniu z Zamawiającym.

§ 7

1. Wykonawca zapłaci karę w następujących przypadkach:

1.      za zwłokę w wykonaniu którejkolwiek z czynności przedmiotu umowy, z przyczyn zależnych od niego, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego określonego w §5 pkt.1 - za każdy dzień zwłoki jednak nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego.

2.      za odstąpienie od umowy, z przyczyn zależnych od niego - 20% całkowitego wynagrodzenia umownego.

2.      Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia umownego.

§ 8

Zamawiający zastrzega sobie, że w razie wstrzymania realizacji przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§ 9

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 10

Ze strony Zamawiającego nadzór nad przebiegiem prac pełnić będzie inż. Antoni Wiktorowicz, natomiast ze strony Wykonawcy .................................................

§ 11

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 12

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

Zamawiający:                                                                                              Wykonawca:

 

 

Załącznik nr 3

 

 

.........................................................................

          pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawców

 

 

Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie,

 

 

Lp.

Nazwa inwestycji i miejsce realizacji, rodzaj wykonanych usług

Wartość zadania brutto [PLN]

Terminy wykonywania prac

 od dnia – do dnia

Nazwa Zamawiającego 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwaga:

Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę.

 

 

....................................................                                   ……..…………………….

             Miejscowość, data                                        podpis/y osoby/osób upoważnionej/ych

                                                                                       do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

.........................................................................

          pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawców

 

Wykaz osób  i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

 

 

Lp.

 

Imię i nazwisko1

Planowana funkcja przy realizacji  zamówienia

Numer i zakres uprawnień /specjalność/2

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....................................................                        ……..…………………………………………

             Miejscowość, data                                        podpis/y osoby/osób upoważnionej/ych

                                                                                       do reprezentowania wykonawcy

 

 

 



1 jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 

 

2 * - należy dołączyć uprawnienia  w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 14:19:58
Redaktor: Administrator