Informuję, ze na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm) postępowanie pn: Budowa drogi gminnej nr 00121T Fidor-Stara Kuźnica zostaje unieważnione.
W/w postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zadanie pn: Budowa drogi gminnej nr 00121T Fidor-Stara Kuźnica było przedmiotem aplikacji do RPO-działanie 3.2 i znalazło się na liście rezerwowej inwestycji.
Ze względu na długi czas oczekiwania na rozstrzygające decyzje w sprawie ewentualnego zawarcia stosownej umowy o dofinansowanie, a co za tym idzie brakiem środków finansowych niezbędnych to zaciągnięcia przez gminę zobowiązań umownych należy postąpić jak na wstępie.