Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na

„Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy 
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

CPV-45000000-7

CPV – 71320000-7

CPV –45310000-3

 

 

  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest:

 Zadanie Nr 1. „ Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Szczegóły określa załącznik nr 1A (Program funkcjonalno-użytkowy).

Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłączenia z dokumentacji elementów już wykonanych (nieobjętych zmianami na etapie projektowania) w ramach wcześniejszych prac zgodnie z przedstawioną inwentaryzacją powykonawczą.

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej ( koncepcja) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

Zadanie Nr 2. Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego
w Końskich.

Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz monitoringu zgodnie z Projektem modernizacji instalacji i monitoringu Hali Sportowej opracowanym przez przez Cities Lighting Consultans Sp. zo.o., 02-828 Warszawa, ul. Olczyska 1.

W zakres zamówienia wchodzi:

Ø  Demontaż istniejącej instalacji

Ø  Modernizacja tablicy RG

Ø  Wykonanie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do tablic TR-1

Ø  Wymiana tablicy TR-1

Ø  Wymiana i wykonanie zasilenia opraw oświetleniowych

Ø  Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego

Ø  Wykonanie sterowania oświetlenia Hali

Ø  Montaż oświetlenia sal i płyt boisk

Ø  Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V

Ø  Wykonanie siły

Ø  Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz hali

Ø  Zapewnienie podłączenia projektowanego oświetlenia parkingu.

Szczegóły zadania nr 2 określa Załącznik nr 1B.

Dopuszcza się składanie ofert równoważnych:

Dopuszcza się użycie innych opraw oświetleniowych, jednak pod warunkiem wykonania projektu równoważnego i uzyskania wyników nie gorszych niż w projekcie załączonym do dokumentacji i spełniając wymagania Polskiej Normy PN-EN 12193 i wymagań Zamawiającego. Zmiana miejsc montażu opraw wymaga uzgodnień z projektantem.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

 

Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

. Pożądany termin realizacji:

Zadania nr 1- 180 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy

Zadania nr 2 – 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

 

Do czasu realizacji w/w nie wlicza się dni w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadkach potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora
w Dzienniku budowy.

W przypadku pojawienia się konieczności wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający może wydłużyć termin wykonania o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych. Wydłużenie terminu następuje w formie aneksu do umowy.

 

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)       wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d)     Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f)       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał.). Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2

g)      Wykaz osób, którymi dysponuje. Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

h)      Kosztorys ofertowy

- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z treści w/w dokumentu  nie  będą miały wpływu na ocenę oferty Wykonawcy

i)        Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 09.02.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
zadanie nr 1- 35 795,00 zł

zadanie nr 2-   5 528,00 zł

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 09.02. 2010 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.02.2010r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Ireneusz Maleszak (zadanie 1 ) – Wydział Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 141, Rafał Gula (zadanie 2)- Wydział Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 146

·         w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał- Zamówienia Publiczne tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 19.01.2010

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a ust. 1   ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

 

Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

  

Zamiast zapisu części dot.  Informacji o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu lit d oraz g .

      d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej jeżeli  odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

g) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

 

Wprowadza się zapis:

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

 

g)      Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

 

 

 


 

Końskie, dn. 25.01.2010

ZP-341/1/1/2010                                           

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację do SIWZ. W rozdziale A Przedmiot i termin wykonania zamówienia  pkt. 2 ppkt. 2.2.lit. g  oraz w rozdziale D Formularz oferty przetargowej pkt. 6  lit. g zamiast zapisu

g)                 Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

 

Wprowadza się zapis:

g)       Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

 

Jednocześnie zmianie ulega podany w SIWZ numer ogłoszenia tj zamiast zapisu: 12107-2009 z 19.01.2010.

Wprowadza się zapis: 12107-2010 z 19.01.2010.

Ulega zmianie numeracja w Formularzu ofertowym tj. pkt. 6 Do oferty dołączone są następujące dokumenty:…. otrzymuje nr 11 natomiast, pkt. 2  Oświadczamy, że nasza oferta składa się z….. stron otrzymuje…. numer 12

 

Do SIWZ zostaje załączony zmodyfikowany formularz ofertowy

 


 

Końskie, 01.02.2010

ZP-341/1/2/2010

 

 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich”i/lub„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1 Proszę o odpowiedź na pytanie dotyczące przedmiaru na modernizację instalacji elektrycznej w hali sportowej  w Końskich- poz. 59 przedmiaru  podano "...wyłącznik DPX-I-125  szt 4"  natomiast na schemacie elektrycznym występuje  1 szt tego rozłącznika prosimy o doprecyzowanie ile należy przyjąć w kosztorysie ofertowym.

 

poz. 57 przedmiaru podano ".....ochronnik przepięciowy DEHNventil  szt 4"

 

Czy to ma być ochronnik w wersji jednofazowej zabudowany w ilości 4 szt ??? Czy jest błąd w przedmiarze bo winna być 1 szt chronnika 3-fazowego.  Jeśli ma byc 4 szt ochronnika jednofazowego nie da sie tych wszystkich elementów zmieścić w podanej rozdzielnicy WXL 4 x 24 z powodu braku miejsca.

 

Odp.

 

W przedmiarze powinno być:

- poz. 57  ".....ochronnik przepięciowy DEHNventil TNS (3-faz) - szt 1"

- poz. 59  "...wyłącznik DPX-I-125  - szt 1" 

 


 

Końskie, 03.02.2010 r.

ZP- 341/1/3/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Modernizacja Hali Sportowej przy ul. Kpt. Stoińskiego w Końskich” ogłoszonego w BZP nr 12107-2009 z dnia 19 stycznia 2010 r.

 

Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które na mocy art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp zamawiający udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

Brak w przedmiarach robót pomiarów natężenia oświetlenia, czy Zamawiający przewiduje wykonać je własnym staraniem czy Wykonawca powinien uwzględnić takie pomiary w kosztorysie ofertowym ( np. wg. KNNR-W 9 1201)?

 

Odp. 1

 

Wykonawca winien uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszty wykonania pomiarów. Pomiary natężenia oświetlenia nie są robotami podstawowymi, dla których występuje pozycja kosztorysowa. Pomiary jako element dokumentacji powykonawczej są kosztem pośrednim wykazywanym jako narzut do kosztów bezpośrednich ujętych w kosztorysie.

 

Pyt. 2

Brak w przedmiarach nakładów na czas pracy rusztowań (wymienione w projekcie inst. elektrycznych). Z uwagi na wysokość hali oraz sposób montażu nie ma możliwości  wykonania wymiany instalacji i montażu opraw bez użycia rusztowań lub podnośnika. Czy zatem koszt pracy rusztowań należy doliczyć do kosztorysu?

Odp. 2

 

Analogicznie do pytania 1, jednostkowe nakłady rzeczowe ujawnione w przedmiarach oraz we wzorach kosztorysów ofertowych są wielkościami zryczałtowanymi do zagregowanych czynności określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz projekcie. Przy wycenie należy kierować się projektem jako opisującym przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy Pzp a nie treścią i formą przedmiarów i kosztorysów ofertowych. W przypadku tego zadania, dla którego zamawiający zdefiniował cenę zgodnie z art. 632 kc [ ryczałtową] przedmiary i kosztorysy pełnią rolę czysto pomocniczą w zakresie opisanym projektem.

Pyt. 3

W przedmiarach robót w poz. 29; poz. 30; poz. 31 występuje montaż tras kablowych. nie uwzględniono montażu wsporników dla ww. tras kablowych. Czy należy doliczyć wsporniki czy korytka kablowe mają być montowane na istniejących wspornikach?

 

Odp. 3

Analogicznie do odpowiedzi na pytania: 1 i 2, jednostkowe nakłady rzeczowe ujawnione w przedmiarach oraz we wzorach kosztorysów ofertowych są wielkościami zryczałtowanymi do zagregowanych czynności określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz projekcie. Przy wycenie należy kierować się projektem jako opisującym przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy Pzp a nie treścią i formą przedmiarów i kosztorysów ofertowych. W przypadku tego zadania, dla którego zamawiający zdefiniował cenę zgodnie z art. 632 kc [ ryczałtową] przedmiary i kosztorysy pełnią rolę czysto pomocniczą w zakresie opisanym projektem.

Pyt. 4

W projekcie technicznym instalacji elektrycznych jest mowa o malowaniu koryt kablowych farbą na kolor zbliżony do podłoża, na którym mają być mocowane. W przedmiarach robót nie występuje pozycja malowanie elementów tras kablowych. Co zatem należy przyjąć, czy korytka mają być malowane?

Odp. 4

Analogicznie do odpowiedzi na pytania: 1,2 i 3 , jednostkowe nakłady rzeczowe ujawnione w przedmiarach oraz we wzorach kosztorysów ofertowych są wielkościami zryczałtowanymi do zagregowanych czynności określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz projekcie. Przy wycenie należy kierować się projektem jako opisującym przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy Pzp a nie treścią i formą przedmiarów i kosztorysów ofertowych. W przypadku tego zadania, dla którego zamawiający zdefiniował cenę zgodnie z art. 632 kc [ ryczałtową] przedmiary i kosztorysy pełnią rolę czysto pomocniczą w zakresie opisanym projektem.

Pyt. 5

W przedmiarach poz. 76 jest "przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu z wykonaniem ślepych otworów mechaniczne" - szt.127 a w pozycji 77 oraz 78 uwzględniających montaż puszek ich łączna ilość wynosi 135 (poz 77+poz 78=135). Czy nie jest to omyłką, czy należy przyjąć ilości zgodne z przedmiarem?

Odp. 5

Należy przyjąć wartość wynikającą z sumowania poz. 77 oraz poz. 78 tj. 135.

Pyt. 6

Dział 4 przedmiaru robót uwzględnia montaż opraw na gotowym podłożu. Brak jest przygotowania podłoża do montażu opraw. Czy należy uwzględnić przygotowanie podłoża do montażu opraw (np. wg KNR 5-08 502)?

Odp. 6.

 Analogicznie do odpowiedzi na pytania: 1,2,3 i 4 , jednostkowe nakłady rzeczowe ujawnione w przedmiarach oraz we wzorach kosztorysów ofertowych są wielkościami zryczałtowanymi do zagregowanych czynności określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz projekcie. Przy wycenie należy kierować się projektem jako opisującym przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy Pzp a nie treścią i formą przedmiarów i kosztorysów ofertowych. W przypadku tego zadania, dla którego zamawiający zdefiniował cenę zgodnie z art. 632 kc [ ryczałtową] przedmiary i kosztorysy pełnią rolę czysto pomocniczą w zakresie opisanym projektem.

 

Pyt. 7.

W SIWZ nie uwzględniono wykonywania czynności ochrony technicznej - prace związane z instalacją monitoringu wizyjnego. Czy należy załączyć dokumenty uprawniające do wykonywania ww. prac w postaci Licencji Pracownika Zabezpieczenia Technicznego zgodnie z Art 28 ust. 1 i Art 29 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia?

Odp. 7.

Należy dołączać do oferty tylko i wyłącznie dokumenty wymagane specyfikacją istotnych warunków zamówienia określonych zgodnie z art. 25 ust.1 oraz aktem wykonawczym wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy Pzp.

Pyt. 8.

Czy zgodnie z Art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w związku z Art 5 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Wykonawca powinien załączyć dokument Koncesji MSWiA uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia?

Odp. 8.

Podobnie jak w przypadku pytania nr 6, należy dołączać do oferty tylko i wyłącznie dokumenty wymagane specyfikacją istotnych warunków zamówienia określonych zgodnie z art. 25 ust.1 oraz aktem wykonawczym wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy Pzp. Podmiotowe kryterium uczestnictwa dla tego postępowania określone jest zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp.

Pyt. 9.

W dziale 7 przedmiaru robót ujęto pomiary wykonanej instalacji elektrycznej. Przyjęte ilości nie odzwierciedlają rzeczywistych ilości pomiarów sprawdzających, które należy wykonać po zakończeniu montażu instalacji. Czy należy przyjąć ilości zgodne z przedmiarem? Mianowice w przedmiarach robót instalacji elektrycznych jest wykonanie bruzd a nie ma zaprawiania bruzd. Czy zaprawianie leży może po stronie wykonawcy termomodernizacji ?

Odp. 9.

Analogicznie do pytań: 1, 2, 4 i 5, jednostkowe nakłady rzeczowe ujawnione w przedmiarach oraz we wzorach kosztorysów ofertowych są wielkościami zryczałtowanymi do zagregowanych czynności określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz projekcie. Przy wycenie należy kierować się projektem jako opisującym przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy Pzp a nie treścią i formą przedmiarów i kosztorysów ofertowych. W przypadku tego zadania, dla którego zamawiający zdefiniował cenę zgodnie z art. 632 kc [ ryczałtową] przedmiary i kosztorysy pełnią rolę czysto pomocniczą w zakresie opisanym projektem.

 

Jednocześnie jeden z Wykonawców wystąpił wnioskiem o przedłużenie terminu składania ofert.

Odp. Zamawiający nie przedłuża tego oto terminu. Otwarcie ofert przypada na dzień 09.02.2010r.

 


  

Końskie 05.02.2010

ZP- 341/1/4/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

„Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy 
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) wprowadza się modyfikację SIWZ-u.

 

- W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców pkt. 1.2. zamiast zapisu

.1.2 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Wprowadza się zapis:

1.2O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Wyznaczą do realizacji zamówienia

-Dla Zadania 1- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych -Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane, wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

W rozdziale B pkt  2 ppkt. 2.2 lit.f, g  oraz rozdziale D-w formularzu ofertowym w pkt. 11 lit. f, g zamiast zapisu:

 

- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał.). Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2

-  Wykaz osób, którymi dysponuje. Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

 

Wprowadza się zapis:

- Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania
i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru – zał) Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2.

 

-Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2)- oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2 . W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jednocześnie  zamiast zapisu- w rozdziale C –Projekt umowy dla zadania 1 oraz 2

§ 3       PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.  Ze strony Zamawiającego koordynatorem prac będzie –........................................................

2.  Przedstawicielem Wykonawcy będzie Kierownik Budowy –.............................................

     legitymujący się uprawnieniami budowlanymi nr ...........................dostępny pod nr 
     telefonu......................... e-mail.................................

 

 

wprowadza się zapis

 

§ 3       PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.  Ze strony Zamawiającego koordynatorem prac będzie –........................................................

2.  Przedstawicielem Wykonawcy będzie Kierownik Budowy –.............................................

     dostępny pod nr  telefonu......................... e-mail.................................

Zamiast zapisu w projekcie umowy dla zadania 2 w § 2. TERMINY

1.      Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy przy czym:

·  termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy

termin zakończenia robót : ................. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

wprowadza się zapis:

1.      Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy przy czym:

·  termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy

termin zakończenia robót : ................. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przy czym za zakończenie robót rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

 

Jednocześnie do oferty zostaje dołączony zmodyfikowany formularz ofertowy oraz zmodyfikowany załącznik nr 1a,1b,2 tym samym dzieląc go na 2a oraz 2b , natomiast załącznik nr 5 ulega usunięciu.

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 12.02.2010 tym samym modyfikując odpowiedź na wniosek wykonawcy dotyczącą przedłużenia terminu składania ofert tj, na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający  wprowadza modyfikację SIWZ.

-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  09.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 35 795,00 zł.

zadanie nr 2 – 5 528,00 

 

 

Wprowadza się zapis:

 

Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  12.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 –35 795,00 zł, zadanie nr 2 – 5 528,00 zł

 

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 09.02.2010 roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

 

·         “UWAGA: nie otwierać przed 12.02.2010 roku godzina 10.00

-W pkt. 8.2 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  09.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  12.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

 

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

Wprowadza się zapis:

 

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   12.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/  w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

 

Załączniki

1a ,2b) )Zmodyfikowany załącznik Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

2a , 2b) Zmodyfikowany Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

3) Zmodyfikowany Formularz ofertowy

4)dodatkowy rysunek JPG dołączony do zestawienia stolarki

 


 

OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U.
z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy 
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

Zmianie ulegają warunki udziału w postępowaniu, wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj. w zakresie lit. f, g  tj.

- O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Wyznaczą do realizacji zamówienia

-Dla Zadania 1- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych

-Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane, wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

 

 

-f)Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania
i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru – zał) Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2.

 

g) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2) Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2 . W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

W wyniku czego zmianie ulegają terminy:

Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  12.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 35 795,00 zł. zadanie nr 2 – 5 528,00 

 

- Termin składania ofert upływa dnia  12.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego

-Otwarcie ofert nastąpi w dniu   12.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój 
nr 18 – sala konferencyjna


 

Końskie 09.02.2010

ZP- 341/1/5/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

i/lub

„ Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy 
Kpt. Stoińskiego w Końskich”

 

 

Informuję, że od Wykonawcy wpłynął wniosek o wyjaśnienie dot. zadania nr 2- Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

- poz. Nr 67 przedmiaru Montaż opraw Monsun 1x58W z inwertorem szt. 17

- poz. Nr 69 przedmiaru Montaż opraw Monsun 1x58W z inwertorem szt. 17

W dokumentacji wykonawczej pokazano tych opraw tylko 17 szt.

-poz. Nr 71 przedmiaru Montaż opraw LF 236 OT Ridi szt.13

W dokumentacji wykonawczej pokazano tych opraw 5 szt.

- poz. Nr 73 przedmiaru Montaż opraw RK-PC 360/218 Ridi IP 65 szt. 9 W dokumentacji wykonawczej pokazano tych opraw 12 szt.

Proszę o odpowiedź które ilości opraw są prawidłowe.

 

 Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) Zamawiający udziela odpowiedzi na wyjaśnienia

- Właściwe są ilości z projektu wykonawczego: odpowiednio 17 szt., 5 szt. i 12 szt.

 

Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) wprowadza się modyfikację SIWZ-u. w rozdziale C –Projekt umowy

Zamiast zapisu w projekcie umowy dla zadania 1 w § 2. TERMINY

1.      Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy przy czym:

·  termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy

termin zakończenia robót : ................. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

wprowadza się zapis:

1.      Termin realizacji zadania – zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy przy czym:

·  termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy

termin zakończenia robót : ................. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przy czym za zakończenie robót rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

Zamiast zapisu w projekcie umowy dla zadania 1 w § 7. Okres gwarancji ust. 3
3. Wykonawca udziela ………………….miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie roboty wprowadza się zapis:

3. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie roboty

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:33:26
Redaktor: Administrator