Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Wykonanie dokumentacji na budowę ul. Kolejowej i ul. Zielonej
w Końskich wraz z łącznikiem tych ulic

 

Numer ogłoszenia: 57029 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji na budowę ul. Kolejowej i ul. Zielonej w Końskich wraz z łącznikiem tych ulic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie odcinków ul. Kolejowej i ul. Zielonej w Końskich wraz z łącznikiem tych ulic. Przedmiot zamówienia winien obejmować budowę: - ul. Kolejowej drogi jednojezdniowej o długości ok. 400m, klasy L o szerokości jezdni 6m, kategorii ruchu KR II z jednostronnym chodnikiem na całej długości. Całkowita długość budowanej ul. Kolejowej wynosi ok. 600m wraz z odcinkiem o nawierzchni bitumicznej przeznaczonym do przebudowy tj. poszerzenie, wykrawężnikowanie, odwodnienie, - ul. Zielonej drogi jednojezdniowej o długości ok. 400m, klasy Z o szerokości jezdni 7m, kategorii ruchu KR II z obustronnym chodnikiem i ścieżką rowerową (chodnik 2m, ścieżka rowerowa 1,5m) od działki nr 6290 do działki nr 295 zakończonej placem do zawracania, zgodnie z opracowaną przez Drogową Pracownię Projektową Ewa Białek koncepcją budowy ulicy Zielonej, - łącznika ul. Kolejowej z ul. Zieloną drogi jednojezdniowej o długości ok. 200m, klasy D o szerokości 5m, kategorii ruchu KR II z jednostronnym chodnikiem na całej długości. W zakresie projektowanych ulic należy uwzględnić ponadto: odwodnienie ulic poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, z prawidłowym, najtańszym rozwiązaniem odprowadzenia ścieków deszczowych oraz budowę oświetlenia drogowego. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach (ul. Kolejowa) o nr 1291/116, 1291/117, 1291/112, oraz od 149 do 1041/2 (29szt.) od skrzyżowania z ul. Warszawską do działki nr 6289., łącznik ul. Kolejowej z ul. Zieloną działki nr 6288/2, 6290, 1101/2, 6288/1 oraz ul. Zielonej na działkach wg opracowanej koncepcji. Dokumentacja winna zawierać: 1. Projekt budowlany, w tym 1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z : -Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.); -Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 2. Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.) Zawartość projektu wykonawczego drogowego : 2.1. Opis techniczny w tym: - analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni; - tabela robót ziemnych; - wykaz zjazdów z ich powierzchnią oraz pisemną zgodą właścicieli posesji na lokalizację zjazdu. 2.2. Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - profil podłużny ciągu; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. szczegóły rozwiązania skrzyżowania dróg, szczegóły odwodnienia, itp. 3. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 3.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP. 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 Ustawy z dn. 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902 z późniejszymi zmianami), jeśli będzie wymagana. 6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z Ustawą z dn. 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.) 7. Opracowania związane i pozostałe. 7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500. 7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanej drogi, 7.3 Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem UMiG prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału). 7.4 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi). 7.5 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja (z adresami i kodami pocztowymi). 7.6 Dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 7.7 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z pasa drogowego) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zezwolenia realizacji inwestycji drogowej włącznie). 7.8 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki). 7.9 Decyzja na wycinkę drzew. Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad). Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku , złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności, drogowej, sanitarnej i elektrycznej - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku , złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) harmonogram rzeczowo-finansowy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiana przedstawicieli stron umowy. 1.2 Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT c) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 1.3 zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - Wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia Zmiana niniejszej umowy o której mowa w § 14 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, sekretariat pok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Końskie, dn. 22.03.2010 

ZP-341/9/1/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie dokumentacji na budowę ul. Kolejowej i ul. Zielonej w Końskich”

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację-
do SIWZ:

Zamiast załącznika nr 1 – przedmiot zamówienia do umowy
nr ______________z dnia_____________przedmiot zamówienia

Wprowadza się nowy załącznik nr 1- przedmiot zamówienia do umowy
nr-____________________ z dnia

 

Zamiast zapisu : W Rozdziale D: Formularz Oferty Przetargowej  pkt 10 lit h

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2).Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadnia 2. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

Wprowadza się zapis: W Rozdziale D: Formularz Oferty Przetargowej  pkt 10 lit h

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

  

Załączniki:

- Załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia do umowy nr________
z dnia_______________-Wykonanie dokumentacji na budowę ul Kolejowej i ul. Zielonej w Końskich wraz z łącznikiem tych ulic

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:42:16
Redaktor: Administrator