Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Budowa przedłużenia ul. Robotniczej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową przepustów i oświetlenia ulicznego

Numer ogłoszenia: 79783 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedłużenia ul. Robotniczej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową przepustów i oświetlenia ulicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa przedłużenia ul. Robotniczej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową przepustów i oświetlenia ulicznego. Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej ul. Robotniczej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową przepustów i oświetlenia ulicznego. Zakres inwestycji obejmuje: - poszerzenie istniejącego pasa drogowego do 12m (w pobliżu przepustów od 16 do 19m), - wykonanie w granicach pasa drogowego jezdni o szerokości 6m o kategorii KR2, obustronnie obramowanej krawężnikiem 15x30x100, - wykonanie od strony zachodniej, bezpośrednio przy jezdni chodnika o szerokości 2m - 3,8m obramowanego obrzeżem 8x30x100, - początek chodnika znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Robotniczej z łącznikiem od ul. Robotniczej do ul. Akacjowej - na wysokości działek 5869/2 oraz 3665/41 (w początku projektowanego odcinka), zaś koniec znajduje się na wysokości granicy działek 5778 i 5790. Od strony wschodniej, bezpośrednio przy jezdni, przewidziano pas terenu na chodnik o szerokości 2m. Teren zarezerwowany pod chodnik przebiega wzdłuż projektowanego odcinka na całej jego długości. - budowę nawierzchni ulicy Robotniczej z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna 5cm i wiążąca 7cm, na podbudowie zasadniczej z tłucznia kamiennego grubości 20cm, podbudowie pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa i grubości 10cm, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm, - wykonanie przebudowy istniejących przepustów rurowych o fi 80cm -13mb i o średnicy 2xfi 100cm - 13mb. - regulację wysokościową istniejących studzienek - budowę systemu kanalizacji deszczowej - wykonanie oświetlenia ulicznego. Bilans projektowanych powierzchni przedstawia się następująco: - powierzchnia chodnika 1106 m2 - powierzchnia jezdni 3199 m2 - powierzchnia zjazdów 185 m2 - obrzeże chodnika i zjazdów 459m - krawężnik (12cm) 883 m - krawężnik obniżony (2cm) 86 m - ściek uliczny przykrawężnikowy 154 m - płyty ażurowe 375 m2 Konstrukcja jezdni: -w-wa ścieralna z mma - beton asfaltowy (BA) - grubość 5cm -w-wa wiążąca z mma - beton asfaltowy (BA) - grubość 7cm -podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego - 20cm -podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem (Rm 1,5MPa) - 10cm Konstrukcja zjazdów: -w-wa ścieralna - kostka brukowa betonowa - grubość 8cm -podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość 3cm -podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego - 15cm -podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem (Rm 1.5MPa) - 10cm Konstrukcja chodnika: 1. w-wa ścieralna - kostka brukowa betonowa - grubość 8cm 2. podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubość 5cm Jezdnię o przekroju z chodnikiem obramowano obustronnie krawężnikiem drogowym (15x30x100cm) na ławie betonowej C12/15 z oporem. Chodnik obramowano obrzeżem betonowym (8x30x100cm) ułożonym na podsypce piaskowej. Obrzeże wyniesiono ponad krawędź chodnika +1cm. Do tej wysokości należy również wykonać nasyp za obrzeżem. Chodnik ma spadek poprzeczny 2% w kierunku krawężnika. Krawężnik drogowy wyniesiono +12cm ponad krawędź jezdni. Na szerokości zjazdów (w przekroju ulicznym) należy ułożyć krawężnik (15x30x100cm) na ławie betonowej C12/15 z oporem, z wyniesieniem +2cm ponad krawędź jezdni - wg rysunku szczegółów konstrukcyjnych. Skosy na wjazdach o wymiarach 1x1m. Oświetlenie uliczne: - zasilanie projektowanego oświetlenia ul. Robotniczej z istniejącego obwodu nr 1 od słupa nr 77. kablem typu YAKY4x35 mm² mb. 642 - ustawienie słupów sześciokątnych stalow. ocynkowanych o wysokości h=8 m szt. 15 - montaż jednoramiennych i dwuramiennych wysięgników o dł 1,0 m szt. 15 - ułożenie wzdłuż trasy kabla oświetleniowego bednarki Fe - Zn 25x4mm łącząc ją z konstrukcją słupów mb. 503 - na odcinkach skrzyżowań z inst. uzbrojeniem podziemnym, pod projektowanymi drogami wjazdami na posesje kable układać w rurach ochronnych typ. DVK 75 i SRS 110 nad przepustem wodnym pod drogą. Przebudowa kolizji linii energetycznych: Linii kablowych niskiego napięcia 1. Kabel YAKY4x35mm² od słupa nr 21/RK-10 do złącza kablowego przy ul. Kalinowej budynek nr 16 - odkopanie i nałożenie rury dzielonej na skrzyżowaniach z wjazdami na posesje i uzbrojeniem terenu (7 odcinków) odkopanie mb 63, rura mb 49. 2. Kabel YAKY 4x35 mm² relacji stacja trafo Sts 20/100 Wylęgarnia 1 do garażu przy budynku 37 - skrzyżowanie z projektowaną drogą, pozostaje bez zmian. 3. Kabel YAKY 4x35 mm² od istniejącego słupa nr 21 do budynku A pozostaje bez zmian Linii kablowych średniego napięcia - odkopanie istniejącego kabla mb. 10 - nałożenie na istniejący kabel rury dzielonej A160PS mb. 8 Odwodnienie Odwodnienie realizowane jest za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe przejmowane są przez zaprojektowane cieki przykrawężnikowe oraz wpusty uliczne nowej kanalizacji deszczowej. Wody opadowe od km 0+355,32 do końca projektowanego odcinka będą przejmowane przez ściek uliczny przykrawężnikowy znajdujący się na km od 0+355,32 do km 0+433,32, składający się z kostki betonowej. Ściek ten będzie doprowadzał wody opadowe do kratki ściekowej zlokalizowanej na kilometrze 0+355,32. Kanalizacja deszczowa wraz z OWD Funkcją projektowanej kanalizacji deszczowej jest odprowadzenie wód opadowych z ulicy do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej o średnicy 400mm, a następnie po uprzednim oczyszczeniu na obiektach OWD istniejącą siecią kanalizacji deszczowej do istniejącego rowu. Przewiduje się wykonanie odwodnienia powierzchniowego wykopów na dł. 373,15mb. Roboty montażowe: - kanał deszczowy o fi 500mm - 10,50mb, - kanał deszczowy o fi 400mm - 17,60mb, - kanał deszczowy o fi 300mm - 260,00mb, - przykanaliki o fi 200mm - 66,60mb, - przykanaliki o fi 200mm z kielichowych rur żelbetowych - 18,45mb, - studzienki wpustowe z osadnikiem głębokości 50cm z prefabrykowanych kręgów betonowych fi 500mm - 21szt, - studnie rewizyjne o fi 1200mm - 12szt, - studnie rewizyjne o fi 1400mm - 1szt, - osadnik wirowy V2B1-11 - 1kpl., - komora rozdziału ścieków komora połączeniowa. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlanego pn.: Budowa przedłużenia ul. Robotniczej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową przepustów i oświetlenia ulicznego. 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.04.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości 56 161,00 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznej - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1.) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. 1.2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 1.3) Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze c) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. d) wystąpienie robót zamiennych: Ewentualne roboty zamienne, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności oraz wprowadzeniu zmian przez Projektanta. Za roboty zamienne, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. Ceny materiałów zamiennych i pracy sprzętu, których brak w kosztorysie ofertowym nie mogą być wyższe niż średnie opublikowane przez Sekocenbud za kwartał poprzedzający wykonanie robót. e) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 1.4) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia. Zmiany niniejszej umowy o której mowa powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2010/04/09 11:10:45
Redaktor: Administrator