Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o.o. wraz z korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie przedłużenia ulicy Kieleckiej (w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 748)
Numer ogłoszenia: 149359 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o.o. wraz z korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie przedłużenia ulicy Kieleckiej ( w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 748).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -Sprawdzenie projektów firmy NEOINVEST, pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym, -Wykonanie poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o. o. przedłużenia ul. Kieleckiej w Końskich wraz z wykonaniem aktualizacji map do celów projektowych oraz korekty dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko Poprawiona dokumentacja projektowa winna umożliwić złożenie kompletnego wniosku - ZRID na przebudowę drogi Nr 782. W skład poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp.z o. o. wchodzi: -poprawa dokumentacji projektowej - projekt zagospodarowania terenu, projekty budowlane - wszystkie branże, projekty wykonawcze - wszystkie branże, projekty podziału działek, -aktualizacja przedmiarów robót uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże, -aktualizacja kosztorysów inwestorskich uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże. -aktualizacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - wszystkie branże. Wykonawca uzyskuje wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do złożenia kompletnego wniosku o ZRID oraz wszystkie inne materiały ( np. plan BIOZ, projekty rozbiórek itp.) w zakresie uzyskania decyzji ZRID oraz przygotowania dokumentacji przetargowej i wykonania inwestycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że posiada doświadczenie w projektowaniu dróg klasy G wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jeden usługi, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia Podstawą oceny spełnienia warunków, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


  

Końskie, dn. 16.06.2010

 

 

ZP-341/17/2/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. zo.o. wraz korekt ą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej an budowie przedłużenia ul. Kieleckiej (w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 748)”

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację- do SIWZ:

W nazwie zadania na stronie tytułowej, w Formularzu ofertowym,  w nagłówkach SIWZ-u,  w opisie koperty SIWZ- u zamiast zapisu:

Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. zo.o. wraz korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej an budowie przedłużenia ul. Kieleckiej (w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 748)”

Wprowadza się zapis:

Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. zo.o. wraz korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej an budowie przedłużenia ul. Kieleckiej (w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 728)”

W rozdziale A-Przedmiot i termin wykonania zamówienia

Zamiast zapisu:

Poprawiona dokumentacja projektowa winna umożliwić złożenie kompletnego wniosku o ZRID na przebudowę drogi Nr 782

Wprowadza się zapis:

Poprawiona dokumentacja projektowa winna umożliwić złożenie kompletnego wniosku o ZRID na przebudowę drogi Nr 728

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert  ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 21 czerwca 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego).
W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna.

 

Zał:

1.      Zmodyfikowany formularz ofertowy


 

Numer ogłoszenia: 154799 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 149359 - 2010 data 10.06.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).

·         W ogłoszeniu jest: Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o.o. wraz z korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie przedłużenia ulicy Kieleckiej ( w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 748)..

·         W ogłoszeniu powinno być: Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o.o. wraz z korektą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie przedłużenia ulicy Kieleckiej ( w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 728)..

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

·         W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest: -Sprawdzenie projektów firmy NEOINVEST, pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym, -Wykonanie poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o. o. przedłużenia ul. Kieleckiej w Końskich wraz z wykonaniem aktualizacji map do celów projektowych oraz korekty dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko Poprawiona dokumentacja projektowa winna umożliwić złożenie kompletnego wniosku - ZRID na przebudowę drogi Nr 782. W skład poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp.z o. o. wchodzi: -poprawa dokumentacji projektowej - projekt zagospodarowania terenu, projekty budowlane - wszystkie branże, projekty wykonawcze - wszystkie branże, projekty podziału działek, -aktualizacja przedmiarów robót uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże, -aktualizacja kosztorysów inwestorskich uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże. -aktualizacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - wszystkie branże. Wykonawca uzyskuje wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do złożenia kompletnego wniosku o ZRID oraz wszystkie inne materiały ( np. plan BIOZ, projekty rozbiórek itp.) w zakresie uzyskania decyzji ZRID oraz przygotowania dokumentacji przetargowej i wykonania inwestycji...

·         W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: -Sprawdzenie projektów firmy NEOINVEST, pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym, -Wykonanie poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp. z o. o. przedłużenia ul. Kieleckiej w Końskich wraz z wykonaniem aktualizacji map do celów projektowych oraz korekty dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko Poprawiona dokumentacja projektowa winna umożliwić złożenie kompletnego wniosku - ZRID na przebudowę drogi Nr 728. W skład poprawy dokumentacji firmy Neoinvest Sp.z o. o. wchodzi: -poprawa dokumentacji projektowej - projekt zagospodarowania terenu, projekty budowlane - wszystkie branże, projekty wykonawcze - wszystkie branże, projekty podziału działek, -aktualizacja przedmiarów robót uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże, -aktualizacja kosztorysów inwestorskich uwzględniająca zmiany w dokumentacji - wszystkie branże. -aktualizacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - wszystkie branże. Wykonawca uzyskuje wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do złożenia kompletnego wniosku o ZRID oraz wszystkie inne materiały ( np. plan BIOZ, projekty rozbiórek itp.) w zakresie uzyskania decyzji ZRID oraz przygotowania dokumentacji przetargowej i wykonania inwestycji...

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.

·         W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010..

·         W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010..

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat..

 


 

Końskie, dn. 17.06.2010

 

 

ZP-341/17//2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Sprawdzenie projektów firmy Neoinvest Sp. zo.o. pod kątem spełnienia warunków technicznych oraz kompletności dokumentacji pod względem formalno-prawnym oraz aktualizacja (na nowych mapach do celów projektowych) i poprawa dokumentacji firmy Neoinvest Sp. zo.o. wraz korekt ą dokumentacji opracowanej przez biuro projektowe Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej an budowie przedłużenia ul. Kieleckiej (w ciągu drogi  wojewódzkiej Nr 728)”

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację - do SIWZ: zostaje dołączona dokumentacja projektowa firmy Neoinvest Sp. zo.o. oraz Biura Projektowego Środowisko.

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:52:45
Redaktor: Administrator