Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich

Numer ogłoszenia: 201090 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę pełnowymiarowego boiska piłkarskiego przy ulicy Południowej w Końskich o wymiarach 105 x 68 m o nawierzchni z trawy syntetycznej, wysokości 6,4 mm, wyposażonego w piłko chwyty o wysokości 8 m po obu stronach krótszych boiska oraz ogrodzenie o wysokości 4 m. Dodatkowo zaprojektowano oświetlenie boiska oraz przewidziano ławki dla zawodników obu drużyn. Przedmiot zamówienia winien być wykonany ściśle z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki RP znajdującymi się na stronie internetowej: http://msport.gov.pl/program-budowy-pelnowymiarowych-plyt-pilkarskich-ze-sztuczna-nawierzchnia Podstawowe parametry boiska piłkarskiego ze sztuczną trawą: Wymiary pola gry: 105m x 68m Obejście o szer. 1,50 wzdłuż dłuższych boków Obejście o szer. 2,0m wzdłuż obu krótszych boków Pow. boiska ~7739m2 wraz z obejściem z czterech stron Szerokość linii: 10cm w białym kolorze Konstrukcja nawierzchni boiska: -Trawa syntetyczna III generacji (wysoka) -Warstwa wyrównawcza: mieszanka drobna granulowana ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym>65% (0,075-4mm) gr. 5 cm -Warstwa nośna: kliniec (4-31,5mm) lub alternatywnie kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (4-31,5mm) o wska8niku piaskowym >50% i zawartości pyłów<5% gr.15 cm -Warstwa piasku średnio lub gruboziarnistego gr. 15 cm zagęszczanego warstwowo do is=1 -Rury drenarskie w obsypce z kruszywa płukanego 8 - 16 mm, oś rur drenarskich 100cm poniżej poziomu terenu -Geowłóknina drenarsko - separująca z włókien ciągłych tylko nad wykopem drenarskim oraz w wykopie drenarskim -Folia na dnie wykopu drenarskiego -Grunt rodzimy wg. warunków gruntowych Wzdłuż dłuższych boków boiska, od strony wschodniej i zachodniej, ogrodzenie systemu Bekasport firmy ,,Betafence lub równoważne o wys. 4100mm, (całkowita wys. słupków 4800mm) długość ogrodzenia: 113,4m - 46 słupków, każdego boku, w rozstawie między osiami słupków 2520mm. Wzdłuż obu krótszych boków boiska, od północy i od południa, ogrodzenie systemu Bekasport firmy Betafence lub równoważne o wys. 6170mm, (całkowita wys. Słupków 7000mm) ze zwiększeniem do wys. min. 8000mm, długość ogrodzenia: 73,08m - 30 słupków, każdego boku, w rozstawie między osiami słupków 2520mm. Ogrodzenie zaopatrzyć w dwa wejścia systemu Bekasport firmy Betafence lub równoważne (w tym jedno techniczne umożliwiające wjazd o szerokości min. 2,5 m); Oświetlenie sztuczne wokół boiska wg. Proj. Instalacji Elektrycznej. Odwodnienie liniowe wzdłuż czterech boków boiska oraz drenaż pod nawierzchnią boiska zaprojektowano wg Proj. Instalacji Sanitarnej. Należy wykonać przyłącze kanalizacji deszczowej umożliwiające poprawne działanie obiektu dł. ok. 733,0 m zgodnie z projektem budowlanym. Średnice przyłącza kanalizacji deszczowej: Ø 160 mm - długości ok. 135,5 m Ø 200 mm - długości ok. 98,0 m Ø 250 mm - długości ok. 102,5 m Ø 315 mm - długości ok. 108,0 m Ø 400 mm - długości ok. 289,0 m Dodatkowo studnie rewizyjne w ilości ok. 33 szt. wraz z osadnikiem. Wyposażenie boiska treningowego o wym. 105m x 68m: - Bramki do piłki nożnej treningowe aluminiowe 7,32 x 2,44 m, profil aluminiowy 120/100 mm przenośne, z łukami składanymi, mocowane do gruntu za pomocą uchwytów szpilkowych (w komplecie), j.m para; sztuk/boisko 1 - Siatka do bramki treningowej do piłki nożnej profesjonalna 7,32 x 2,44 m, grubość splotu 3 mm, krawędź oczka 10 mm, kolor biały, zielony, czarny, HUCK lub równoważna; j.m. para sztuk/boisko 1 -Chorągiewka narożna z poliwęglanu, uchylna ze szpilką, H=150 cm; j.m. szt.; sztuk/boisko 4 - Mur treningowy, sylwetki z tworzywa; j.m. szt; sztuk/boisko 4 Wszystkie urządzenia na terenie boiska winny spełniać wymogi obowiązujących przepisów bezpieczeństwa użytkowania. Pod płytą boisk przewidziano drenaż dł. ok. 1588m umożliwiający odbiór nadmiaru wód deszczowych. Odprowadzenie wód odebranych przez drenaż przewidziano poprzez kanały zbiorcze do projektowanego przyłącza kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano drenaż grawitacyjny ze spadkiem w kierunku studni zbiorczych poprzez które nastąpi odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej. Drenaż należy wykonać z rur drenarskich. Przewidziano rury drenarskie PVC-U z otworami 2,5x5,0 z filtrem z włókna syntetycznego. Średnice przewodów 75mm PVC-U (drenaż pod płytą). Przewody zbierające wody z drenażu wykonane będą rur Ø 160 PVC. Studnie zbiorcze drenażowe szt. 6 DR1-DR6 Kanały deszczowe projektuje się z rur kanalizacyjnych z PVC kielichowych łączonych poprzez uszczelkę gumową i wcisk, przeznaczonych do kanalizacji zewnętrznej. Studzienki kanalizacyjne projektuje się z kręgów żelbetowych Ø 1200 mm oraz Ø 1400 przykrytych płytążelbetową z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym klasy D z otworami wentylacyjnymi. Płyta denna razem z kinetą wylewana jest na mokro z betonu klasy B-15. Odwodnienia liniowe prod. Hauraton z rusztem żeliwnym typu C lub równoważne W przypadku stosowania materiałów równoważnych należy wyraźnie ten fakt wskazać w ofercie. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlanego 2. projektu wykonawczego 3. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. 1.2. Zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 1.3. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego Zamówienia. 1.4. Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwieszenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze c) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora. d) wystąpienie robót zamiennych: Ewentualne roboty zamienne, realizowane będą po ich zaakceptowaniu przez Projektanta, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności, bez zmiany wartości wynagrodzenia. e) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiana niniejszej umowy o której mowa powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Sportu
i Turystyki RP w ramach programu Budowa pełnowymiarowych płyt piłkarskich ze sztuczną nawierzchnią.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 Numer ogłoszenia: 190617 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201090 - 2010 data 08.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

·         W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

·         W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30.07.2010r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

II.2) Tekst, który należy dodać:

·         Miejsce, w którym należy dodać tekst: II 1.3.

·         Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Parametry sztucznej trawy pełnowymiarowego boiska treningowego: - wysokość trawy 60 mm-65 mm - ciężar Dtex: min 11 000 -ilość włókien na m 2 - min. 200 000 -rodzaj włókien - włókno monofilowe, polietylenowe - kolor nawierzchni - zielony lub oliwkowo-zielony - wytrzymałość na wyrywanie 36N Zasilanie oświetlenia boiska ze złącza kablowo-pomiarowego. Długość kabla wg projektu budowlanego oraz wykonawczego. Zabudować/wykonać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego punkt sterowania oświetleniem wraz z dostosowaniem zabezpieczeń. Zaprojektować i uzgodnić rozwiązania tymczasowe trasy kabli do złącza kablowo-pomiarowego. Szafa sterowania oświetleniem wraz z doborem zabezpieczeń. Do mocowania naświetlaczy oświetlających boisko piłkarskie zastosowano stalowe maszty okrągłe wysokości 16 m wyposażone w poprzeczki. Maszty należy montować na typowych fabrycznych fundamentach..

·         Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.5).

·         Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć nastepujące dokumenty - aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni -aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia - autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie.

 


 

Końskie, dn. 16.07.2010

 

 

ZP-341/18/1/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany przedmiar robót oraz  w rozdziale A-Przedmiot i termin wykonania zamówienia wprowadza się  zapis:

Przedmiot zamówienia: wprowadza sie dodatkowy zapis:

Parametry sztucznej trawy pełnowymiarowego boiska treningowego:

- wysokość trawy 60 mm-65 mm

- ciężar Dtex: min 11 000

-ilość włókien na m 2 – min. 200 000

-rodzaj włókien – włókno monofilowe, polietylenowe

- kolor nawierzchni – zielony lub oliwkowo-zielony

- wytrzymałość na wyrywanie 36N

Jednocześnie dodaje się zapis: Zasilanie oświetlenia boiska ze złącza kablowo-pomiarowego. Długość kabla wg projektu budowlanego oraz wykonawczego.

Zabudować/wykonać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego punkt sterowania oświetleniem wraz z dostosowaniem zabezpieczeń.

Zaprojektować i uzgodnić rozwiązania tymczasowe trasy kabli do złącza kablowo-pomiarowego.

Szafa sterowania oświetleniem wraz z doborem zabezpieczeń.

Do mocowania naświetlaczy oświetlających boisko piłkarskie zastosowano stalowe maszty okrągłe wysokości 16 m wyposażone w poprzeczki. Maszty należy montować na typowych fabrycznych fundamentach.

 

W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2  – Wykaz oświadczeń  i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni

-aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego

- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia

- autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną  inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie

 

Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ  w pkt. 11 zamiast zapisu:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

g) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz
 z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
(wg wzoru  zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

h) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ).  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

i) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

j) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wprowadza się zapis

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz
 z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
(wg wzoru  zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ).  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni

ł) aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego

m)  karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta

n) atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia

ń) autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną  inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta
na te nawierzchnie

Jednocześnie informuję od Wykonawców wpłynęły zapytania

Pytanie 1- Zamawiający wskazuje w SIWZ jako pożądany termin realizacji 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Z uwagi na obszerny zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem  Zamawiający przedłuży pożądany termin realizacji zadania do 90 dni?

Odp. Nie. Zamawiający wyznaczył pożądany termin 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Pyt. 2. Zamawiający w dokumentacji technicznej podaje rodzaj nawierzchni z trawy syntetycznej jako trawa syntetyczna III generacji Extreme turf pro N 64 – 6,4 cm lub równoważna . Czy Zamawiający uzna nawierzchnię równoważną z trawy syntetycznej o wysokości włókna 6,0 cm posiadająca certyfikat FIFA 2 Star

Pyt. 3 Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania każdą nawierzchnie piłkarską z trawy syntetycznej

Pyt. 4 Prosimy o podanie parametrów sztucznej trawy oraz dokumentów dotyczących nawierzchni jakie należy załączyć

 Pyt. 5 Czy zamawiający dopuści do użycia w podmiotowym zadaniu nawierzchnię o następujących parametrach

 

1)      wysokość włókna: 65 mm

2)       Dtex: 14 500

3)      Struktura: Włókno polietylenowe, monofilowe z wtopionym rdzeniem

4)      Grubość: 140 000/m2

5)      Ilość włókien: 140 000/m2

6)      Masa całkowita: 2435g/m2

7)      Waga włókna: 1714g/m2

8)      Ilość punktów: 8750/m2

Pyt. 6 Proszę o określenie parametrów nawierzchni trawy syntetycznej umożliwiających dopasowanie produktów innych producentów oraz zamieszczenie zapisów w SIWZ:

- Skład i rodzaj włókna – 100% PE, monofilowa

- Dtex min. 14 000

- wysokość włókna min. 60 mm

- głębokość pęczków – min. 8 000/m2

- gęstość włókien – min. 130 000/m2

- waga całkowita nawierzchni – min. 2 800gr/m2

 

Wymagane dokumenty

  1. Karta techniczna potwierdzona przez producenta trawy.
  2. Atest PZH dla trawy syntetycznej.
  3. Autoryzacja producenta wystawiona na zadanie objęte przetargiem wraz z 5-letnią gwarancją potwierdzoną przez producenta.
  4. Kopia wyników badań laboratorium sportowego rekomendowanego przez FIFA
    dla nawierzchni wykonanej z oferowanej trawy, potwierdzające iż nawierzchnia wykonana z oferowanej trawy spełnia wymogi standardu FIFA 1 STAR
    lub FIFA 2 STAR.

 

Odpowiedź na powyższe pytania została zawarta we wprowadzonej modyfikacji na wstępie

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 30 lipca 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30 lipca 20120 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł

Zał:

1.      Zmodyfikowany formularz ofertowy

2.      Zmodyfikowany przedmiar robót


Numer ogłoszenia: 198843 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201090 - 2010 data 08.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

  • W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71885,00zł.

  • W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 04.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71885,00zł.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 04.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.3.

  • W ogłoszeniu jest: Parametry sztucznej trawy pełnowymiarowego boiska treningowego: - wysokość trawy 60 mm-65 mm - ciężar Dtex: min 11 000 -ilość włókien na m 2 - min. 200 000 -rodzaj włókien - włókno monofilowe, polietylenowe - kolor nawierzchni - zielony lub oliwkowo-zielony - wytrzymałość na wyrywanie 36N.

  • W ogłoszeniu powinno być: Parametry sztucznej trawy pełnowymiarowego boiska treningowego: - wysokość trawy 60 mm-65 mm - ciężar Dtex: min 13 000 -ilość włókien na m 2 - min. 134 000 grubość pojedynczego włókna trawy syntetycznej- min. 250 mikronów-rodzaj włókien - włókno monofilowe, polietylenowe - kolor nawierzchni - zielony lub oliwkowo-zielony - wytrzymałość na wyrywanie min 36N.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.

  • W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty - aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni -aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia - autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie..

  • W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty - aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA 2 STAR -aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia - autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie..




  Końskie, dn. 26.07.2010

ZP-341/18/2/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- w SIWZ- w rozdziale A-Przedmiot i termin wykonania zamówienia wprowadza się zapis:

Przedmiot zamówienia: wprowadza się zmianę parametrów:

Parametry sztucznej trawy pełnowymiarowego boiska treningowego:

- wysokość trawy 60 mm-65 mm

- ciężar Dtex: min 13 000

-ilość włókien na m 2 – min. 134 000

-grubość pojedynczego włókna trawy syntetycznej- min. 250 mikronów

-rodzaj włókien – włókno monofilowe, polietylenowe

- kolor nawierzchni – zielony lub oliwkowo-zielony

- wytrzymałość na wyrywanie- min. 36N

Ponadto zostaje dołączony zmodyfikowany przedmiar robót oraz dokumentacja geotechniczna.

W rozdziale w rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się modyfikację

Zamiast zapisu:

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni -aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego

- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia

- autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie

Wprowadza się zapis:

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA 2 STAR

-aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego

- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia

- autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie .

W rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

g) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

h) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

i) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

j) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wprowadza się zapis:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) aktualny certyfikat FIFa 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA 2 STAR

ł) aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne wyniki badań przeprowadzonych przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry przez zamawiającego

m) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta

n) atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia

ń) autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielone przez producenta na te nawierzchnie


Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1

Prosimy o potwierdzenie czy pełen zakres zamówienia określa SIWZ w której mowa o jednym boisku o nawierzchni ze sztucznej trawy. Załączona dokumentacja projektowa, rysunki i opisy dotyczą budowy całego kompleksu boisk z drogami dojazdowymi oraz projektowanymi budynkami

Odp. Zakres zamówienia określa SIWZ której przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowego boska piłkarskiego ze sztuczną trawą przy ul. Południowej w Końskich, przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy, projekt budowlany, projekt wykonawczy specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w części dotyczącej zakresu o jakim mowa w SIWZ oraz przedmiarze robót załączonym do SIWZ

Pyt. 2

Czy Inwestor jest w posiadaniu badań geologicznych? Jeśli tak to prosimy o ich udostępnienie

Modyfikacją o której mowa we wstępie dokumentacja zostaje dołączona

Pyt. 3 Czy Zamawiający przewiduje roboty dodatkowe, w przypadku nieosiągnięcia po usunięciu gruntu zgodnie z projektem) warunków gruntowych umożliwiających ułożenie nawierzchni sportowych

Odp. W przypadku wystąpienia takowych robót będą stanowiły przedmiot odrębnego zamówienia

Pyt. 4 Czy w przypadku braku dokumentacji geologicznej i wystąpieniu gruntów niebudowanych oraz konieczność ich wzmocnienia, Inwestor przewiduje zwiększenie kwoty przeznaczonej na inwestycje

Odp. Nie.

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania
i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 04 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 04 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.


Zał:

  1. Zmodyfikowany formularz ofertowy

  2. Zmodyfikowany przedmiar robót


  Końskie, dn. 02.08.2010

ZP-341/18/3/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi

Pyt. 1

Przedmiotem zamówienia jest mur treningowy sylwetki z tworzywa. Prosimy o zmieszczenie rysunku i wskazanie producenta.

Odp. Mur treningowy oraz sylwetki z tworzywa zostają wyłączone z przedmiotu zamówienia

Pyt. 2- Czy boisko ma być okrawężnikowane czy zakończone odwodnieniem liniowym Hauraton?

Odp. Detal styku nawierzchni z trawy syntetycznej oraz korytka odwadniającego przy boisku treningowym pełnowymiarowym 105x68 m. (załącznik)



 

Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

 

Termin składania ofert upływa dnia 06 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.



 

Numer ogłoszenia: 206513 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201090 - 2010 data 08.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1..

  • W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego)
    w wysokości 71 885,00 zł.

  • W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 4.4..

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
    w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert 06.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
    w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.




  Końskie, dn. 04.08.2010

ZP-341/18/4/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich



Pytanie 1- Z uwagi na fakty, że projekt dotyczy wszystkich boisk prosimy o potwierdzenie że ilości zawarte w przedmiarze są właściwe dla zakresu niniejszego przedmiotu zamówienia.

Odp. Zakres zamówienia określa SIWZ której przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną trawą przy ul. Południowej w Końskich, przedmiar stanowiący materiał pomocniczy, projekt budowlany, projekt wykonawczy specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w części dotyczącej zakresu o jakim mowa w SIWZ oraz przedmiarze robót załączonym do SIWZ



Pytanie 2- Z uwagi na fakt że nie wszystkie rysunki załączonej geologii nie otwierają się prosimy o podanie zakresu rozwiązanie wykonania zabezpieczenia przed przedostaniem się wody gruntowej do warstwy pyłów. Czy chodzi o wykonanie membran czy też zalecane jest wykonanie wymiany gruntu. Prosimy o podanie konkretnego rozwiązania i czy złożone warunki gruntowe dotyczą całego boiska o nawierzchni 7739 m2

Odp. Zostaje dołączona dokumentacja geotechniczna (załącznik)



Pytanie 3- Poprosimy o podanie średnicy zbiorczych studzienek DR 1 do DR6 ( 6 szt)

Odp. fi 630 mm

Pytanie 4- Czy należy wycenić tylko osadnik czy również separator PSW lamela 10/100

Odp. Wycenić Osadnik i separator

Pytanie 5- Prosimy o potwierdzenie czy projektory na masztach mają być 1000W

Odp. na masztach M8-M11 zastosowano naświetlacze 1000W

Pytanie 6- Prosimy o sprecyzowanie opisu w zakresie wykonania piłko chwytów tj. określenie wysokości, rodzaju materiałów konstrukcji słupów i siatki oraz sposobu montażu i usytuowania.

Odp. Ogrodzenie z funkcją piłko chwytów po krótszych bokach boiska wysokość 8 m w oparciu o rozwiązania systemu Betafence lub równoważnego oraz projektu budowlano-wykonawczego

Pyt. 7 Czy wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia? Proszę o podanie powierzchni oraz warstw konstrukcyjnych nawierzchni z kostki betonowej.

Odp. Nie przewiduje się wykonania nawierzchni z kostki betonowej



Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 11 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 11 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.



 

Numer ogłoszenia: 209461 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201090 - 2010 data 08.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

  • W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

  • W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 11.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24.




  Końskie, dn. 09.08.2010

 

 

ZP-341/18/6/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy Południowej w Końskich

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1

Czy przedmiotem zamówienia objęte są ławki dla zawodników obu drużyn? Jeśli tak prosimy o podanie więcej danych

Odp. Ławka pięcioosobowa wolnostojąca Stelaż z profilu stalowego z siedziskami plastikowymi sportowymi z oparciem Elementy stalowe cynkowane powlekane proszkowo. Konstrukcja stalowa zabetonowana- 4szt.

Pyt. 2 Jakiej średnicy mają być studzienki rewizyjne  w ilości 33 szt. i czy mają być z osadnikiem

Odp. Należy przyjąć zgodnie z Projektem budowlanym oraz wykonawczym.

Pyt.

Czy roboty odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy uznać wykonanie min. dwóch boisk piłkarskich z trawy syntetycznej piaskowo-gumowej ( tzw. III) generacji) o powierzchni min 7000 m2 i wartości min 2 800 000 zł za każde wraz  z podbudową, odwodnieniem i oświetleniem płyty boiska.

Odp. Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko zgodnie z zapisem SIWZ  rozdział B pkt 1 ppk 1.4.a) tj. wykazanie co najmniej dwóch robót budowlanych które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 16 sierpnia 2010 o godzinie 10:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2010 o godzinie 11:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 sierpnia do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł


Numer ogłoszenia: 213731 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201090 - 2010 data 08.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1..

·         W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.07.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego)
w wysokości 71 885,00 zł.

·         W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 71 885,00 zł.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert 26.07.2010 godzina 09:00 miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów ul. Partyzantów 1 pok. 24.

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert 16.08.2010 godzina 10:00 miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów ul. Partyzantów 1 pok. 24.


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:54:41
Redaktor: Administrator