Końskie, dn. 23.07.2010
ZP-341/20/1/2010
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :
„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”
i/lub
„Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
i/lub
„Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”
i/lub
„Zadanie 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”
i/lub
„Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”
i/lub
„Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5 oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5.
W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.
2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć :
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni
-autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
- certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:
11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wprowadza się zapis:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta
ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni
m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
n) certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 06 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję że każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :
- Zadanie 1- 8662,00 zł.
- Zadanie 2- 8662,00 zł.
- Zadanie 3- 8662,00 zł.
- Zadanie 4- 8662,00 zł.
- Zadanie 5- 8662,00 zł.
- Zadanie 6- 8984,00 zł.
Zał:
-
Zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,34,5
-
Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5
-
Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5
-
Zmodyfikowany formularz ofertowy
Numer ogłoszenia: 196817 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
-
W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł..
-
W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł..
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
-
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.
-
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert 06.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.
II.2) Tekst, który należy dodać:
-
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.5).
-
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na
tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego
z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
Końskie, dn. 04.08.2010
ZP-341/20/2/2010
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”
i/lub
„Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
i/lub
„Zadanie nr 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”
i/lub
„Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”
i/lub
„Zadanie nr Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”
i/lub
„Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6.
W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.
Zamiast zapisu:
2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni
- autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
- certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star ) dla obiektu wykonawczego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
Wprowadza się zapis:
2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni
- autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
- Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni
Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:
11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni
m) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
n) certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star ) dla obiektu wykonawczego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
Wprowadza się zapis:
11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni
m) autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
n) certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni
Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1: Rysunek oraz opis techniczny podaje powierzchnie boiska na 968,0 m2 a przedmiar robót 1056,0 m2, prosimy o sprecyzowanie wielkości boisk.
Odp. Prawidłowa powierzchnia boiska 968,0 m2
Pyt. 2: Opis techniczny przewiduje geowłókninę drenarsko-separującą oraz odwodnienie liniowe których nie ma w przedmiarze ani na rysunkach. Prosimy o sprecyzowanie czy należy uwzględnić to przy wycenie, a jeżeli tak to podanie ilości obmiarowych?
Odp. Geowłókninę drenarsko-separującą należy zastosować w przypadku odwodnienia boiska poprzez drenaż wgłębny w ilości 350 m2. Natomiast w przypadku zastosowania odwodnienia liniowego stosowanie geowłókniny jest nie zasadne. Długość łączna odwodnienia liniowego wynosi 88 m.
Pyt. 3: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie pożądanego terminu do 60 dni?
Odp.: Nie
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 12 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :
- Zadanie 1 – 8662,00zł
- Zadanie 2 – 8662,00zł
- Zadanie 3 – 8662,00zł
- Zadanie 4 – 8662,00zł
- Zadanie 5 – 8662,00zł
- Zadanie 6 – 8984,00zł
Zał.:
-
Zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6
-
Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6
-
Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6
-
Zmodyfikowany formularz ofertowy
Numer ogłoszenia: 209597 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
-
W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości - Zadanie 1 8 662,00 zł, Zadanie 2- 8662,00 zł, Zadanie 3- 8662,00, Zadanie 4- 8662,00 zł Zadanie 5- 8662,00 zł, Zadanie 6 8984,00 zł.
-
W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12.08.2010 do godziny 09:00 ( czasu lokalnego) w wysokości - Zadanie 1 8 662,00 zł, Zadanie 2- 8662,00 zł, Zadanie 3- 8662,00, Zadanie 4- 8662,00 zł Zadanie 5- 8662,00 zł, Zadanie 6 8984,00 zł.
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
-
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.
-
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.
-
W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA..
-
W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni, autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat ITF dla zaoferowanej nawierzchni..
Końskie, dn. 09.08.2010
ZP-341/20/3/2010
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”
i/lub
„Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
i/lub
„Zadanie nr 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”
i/lub
„Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”
i/lub
„Zadanie nr 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”
i/lub
„Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 4,5 oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6.
W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.
Zamiast zapisu:
2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni
- autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
- Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni
Wprowadza się zapis:
- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
- Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.
- Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
-Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium
Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:
11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni
m) autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
n) certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni
Wprowadza się zapis:
11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.
i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
ł) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.
m) Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
n) Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium
Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
Pyt.1: Jakiego rodzaju ogrodzenie oraz w jakiej ilości należy przyjąć do wyceny?
Odp.: Informacja : modyfikacja 04.08.2010
Pyt. 2: Czy wykonanie odwodnienia liniowego wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia?
Odp.: Nie, wykonanie odwodnienia liniowego nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
Pyt.3: Jakiego rodzaju odprowadzenie wód deszczowych przewiduje Zamawiający? Proszę o załączenie dokumentacji projektowej w tym zakresie.
Odp.: Odprowadzenie wód deszczowych w postaci studni chłonnych.
Pyt.4: Zamawiający zamieścił identyczne przedmiary robót na zad. 1-5 oraz jeden opis techniczny dotyczący tych boisk. Czy Zamawiający potwierdza że zakres robót na każdym z tych boisk jest taki sam a obmiary są identyczne?
Odp.: Zamawiający potwierdza że zakres robót na zadanie 1-5 jest taki sam z wyłączeniem zadania nr 4 oraz nr 5 gdzie zmiana zostaje wprowadzona zmodyfikowanym przedmiarem robót
Pyt.5: Czy Inwestor jest w posiadaniu badań geologicznych? Jeśli tak to prosimy o ich udostępnienie.
Odp. : Nie, nie jesteśmy w posiadaniu badań geologicznych.
Pyt.6: Czy Zamawiający przewiduje roboty dodatkowe, w przypadku nieosiągnięcia (po usunięciu gruntu zgodnie z projektem) warunków gruntowych umożliwiających ułożenie nawierzchni sportowych?
Pyt.7: Czy w przypadku brak dokumentacji geologicznej i wystąpieniu gruntów nie budowlanych oraz konieczności jego wzmocnienia, Inwestor przewiduje zwiększenie kwoty przeznaczonej na inwestycję?
Odp.: na Pyt. 6 i 7 W przypadku wystąpienia jakichkolwiek robót dodatkowych będą one stanowić przedmiot odrębnego zamówienia
Pyt. 8:
Czy istnieje możliwość podania pełnej lokalizacji boisk ( nie ogólnie jak to w SIWZ z nazwą jedynie miejscowości) ponieważ Wykonawca chciałby mieć możliwość zapoznania się z terenem budowy przed złożeniem oferty
Odp w załączeniu część graficzna lokalizacji
Pyt. 9: Czy na etapie wykonania robót dla Wykonawcy przy rozliczeniach Zamawiający będzie wiążący projekt budowlany czy przedmiar robót:
Odp. Zakres prac precyzują projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary robót które stanowią materiał pomocniczy, STWIOR z uwzględnieniem najszerszego zakresu ujętego w którymkolwiek w w/w dokumentów
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 13 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :
- Zadanie 1 – 8662,00zł
- Zadanie 2 – 8662,00zł
- Zadanie 3 – 8662,00zł
- Zadanie 4 – 8662,00zł
- Zadanie 5 – 8662,00zł
- Zadanie 6 – 8984,00zł
Zał.
1. Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 4,5
2. Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania
nr 1,2,3,4,5,6
3. Zmodyfikowany formularz ofertowy
Numer ogłoszenia: 213939 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
· W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...
· W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 13.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat..
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 13.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat..
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.
· W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA...
· W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. -Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium.
Końskie, dn. 11.08.2010
ZP-341/20/4/2010
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”
i/lub
„Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
i/lub
„Zadanie nr 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”
i/lub
„Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”
i/lub
„Zadanie nr 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”
i/lub
„Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,
Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6, ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) przedłuża termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 16 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :
- Zadanie 1 – 8662,00zł
- Zadanie 2 – 8662,00zł
- Zadanie 3 – 8662,00zł
- Zadanie 4 – 8662,00zł
- Zadanie 5 – 8662,00zł
- Zadanie 6 – 8984,00zł
Zał.:
1. Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5
Numer ogłoszenia: 217041 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1..
· W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...
· W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 16.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.