Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody i/lub Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice i/lub Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz i/lub Zadanie 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn i/lub Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice i/lub Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości
Numer ogłoszenia: 189035 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody i/lub Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Sierosławice i/lub Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Wąsosz i/lub Zadanie 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Górny Młyn i/lub Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Modliszewice i/lub Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1- Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca i/lub Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią msc.Sierosławice Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano -wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca i/lub Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Wąsosz Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca i/lub Zadanie 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Górny Młyn Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca i/lub Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc Modliszewice Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano-wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca i/lub Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano- wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. 1.2. Zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 1.3. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego Zamówienia. 1.4. Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze c) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora. d) wystąpienie robót zamiennych: Ewentualne roboty zamienne, mogą być realizowane po ich zaakceptowaniu przez Projektanta, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności, bez zmiany wynagrodzenia. e) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiany niniejszej umowy o których mowa powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1,2,3,4,5- Program Rozowju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1- Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią msc. Sierosławice.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano -wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Wąsosz.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: -Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. -Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc.Górny Młyn.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano - wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc Modliszewice.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano-wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w w Końskich ul. Niepodległości Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlano- wykonawczego 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 



Końskie, dn. 23.07.2010

ZP-341/20/1/2010

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :

Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”

i/lub

Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”

i/lub

Zadanie 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”

i/lub

Zadanie 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”

i/lub

Zadanie 5 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”

i/lub

Zadanie 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich ul. Niepodległości”



Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5 oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5.

W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć :

- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni

-autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

- certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.

Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wprowadza się zapis:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).. W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta

ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni

m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

n) certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 06 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję że każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :

- Zadanie 1- 8662,00 zł.

- Zadanie 2- 8662,00 zł.

- Zadanie 3- 8662,00 zł.

- Zadanie 4- 8662,00 zł.

- Zadanie 5- 8662,00 zł.

- Zadanie 6- 8984,00 zł.



Zał:

  1. Zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,34,5

  2. Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5

  3. Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5

  4. Zmodyfikowany formularz ofertowy


 

Numer ogłoszenia: 196817 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).

  • W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł..

  • W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
    w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert 06.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy
    w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.5).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na
    tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego
    z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.



  Końskie, dn. 04.08.2010

ZP-341/20/2/2010 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”

i/lub

Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
i/lub

Zadanie nr 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”

i/lub

Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”

i/lub

Zadanie nr Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”

i/lub

Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”



Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6.

W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2 – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.

Zamiast zapisu:

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni

- autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

- certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star ) dla obiektu wykonawczego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.

Wprowadza się zapis:

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni

- autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

- Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni

Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ w pkt. 11 zamiast zapisu:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni

m) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

n) certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star ) dla obiektu wykonawczego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.



Wprowadza się zapis:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni

m) autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

n) certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni

 

Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1: Rysunek oraz opis techniczny podaje powierzchnie boiska na 968,0 m2 a przedmiar robót 1056,0 m2, prosimy o sprecyzowanie wielkości boisk.

Odp. Prawidłowa powierzchnia boiska 968,0 m2



Pyt. 2: Opis techniczny przewiduje geowłókninę drenarsko-separującą oraz odwodnienie liniowe których nie ma w przedmiarze ani na rysunkach. Prosimy o sprecyzowanie czy należy uwzględnić to przy wycenie, a jeżeli tak to podanie ilości obmiarowych?

Odp. Geowłókninę drenarsko-separującą należy zastosować w przypadku odwodnienia boiska poprzez drenaż wgłębny w ilości 350 m2. Natomiast w przypadku zastosowania odwodnienia liniowego stosowanie geowłókniny jest nie zasadne. Długość łączna odwodnienia liniowego wynosi 88 m.



Pyt. 3: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie pożądanego terminu do 60 dni?

Odp.: Nie

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 12 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :

- Zadanie 1 – 8662,00zł

- Zadanie 2 – 8662,00zł

- Zadanie 3 – 8662,00zł

- Zadanie 4 – 8662,00zł

- Zadanie 5 – 8662,00zł

- Zadanie 6 – 8984,00zł

 

Zał.:

  1. Zmodyfikowany projekt budowlano-wykonawczy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6

  2. Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6

  3. Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6

  4. Zmodyfikowany formularz ofertowy


 

Numer ogłoszenia: 209597 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

  • W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości - Zadanie 1 8 662,00 zł, Zadanie 2- 8662,00 zł, Zadanie 3- 8662,00, Zadanie 4- 8662,00 zł Zadanie 5- 8662,00 zł, Zadanie 6 8984,00 zł.

  • W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12.08.2010 do godziny 09:00 ( czasu lokalnego) w wysokości - Zadanie 1 8 662,00 zł, Zadanie 2- 8662,00 zł, Zadanie 3- 8662,00, Zadanie 4- 8662,00 zł Zadanie 5- 8662,00 zł, Zadanie 6 8984,00 zł.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.

  • W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA..

  • W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni, autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat ITF dla zaoferowanej nawierzchni..



 Końskie, dn. 09.08.2010

ZP-341/20/3/2010

 

 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:


„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”

i/lub

„Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
 
i/lub

„Zadanie nr 3  Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”

i/lub

„Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”

i/lub

„Zadanie nr 5  Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”

i/lub

„Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony, zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 4,5 oraz zmodyfikowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,6.  

W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2  – Wykaz oświadczeń  i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.

Zamiast zapisu:

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym prze Zamawiającego: do oferty należy dołączyć:

- kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

- atest PZH dla oferowanej nawierzchni

- autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

- Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni

Wprowadza się zapis:

- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

- Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.

- Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

-Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium

Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ  w pkt. 11 zamiast zapisu:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ).  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta

ł) atest PZH dla oferowanej nawierzchni

m) autoryzację producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

n) certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni

Wprowadza się zapis:

11. Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2).W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b) SIWZ.

i) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.4 a) SIWZ).  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

j) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

k) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

l) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

ł)  Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.

m) Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

n)  Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium

 

Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt.1: Jakiego rodzaju ogrodzenie oraz w jakiej ilości należy przyjąć do wyceny?

Odp.: Informacja : modyfikacja 04.08.2010

 

Pyt. 2: Czy wykonanie odwodnienia liniowego wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia?

Odp.: Nie,  wykonanie odwodnienia liniowego nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.

 

Pyt.3: Jakiego rodzaju odprowadzenie wód deszczowych przewiduje Zamawiający? Proszę o załączenie dokumentacji projektowej w tym zakresie.

Odp.: Odprowadzenie wód deszczowych w postaci studni chłonnych.

 

Pyt.4: Zamawiający zamieścił identyczne przedmiary robót na zad. 1-5 oraz jeden opis techniczny dotyczący tych boisk. Czy Zamawiający potwierdza że zakres robót na każdym z tych boisk jest taki sam a obmiary są identyczne?

Odp.: Zamawiający potwierdza że zakres robót na zadanie 1-5 jest taki sam z wyłączeniem zadania nr 4 oraz nr 5 gdzie zmiana zostaje wprowadzona zmodyfikowanym przedmiarem robót

Pyt.5: Czy Inwestor jest w posiadaniu badań geologicznych? Jeśli tak to prosimy o ich udostępnienie.

Odp. : Nie, nie jesteśmy w posiadaniu badań geologicznych.

 

Pyt.6: Czy Zamawiający przewiduje roboty dodatkowe, w przypadku nieosiągnięcia (po usunięciu gruntu zgodnie z projektem) warunków gruntowych umożliwiających ułożenie nawierzchni sportowych?

Pyt.7: Czy w przypadku brak dokumentacji geologicznej i wystąpieniu gruntów nie budowlanych oraz konieczności jego wzmocnienia, Inwestor przewiduje zwiększenie kwoty przeznaczonej na inwestycję?

Odp.: na Pyt. 6 i 7 W przypadku wystąpienia jakichkolwiek robót dodatkowych będą one stanowić przedmiot odrębnego zamówienia 

Pyt. 8:

Czy istnieje możliwość podania pełnej lokalizacji boisk ( nie ogólnie jak to w SIWZ z nazwą jedynie miejscowości) ponieważ Wykonawca chciałby mieć możliwość zapoznania się z terenem budowy przed złożeniem oferty

Odp w załączeniu część graficzna lokalizacji

Pyt. 9: Czy na etapie wykonania robót dla Wykonawcy przy rozliczeniach  Zamawiający będzie wiążący projekt budowlany czy przedmiar robót:

Odp. Zakres prac precyzują projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary robót które stanowią materiał pomocniczy, STWIOR z uwzględnieniem najszerszego zakresu ujętego w którymkolwiek w w/w dokumentów

 

 

            Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 13 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :

- Zadanie 1 – 8662,00zł

- Zadanie 2 – 8662,00zł

- Zadanie 3 – 8662,00zł

- Zadanie 4 – 8662,00zł

- Zadanie 5 – 8662,00zł

- Zadanie 6 – 8984,00zł

Zał.

1.      Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 4,5

2.      Zmodyfikowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla zadania
nr 1,2,3,4,5,6

3.      Zmodyfikowany formularz ofertowy


 Numer ogłoszenia: 213939 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

·         W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...

·         W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 13.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 13.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat..

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.

·         W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta -atest PZH dla oferowanej nawierzchni m)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię -certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA...

·         W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy usługi klub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty: - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. -Certyfikat ITF dla oferowanej nawierzchni lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium.

 


 Końskie, dn. 11.08.2010

ZP-341/20/4/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:


„Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Brody”

i/lub

„Zadanie nr 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Sierosławice”
 
i/lub

„Zadanie nr 3  Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Wąsosz”

i/lub

„Zadanie nr 4 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Górny Młyn”

i/lub

„Zadanie nr 5  Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w msc. Modliszewice”

i/lub

„Zadanie nr 6 Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią w Końskich
ul. Niepodległości”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) wprowadza modyfikację- do SIWZ został załączony zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5,

 

Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759) przedłuża termin składania i otwarcia ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 16 sierpnia 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 sierpnia 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości :

- Zadanie 1 – 8662,00zł

- Zadanie 2 – 8662,00zł

- Zadanie 3 – 8662,00zł

- Zadanie 4 – 8662,00zł

- Zadanie 5 – 8662,00zł

- Zadanie 6 – 8984,00zł

Zał.:

1.      Zmodyfikowany przedmiar robót dla zadania nr 1,2,3,4,5

 


 

Numer ogłoszenia: 217041 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 189035 - 2010 data 15.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1..

·         W ogłoszeniu jest: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...

·         W ogłoszeniu powinno być: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16.08.2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : - Zadanie 1- 8662,00 zł. - Zadanie 2- 8662,00 zł. - Zadanie 3- 8662,00 zł. - Zadanie 4- 8662,00 zł. - Zadanie 5- 8662,00 zł. - Zadanie 6- 8984,00 zł...

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 16.08.2010 godzina 09:00, miejsce Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:58:56
Redaktor: Administrator