Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na
 

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II – Targowica Miejska

 

CPV-71320000-7

  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007r.-2013r. oraz niezbędną do prawidłowego przygotowania, wykonania, rozliczenia i przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania inwestycyjnego pt. „Rewitalizacja miasta Końskie II – Targowica Miejska”.

 

Przedmiot zamówienia winien obejmować wykonanie projektu konstrukcji wiat zadaszeniowych (bądź wiaty zadaszeniowej) nad stanowiskami handlowymi i ciągami pieszych, wraz z instalacjami zewnętrznymi (wod - kan., elektryczną) kanalizacją deszczową, ogrodzeniem oraz przebudową nawierzchni i komunikacji. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach nr: 2-4913, 2-4912 o powierzchni zabudowy ok. 6000m2. Ponadto obecnie na ww działkach znajdują się budynki przeznaczone do rozbiórki o powierzchni zabudowy ok. 550m2, wiata stalowa o powierzchni ok. 600m2 oraz pawilony handlowe do przestawienia  w miejsce wskazane przez Inwestora.

  

Dokumentacja winna zawierać:

- koncepcję architektoniczno – budowlaną wraz z wizualizacją cyfrową, przedstawioną do uzgodnienia Zamawiającemu

-        projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu ( 2 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        projekt wykonawczy wykonany zgodnie  z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm (5 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.)

-          informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania zezwolenia na budowę obiektu budowlanego lub zgłoszenia właściwemu organowi oraz uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje (warunki zabudowy, decyzje na lokalizację celu publicznego, pozwolenie na budowę, rozbiórkę).

Uwaga: wszystkie uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, uzyskuje Projektant.

 

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w Formatach doc (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD).

 

Podstawę wykonania prac stanowi:

-    Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126, z 2000r.   
     z późn. zm.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003r.z późn. zm.)

-          Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z  2002r.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003r.) 

-     Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii  obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynkustanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej.

Pożądany termin realizacji zadania- 180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

CPV-71320000-7

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.

d)          Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d)     Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f)       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał)

g)      Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjne, drogowe  oraz kserokopie uprawnień, a także kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej)

h)      Harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru- zał.)

i)        Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05.02.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
3 132 zł

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 05.02. 2010 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.02.2010r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Karol Urban – Wydział Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 146,
·   w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał- Zamówienia Publiczne tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 28.01.2010

 


 

                                                                                                 Końskie, dn. 04.02.2010

ZP-341/341/3/1/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II-Targowica Miejska

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) wprowadza się modyfikację SIWZ-u.

- W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców pkt. 1.2. zamiast zapisu

1.2 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

d)          Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Wprowadza się zapis:

1.2.   O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wodno-kanalizacyjne, drogowe

d)          Wykonali a  przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi, w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

W rozdziale B pkt  2 ppkt. 2.2 lit.f, g  oraz rozdziale D-w formularzu ofertowym w pkt. 11 lit. f, g zamiast zapisu:

 

- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał)

 

-Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wodno-kanalizacyjne, drogowe  oraz kserokopie uprawnień, a także kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej)

Wprowadza się zapis:

- Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał)

 

-Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jednocześnie  zamiast zapisu- w rozdziale C –Projekt umowy

§ 12     PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.      Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :

  • ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem (projektant posiadający uprawnienia budowlane nr………………………..) i pełniąca nadzór autorski

– ...........................................................

                                         tel. kom.: ………………….., e-mail: ………………...………,

  • ze strony Zamawiającego – .......................................................................

                                         tel.: ………….....………….., e-mail: ………………...………,

 

 wprowadza się zapis

 

§ 12     PRZEDSTAWICIELE  STRON

2.      Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :

  • ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem i pełniąca nadzór autorski

– ...........................................................

                                         tel. kom.: ………………….., e-mail: ………………...………,

  • ze strony Zamawiającego – .......................................................................

                                         tel.: ………….....………….., e-mail: ………………...………,

 

 

Jednocześnie do oferty zostaje dołączony zmodyfikowany formularz ofertowy oraz zmodyfikowany załącznik nr 1,2 , natomiast załącznik nr 5 ulega usunięciu.

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 09.02.2010 w wyniku czego na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający  wprowadza modyfikację SIWZ.

-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Wymagania dotyczące wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05.02.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości 3 132 zł

Wprowadza się zapis:

 

Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  09. 02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 3 132zł

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 05.02.2010 roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

 

·         “UWAGA: nie otwierać przed 09.02.2010 roku godzina 11.00

-W pkt. 8.2 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  05.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  09.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

 

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

Wprowadza się zapis:

 

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   09.02.2010 roku o godzinie 1100 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

Załączniki:

1)      Zmodyfikowany załącznik Wykaz wykonanych usług  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

2)      Zmodyfikowany załącznik Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

3)      Zmodyfikowany Formularz ofertowy

 


 

OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn: Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II-Targowica Miejska”

Zmianie ulegają warunki udziału w postępowaniu, wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj. w zakresie lit. f, g  tj.

- O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)      Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)      Wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjne, drogowe

d)     Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

- f) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał)

g)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W wyniku czego zmianie ulegają terminy:

-Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  09. 02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości 3 132zł

- Termin składania ofert upływa dnia  09.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego

-Otwarcie ofert nastąpi w dniu   09.02.2010 roku o godzinie 1100 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:35:05
Redaktor: Administrator