Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Zadanie nr 1 zakup wraz z dostawą 4 szt. komputerów biurowych i Zadanie nr 2 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej z dupleksem i Zadanie nr 3 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej
Numer ogłoszenia: 207169 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 zakup wraz z dostawą 4 szt. komputerów biurowych i Zadanie nr 2 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej z dupleksem i Zadanie nr 3 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 zakup wraz z dostawą 4 szt. komputerów biurowych o parametrach technicznych nie mniejszych niż: - procesor równoważny z Intel Pentium Dual Core E 6300 wykonany w technologii dwurdzeniowej, prędkość 2.8 GHz - dysk twardy - 300 GB - napęd - DVD +/- RW - pamięć RAM - 2 GB DDR2 - Oprogramowanie -MS Windows XP Professional PL, MS Office 2007 Basic PL - monitor LCD -17 - karta graficzna - zintegrowana - karta dźwiękowa - zintegrowana - mysz - optyczna USB, dwuprzyciskowa, rolka - klawiatura - typu QWERTY USB i Zadanie nr 2 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej z dupleksem (druk dwustronny) Drukarka HP Laser Jet P2055d lub równoważna o parametrach nie mniejszych niż: - nominalna prędkość druku - 33.00 str./min - rozdzielczość w pionie - 1200.00 dpi - rozdzielczość w poziomie - 1200.00 dpi - normatywny cykl pracy - 50000.00 str./min - gramatura papieru - 60.000 g/m2 - pojemność podajnika papieru - 300.00 szt. - maks. pojemność podajników - 800.00 szt. - zainstalowana pamięć - 64.00 MB - maks. rozmiar nośnika - A4 - złącza zewnętrzne - USB 2.0 - gwarancja - minimum 12 miesięcy i Zadanie nr 3 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej Drukarka HP Laser Jet P1102 lub równoważna o parametrach nie mniejszych niż: - nominalna prędkość druku - 18.00 str./min - rozdzielczość w pionie -600.00 dpi - rozdzielczość w poziomie - 600.00 dpi - normatywny cykl pracy - 5000.00 str./min - gramatura papieru - 60.000 g/m2 - pojemność podajnika papieru - 150.00 szt. - maks. rozmiar nośnika - A4 - złącza zewnętrzne - USB 2.0 - gwarancja - minimum 24 miesiące Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego. W takiej sytuacji warunkiem jest posiadanie przez asortyment równoważny takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w stosunku do produktu oryginalnego. W szczególności przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności. Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanych produktów wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkty równoważne złączył do oferty: a) opis produktów równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego b) dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego wydany przez : -podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych; lub -producenta oferowanych produktów równoważnych. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę, o których mowa powyżej . Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie wydajności określonej w specyfikacji produktu oryginalnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

a) opis produktów równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego b) dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego wydany przez : -podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych; lub -producenta oferowanych produktów równoważnych. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umkonskie.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Końskie, dn. 06.08.2010

ZP-341/21/1/2010

 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

 

„Zadanie nr 1 zakup wraz z dostawą 4 szt. komputerów biurowych”

i

„Zadanie nr 2 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej z dupleksem”

i

„ Zadanie nr 3 zakup wraz z dostawą 1 szt. drukarki laserowej”

 

 

 

Informuję,  że od jednego z Wykonawców wpłynęły pytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1: Czy monitor w w/w zadaniu nr 1 ma być w standardzie 4:3 czy panoramicznym?

Odp.: Monitor w zadaniu nr 1 ma być w standardzie 4:3

 

Pyt.2:  Czy system MS Windows ma być systemem fabrycznym producenta komputera,
nie wymagającym aktywacji przez telefon, Internet, itp.?
Odp. Nie

 

Pyt.3: Czy zdaniem Zamawiającego komputer „składak”, którego w większości części składowe są dobierane przez oferentów na zasadzie przypadku, jednak o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego będzie traktowany jako równoważny komputerowi firmowemu spełniającemu SIWZ?

Odp.: Tak

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 10:01:44
Redaktor: Administrator