Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Końskie: Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2
Numer ogłoszenia: 250915 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych (w tym: wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania) budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2, na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlany- wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku), d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania, e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacja centralnego ogrzewania, f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz Inwentaryzacji robót wykonanych przez poprzedniego wykonawcę. Ponadto w ramach remontu należy wykonać: 1. Zamurowanie 2-je drzwi zewnętrznych od strony. wschodnia i południowej, 2. Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej i wewnętrznych konglomerat zaokrąglony z podmurowaniem szczeliny, 3. Wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu Ø8mm w rurach PCV, 4. Remont kominów polegający na: - wykonaniu tynków na kominach - zamontowaniu w otworach wentylacyjnych kominów kratki (po jednej otwieralnej w celu umożliwienia przeglądów kominiarskich) - wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie nowych czapek na kominach. - udrożnienie kominów potwierdzone protokółem kominiarskim, 5. Wykonanie obróbek blacharskich na dachu przy luksferach, 6. Dokończenie obróbek i ocieplenia dachu, 7. Wykonanie opaski wokół budynku od strony południowej i wschodniej szer.0,5 m z kostki betonowej, 8. Remont wejść i zadaszeń od strony północnej i zachodniej (wykonanie nowego pokrycia z papy i obróbek blacharskich wraz z odnowieniem tarasu od strony północnej), Okna z PCV od zewnątrz brązowe wewnątrz białe wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Szyby antywłamaniowe zewnętrzne, wewnętrzne szyba bezpieczna, okucia antywłamaniowe dla klasy P2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie przedszkola. W pierwszym etapie Wykonawca powinien wykonać prace wewnątrz budynku. Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprawdzenia elementów już wykonanych w ramach wcześniejszych prac i udzielenia gwarancji na cały obiekt. Wykonawca jest zobowiązany wykonać ponowne oczyszczenie i gruntowanie ścian wraz z sprawdzeniem wykonania elementów dachu w celu doprowadzanie do jego szczelności. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 29.09. 2010r.. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 9000,00 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej Podstawą oceny spełnienia warunku, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności, o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. c) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego d) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności, których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego Zamówienia. e) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie, z SIWZ f) zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwieszenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze g) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora. h) wystąpienie robót zamiennych Ewentualne roboty zamienne, mogą być realizowane po ich zaakceptowaniu przez Projektanta, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności, bez zmiany wynagrodzenia umownego. i) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiany niniejszej umowy o których mowa w §6 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

Końskie, dn. 20.09.2010

 

 

ZP-341/31/1/2010

 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2”

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r.
Nr 113 poz 759) wprowadza modyfikację do SIWZ. W rozdziale A-Przedmiot i termin wykonania zamówienia wprowadza się dodatkowy zapis:

Wykonawca zobowiązany jest do rozebrania istniejącego tarasu od strony wschodniej i południowej wraz z wywozem gruzu. Zdemontowane całe płyty chodnikowe z chodników
 i tarasu należy złożyć i przekazać do dyspozycji Inwestora.

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania
i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 30 września 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2010
o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30 września do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 9000,00zł


Numer ogłoszenia: 256925 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 250915 - 2010 data 14.09.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).

·         W ogłoszeniu jest: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 29.09.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego)
w wysokości -9000,00 zł.

·         W ogłoszeniu powinno być: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30.09.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości -9000,00 zł.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godziny 09:00 miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1.

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godziny 09:00 miejsce Urząd Miasta i Gminy
w Końskich 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1.

II.2) Tekst, który należy dodać:

·         Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.

·         Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wykonawca zobowiązany jest do rozebrania istniejącego tarasu od strony wschodniej i południowej wraz z wywozem gruzu. Zdemontowane płyty chodnikowe z chodników i tarasu należy złożyć i przekazać do dyspozycji Inwestora.

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/09 07:41:57
Redaktor: Administrator