Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

 

“Wykonanie zmian w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Budownictwa Chodor Projekt Sp. z o.o. potrzebnych do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia i drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia”.

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie zmian w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Budownictwa Chodor Projekt Sp. z o.o. potrzebnych do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia i drogi gminne Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia”.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zmiany w dokumentacji na wysokości działek o nr ew. gr.1/1, 1/2, 2/1, 2/2 (Obr. Gatniki) polegające na:

1.      Uzyskaniu map do celów projektowych;

2.      Zmniejszeniu szerokości pasa drogowego na długości ww. działek;

3.      Zmianie lokalizacji separatora wraz z osadnikiem na działce o nr ew. gr. 2/2;

4.      Przesunięciu /likwidacji rowów odwadniających wraz z ewentualnym zaprojektowaniem /przeprojektowaniem kanalizacji deszczowej na przedmiotowym odcinku;

5.      Usunięciu barier ochronnych;

6.      Uzyskaniu opinii ZUDP;

7.      Uzyskaniu wszelkich opinii, uzgodnień, decyzji potrzebnych do zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr BP.JJ.7351/ZRID-4/10 z dnia 02.06.2010r.

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 11.10.2010r
do godz. 10.00
. adres poczty elektronicznej
przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55

 

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.            Termin wykonania przedmiotowego zadania: pożądany nie później 200 dni od daty podpisania umowy.

2.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.

3.      Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4.      Deklarujemy, że harmonogram rzeczowo-finansowy będzie przekazany Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

5.      W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

6.      Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków :

·         Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- Wykonawca winien wykazać,  osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:

  * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej, sanitarnej

- Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

7.      Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

8.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

9.      Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

Ø   W zakresie przedmiotu zamówienia Rafał Gula – Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Końskie, tel. 041 372-32-49 wew. 146

 

 

 

 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy

2.    Projekt umowy

3.    Wykaz osób

4.    Harmonogram rzeczowo - finasowy


Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

“Wykonanie zmian w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Budownictwa Chodor Projekt Sp. z o.o. potrzebnych do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia i drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia”.


STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:     ...................................................................................

.................................................................................................................................

Dokładny adres: ......................................................................................................                        

Telefon: ....................................     faks:...............................................   

e-mail:………………………………………

NIP……………...................…       REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.    Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .............................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .........................

      (słownie: .........................................................................................................)

1.            Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: ……………………
od daty podpisania umowy

2.            W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3.            Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4.      Deklarujemy, że harmonogram rzeczowo -finansowy będzie przekazany Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

5.      W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

6.      Do oferty dołączone są następujące dokumenty:

a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

b)      Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

 

 

 

 

......................dn................                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy

 

 

 

 

 

Załącznik           

.........................................................................

          pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawców

 

 

Wykaz osób, które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

 

 

Lp.

 

Osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia*

 

Opis doświadczenia , wykształcenia
, kwalifikacji zawodowych niezbędnych
do wykonania zamówienia

 

Zakres wykonywanych czynności

 

 

Informacja
o podstawie do dysponowania  osobami**

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

.....................................................                     ..........................................................

       Miejscowość, data                                   podpis/y osoby/osób upoważnionej/ych do 

                                                                               reprezentowania wykonawcy

 

 

W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

** należy podać podstawę do dysponowania osobami wskazanymi w wykazie, np. umowa o pracę, umowa zlecenie, itp. Ponadto jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego

łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

 

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu .................................w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza

przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika

zwaną dalej Zamawiającym                        

a

........................................................................................................................................

....................................................................................................................................

zwaną dalej Wykonawcą

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

1.      Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dokonać zmian dokumentacji projektowej pn.: „Budowa drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia i drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia” wykonanej przez Biuro Projektów Budownictwa Chodor Projekt Sp. z o.o.  w zakresie określonym w przedmiocie Zamówienia (załącznik nr 1) oraz uzyskać zmianę decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

2.      Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD
w formatach doc (WORD), xls (EXCEL), dwg (AutoCad), kst (Norma).

 

§ 2. TERMINY

1.      Strony ustalają terminy:

    • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy;
    • zakończenie prac objętych Umową –………dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dacie podpisania umowy;
    • pozostałe terminy zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo – Finansowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Umowy.

2.      Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

3.      Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

 

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie prac, o których mowa w § 1 ust. 1 Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości: ............................  brutto, słownie: ..................................................................  (w tym VAT 22% )

2.      Uzgodnione wynagrodzenie jest stałe i obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu Umowy.

 

§ 4. OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

 

§ 5. OBOWIĄZKI  WYKONAWCY

1.      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2.      Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3.      Wykonawca z chwilą wydania dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszej Umowy przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do zawartych w tej dokumentacji rozwiązań.

4.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

5.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

6.      Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego w sposób gwarantujący Zamawiającemu dotrzymanie terminów realizacji robót, w tym do wizytacji budowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

7.      Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

8.      Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

 

§ 6.WARUNKI  PŁATNOŚCI

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

2.      Płatność nastąpi na konto Wykonawcy podane na fakturze.

3.      Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

§ 7.GWARANCJA   I   RĘKOJMIA

1.      Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

2.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

3.      Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek

 

 

§ 8.KARY UMOWNE

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za :

a.       opóźnienie w wykonaniu przedmiotu Umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej;

b.      opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w przedmiocie Umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej;

c.       z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy wskutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność  Wykonawca, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.    odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego;

b.    niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

§ 9.ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.      Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2.      Odstąpienie od umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

 

§ 10.PRAWA  AUTORSKIE

1.      Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim.

2.      Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

 

§ 11.PRZEDSTAWICIELE  STRON

Osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem:

-          ze strony Wykonawcy: osobą kierującą projektem  ……………………………… legitymująca się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w wymaganych specjalnościach  nr ………….....

tel.: ………………………..….. e-mail:…………………………

-          ze strony Zamawiającego - ................................... tel.: ……..…………………..
e-mail: …………………….

§ 12.POSTANOWIENIA  DODATKOWE

1.        Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2.        Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji;

b)      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż 7 dni od dnia wezwania bez względu na wysokość związanych z tym kosztów;

c)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej;

d)     nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

3.        Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

 

§ 13.POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1.      W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2.      Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3.      Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4.      Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

5.      Integralną częścią niniejszej Umowy są załączniki:

Nr 1 – Przedmiot Zamówienia;

Nr 2 – Harmonogram Rzeczowo – Finansowy.

       ZAMAWIAJĄCY                                                                            WYKONAWCA

 

 

Załącznik nr 4

Harmonogram rzeczowo-finansowy

 

Harmonogram rzeczowo – finansowy

 

Nazwa elementu dokumentacji

Termin wykonania (ilość dni od dnia podpisania umowy)

Należność za

wykonanie

elementu

netto

VAT

Należność za

wykonanie

elementu

brutto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2010/10/01 10:52:49
Redaktor: Administrator