Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony
na
 

 „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2

i/lub

„ Zadanie nr 2 –  Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul. 1 – go Maja 5a”

 

CPV-45000000-7

 

  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest:

Zadanie Nr 1.Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów’’.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

a.       Projekt Budowlany– wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

b.      Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

d.      Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania,

e.       Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja centralnego ogrzewania,

f.       Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej             w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów    i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,

b.      Audyt Energetyczny budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

d.      Przedmiar robót.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 Pożądany termin realizacji:

Zadania nr 1- najpóźniej  do 31.08.2010r  przy czym za termin zakończenia strony uznają dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.

Zadania nr 2 –  najpóźniej do 31 08.2010r przy czym za termin zakończenia strony uznają dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.

 

Do czasu realizacji w/w nie wlicza się dni w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadkach potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku budowy.

 

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY”, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale „D” niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

d)     Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp

e)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f)       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał.).

g)      Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:

Dla Zadania 1 i 2 - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej) .

h)      Kosztorys ofertowy

- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z treści w/w dokumentu  nie  będą miały wpływu na ocenę oferty Wykonawcy

i)        Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

 Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 18.02.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
zadanie nr 1- 8 680,00 zł , zadanie nr 2- 6 165,00 zł

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena –         100 %

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 18.02. 2010 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.02.2010r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Ireneusz Maleszak (zadanie 1 oraz zadanie 2  ) – Wydział Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 141,

·         w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał- Zamówienia Publiczne tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 28.01.2010

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2

i/lub

„ Zadanie nr 2 –  Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul. 1 – go Maja 5a”

Zamiast zapisu w części dotyczącej zadania 2

 

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,

b.      Audyt Energetyczny budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

d.      Przedmiar robót.

 

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

Wprowadza się zapis:

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,,

b.      Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

c.       Przedmiar robót.

 

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca

 


 

Końskie, dn. 29.01.2010

ZP-341/2/1/2010  

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2”i/lub„ Zadanie nr 2 –  Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul. 1 – go Maja 5a”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację- do SIWZ:

 Zamiast zapisu w części dotyczącej zadania 2

 

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej  w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,

b.      Audyt Energetyczny budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

d.      Przedmiar robót.

 

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

Wprowadza się zapis:

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej  w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a
na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,,

b.      Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

c.       Przedmiar robót.

 

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku.

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca

 


 

Końskie 05.02.2010

ZP- 341/2/2/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zadanie nr 1–Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul. Partyzantów 2’’ i/lub Zadanie nr 2- ,,Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) wprowadza się modyfikację SIWZ-u.

Zadanie Nr 1- Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2

-          Należy uwzględnić zmiany w przedmiarze:

  1. Na stronie 2 poz. 16 ilość grzejników stalowych jednopłytowych o wys. 300-500 mm i dług. do 1600 mm powinna wynosić 35 sztuk;
  2. Na stronie 2 poz. 17 ilość grzejników stalowych jednopłytowych o wys.300 – 500 mm i dług. do 3000 mm powinna wynosić 13 sztuk;
  3. Na stronie 3 poz. 18 ilość zaworów grzejnikowych o średnicy nominalnej 15mm- termostatycznych powinna wynosić 48 sztuk;
  4. Na stronie 3 poz. 19 ilość zaworów grzejnikowych o średnicy nominalnej 15 mm- powrotnych powinna wynosić 48 sztuk;

 

Zadanie Nr 2- Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’

- Należy uwzględnić następujące zmiany

  1. Do ,, Zestawieniu stolarki’’ dołączony został rysunek dodatkowy( załącznik JPG)
  2. Należy uzupełnić w przedmiarze nieujęty grzejnik SAC 1006 113/56.
  3. W projekcie budowlanym na str. 14 wprowadza się  zmiany polegające na skreśleniu treści:

a)      ,, zamontowanie w istniejących oknach PCV nawiewników higrosterowanych

b)      wymianę i wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające        okno ( w razie pożaru – oddymianie)

  1. Należy po wykreśleniu treści pkt 3 zastąpić ją następującym zapisem ,, Montowane okna PCV wymienione w wykazie stolarki wyposażyć w nawiewniki higrosterowane’’

Okno i siłowniki, o których mowa w pkt 3 b zostało już wymienione

- W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców pkt. 1.2. zamiast zapisu

1.2 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Wprowadza się zapis:

1.2.   O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Wyznaczą do realizacji zamówienia dla zadania nr 1 i 2 co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznych 

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

W rozdziale B pkt  2 ppkt. 2.2 lit.f, g  oraz rozdziale D-w formularzu ofertowym
w pkt. 11 lit. f, g zamiast zapisu:

 

- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał)

 

-Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym

Dla zadania 1 i 2: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych  oraz kserokopie uprawnień, a także kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru – zał. do oferty przetargowej)

Wprowadza się zapis:

- Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania
i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru – zał)

 

-Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jednocześnie  zamiast zapisu- w rozdziale C –Projekt umowy

§ 3       PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.  Ze strony Zamawiającego koordynatorem prac będzie –........................................................

2.  Przedstawicielem Wykonawcy będzie Kierownik Budowy –.............................................

     legitymujący się uprawnieniami budowlanymi nr ...........................dostępny pod nr 
     telefonu......................... e-mail.................................

 

 

wprowadza się zapis

 

§ 3       PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.  Ze strony Zamawiającego koordynatorem prac będzie –........................................................

2.  Przedstawicielem Wykonawcy będzie Kierownik Budowy –.............................................

     dostępny pod nr  telefonu......................... e-mail.................................

 

 

 

Jednocześnie do oferty zostaje dołączony zmodyfikowany formularz ofertowy oraz zmodyfikowany załącznik nr 1,2 , natomiast załącznik nr 5 ulega usunięciu.

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 19.02.2010 w wyniku czego na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający  wprowadza modyfikację SIWZ.

-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Wymagania dotyczące wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 18.02.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł.

zadanie nr 2 – 6 165,00

Wprowadza się zapis:

 

Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia.  19.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł.

zadanie nr 2 – 6 165,00 zł

 

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 18.02.2010 roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

 

·         “UWAGA: nie otwierać przed 19.02.2010 roku godzina 10.00

-W pkt. 8.2 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  18.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  19.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

 

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

Wprowadza się zapis:

 

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   19.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 

  

Załączniki

1)Zmodyfikowany załącznik Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

2) Zmodyfikowany wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

3) Zmodyfikowany Formularz ofertowy

4)dodatkowy rysunek JPG dołączony do zestawienia stolarki

 


 

OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U.
z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:
„Zadanie nr 1–Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul. Partyzantów 2’’ i/lub Zadanie nr 2- ,,Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’

 

Zmianie ulegają warunki udziału w postępowaniu, wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj. w zakresie lit. f, g  tj.

-O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Wyznaczą do realizacji zamówienia dla zadania nr 1 i 2 co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznych 

d)          Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

 

-f)Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania
i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru – zał)

 

-g) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c) SIWZ. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku 1.2 c) SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

W wyniku czego zmianie ulegają terminy:

Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia  19.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł zadanie nr 2 – 6 165,00 zł

 

- Termin składania ofert upływa dnia  19.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego

-Otwarcie ofert nastąpi w dniu   19.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna

 


Końskie, 12.02.2010

ZP- 341/2/3/2010          

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dot. „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy

ul Partyzantów 2 ” i/lub„ Zadanie nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póz. zm) wprowadza się modyfikację SIWZ-u.

Do SIWZ dla Zadania nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy ul Partyzantów 2 ”oraz dla zadnia  dla Zadania 2  Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”- zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.

Jednocześnie informuję , że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi: dot. Zadania nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

Pyt. 1. W przedmiarze brak jest izolacji z foli paroprzpuszczalnej, o której mowa w opisie projektu budowlanego. Czy należy doliczyć taką izolację?

Odp. Należy doliczyć tako izolację z foli paroprzepuszczaalnej na całym dachu

Nakłady wg. KNR 2-02 tab.0607-01 (przez analogię PA), obmiar - 202,35 m2

 

Pyt. 2. W przedmiarze brak jest łat drewnianych pod pokrycie z blachy dachówkowej  o której mowa w opisie projektu budowlanego. Czy należy doliczyć łaty? Jeżeli tak prosimy o  podanie ilości i podstawy kosztorysowej

Odp. Należy doliczyć wykonanie łacenie na całym dachu

Nakłady wg. KNR 4-01 tab.0414-10 (PA), obmiar - 202,35 m2

 

Pyt. 3  W przedmiarze brak jest nakładów na malowanie balustrady balkonowej i tarasowych oraz płyty balkonowej o czym mowa w opisie projektu budowlanego. Czy doliczyć malowanie? Jeśli tak prosimy o podanie ilości i podstawy kosztorysowej

Odp. Należy doliczy wykonanie malowania balustrady.

Nakłady wg. KNR 4-01 tab.1212-08, obmiar - 4,62 m2

Pyt. 4 Wg naszych dostawców nie produkuje się płyty OSB gr. 20 mm zaprojektowanej do ocieplenia stropów nad parterem. Najbliższe grubościowo płyty mają 18 mm i 22 mm. Prosimy o wskazanie właściwej płyty

Odp. W nakładach należy przyjąć płyty OSB gr. 22 mm

Pyt. 5. Element: Kominy ponad dachem

Poz. 17 przemurowywanie kominów z cegieł- nie podano rodzaju cegieł -wg Projektu wykonawczego: kominy należy wykonać z klinkieru

2. Element Ocieplenie dachu i stropodachu:

1. Pominięto w przedmiarze niżej wymienione roboty:

a) izolacja z folii para przepuszczalnej nad całym dachem wg SST

b) izolacja z folii par ochronnej na stropie nad parterem wg SST

Odp. Element; Kominy ponad dachem.

Poz. 17 przedmiaru –przemurowania kominów ponda dachem należy dokonać z cegły klinkierowej kl. 25 koloru ceglastego zgodnie z opisem na rys. nr 6.

 

Ocieplenie dachu i stropodachu..

pkt a. W przedmiarze brak jest izolacji z foli paroprzpuszczalnej

Należy doliczyć tako izolację z foli paroprzepuszczaalnej na całym dachu

Nakłady wg. KNR 2-02 tab.0607-01 (przez analogię PA), , obmiar - 202,35 m2

 

pkt b. W przedmiarze brak jest izolacji z foli parochronnej (paroszczelnej) na stropie nad parterem.

Należy doliczyć taką izolację z foli parochronnej (paroszczelnej) nad parterem.

Nakłady wg. KNR 2-02 tab.0607-01 (przez analogię PA), obmiar - 196,30 m2

Pyt. 6 Element stolarka okienna i drzwiowa

Poz. 28: wymiana okien nie podano rodzaju oszklenia np. szkło bezpieczne lub inne.

Poz. 39: montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej- m2 : 7,95-ilość jest zaniżona ponieważ wymiana parapetów dot. wszystkich okien.

1)      W przedmiarze pominięto niżej wymienione roboty:

a)      Montaż nawiewników higrosterowanych: wszystkie okna wg SST

b)      Wymiana kratek wentylacyjnych wg SST ( należy podać ich ilość)

 

Odp.  Element; Stolarka okienna i drzwiowa.

Poz. 28 przedmiaru –należy przyjąć szyby zespolone 4/16/4 szkło zwykłe (pkt 11 opisu w projekcie)

 

Poz. 39 przedmiaru –ilość 7,95 m2 parapetów zewnętrznych dla wszystkich okien to właściwa ilość.

·         Stare okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane i uwzględnić w przedmiarze .

·         Nowe okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane i uwzględnić w przedmiarze w cenie okien. Montaż nawiewników zgodnie z kartą montażu

·         Nie przewiduje się wymiany kratek wentylacyjnych i nie są ujęte w projekcie i przedmiarze.

Pyt.  7 Element  ocieplenie ścian elewacja.

Poz. 54: ocieplenie ścian płytami styropianowymi grubość 13 cm nie podano rodzaju płyt- wg SST: powinny to być płyty frezowane łączne na zakład

1)      W przedmiarze pominięto niżej wymienione roboty:

a)      Skucie zwietrzałych fragmentów tynku istniejącego i uzupełnienie zaprawą renowacyjną wg SST,

b)      Malowanie elewacji farb ą elewacyjną wy proj. tech.

c)      Malowanie balustrad tarasu i balkonu- wg proj. tech

d)     Malowanie płyty balkonu ( spód i boki) farbą elewacyjną- wg proj. tech.

Odp.  Element; Ocieplenie ścian –elewacja .

Poz. 54 przedmiaru – przyjąć styropian zgodny z z wybranym systemem docieplenia objętym Aprobatą techniczną ITB. Styropian nie musi być frezowany.

Ad. pkt 1. a. Nie ma potrzeby skuwania istniejącego tynku i jego uzupełniania.

 

Ad. pkt 1. b. Projekt budowlany nie przewiduje malowania elewacji farbą elewacyjną. Kolorystyka zostanie nadana poprzez wykonanie wyprawy z cienkowarstwowego tynku typu baranek o grubości ziarna 3 mm wg przykładowej kolorystyki opartej na palecie kolorów systemu Atlas Stopter Ad. pkt 1. c. . W przedmiarze brak jest nakładów na malowanie balustrady balkonowej. Należy doliczy wykonanie malowania balustrady. Nakłady wg. KNR 4-01 tab.1212-08, obmiar - 4,62 m2 Ad .pkt 1. d. Płyta balkonu(spód i boki) z tynku cienkowarstwowego typu baranek o grubości ziarna 3 mm wg przykładowej kolorystyki opartej na palecie kolorów systemu Atlas Stopter
Pyt. 8  Element; Cokół budynku i piwnica .
Poz. 74: wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm i gru 15 cm. Wg projektu tech. opaska powinna być wykonana z płyt chodnikowych o wymiarach 50*50*7
Odp. Poz. 74 przedmiaru –do kosztorysu przyjąć opaskę szer. 50 cm i gr. 15 cm zgodnie z KNR 4-01 tab. 0213-01.

 


 

Końskie, 15.02.2010

ZP- 341/2/4/2010       

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dot. „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy

ul Partyzantów 2 ” i/lub„ Zadanie nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

 

Informuję , że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi: dot. Zadania nr 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 3 w Końskich, przy ul Partyzantów 2

Pyt. 1 Element: wymiana okien i drzwi

Poz. 1.1.2: wymiana okien i drzwi balkonowych – w opisie pozycji nie określono rodzaju szyb i okuć.

- według SST: okna powinny spełniać nizej wymienione warunki:

a) okna parteru-szyba antywłamaniowa zewnętrzna, wewnętrzna- szyba bezpieczna, okucia antywłamaniowe dla klasy P3

b) odnośnie oszklenia na pierwszym piętrze SST nie określa wymagań.

Poz. 1.1.5 wstawienie drzwi aluminiowych zxew. – w opisie nie podano rodzaju oszklenia i okuć-

- według SST: zestaw szybowy powinien być jednokomorowy, szyba zewnętrzna antywłamaniowa, szyba wewnętrzna bezpieczna, okucia antywłamaniowe.

1) w przedmiarze pominięto n/w roboty:

a) wykonanie spadków pod obróbki blacharskie podokienników zewnętrznych,

b) podmurowanie i zamurowanie otworów oraz uzupełnienie tynków wg SST

c) uzupełnienie tynków na ościeżach oraz ich pomalowanie wg SST

d) montaż nawiewników higrosterowanych

e) wywóz gruzu z rozbiórek

 

Odp. pyt. 1 Element: wymiana okien i drzwi

 

Poz. 1.1.2. – wymiana okien i drzwi balkonowych

- okna parteru i piętra zgodne z SST – szyba antywłamaniowa zewnętrzna, wewnętrzna szyba bezpieczna, okucia antywłamaniowe dla klasy P3

 

Poz. 1.1.5. – wstawienie drzwi aluminiowych zewnętrznych- drzwi przeszklone, zgodne
ze specyfikacją.

            ad. 1a – nie przewiduje się wykonania spadków pod obróbki podokienników zewnętrznych

            ad. 1b – podmurowanie i zamurowanie otworów – uwzględnione w poz. 1.1.3

                        uzupełnienie tynków – przewidzieć analogicznie jak dla poz. 1.1.3

ad. 1c – uzupełnienie tynków na ościeżach oraz ich pomalowanie -należy przewidzieć tu gdzie w trakcie wykonywania robót okaże się to konieczne

            ad. 1d – okna należy wyposażyć w nawiewniki higriosterowane i uwzględnić
w cenie okien.

            ad. 1e – wywóz gruzu z rozbiórek – podano w Poz. 1.1.7

Pyt.2.  Element ocieplenie stropodachu.

Poz. 1.2.8. wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej

- wg SST: obróbki blacharskie powinny być wykonane z blachy powlekane.

1) W przedmiarze pominięto n/w roboty:

a) zagruntowanie podłoża betonowego

b) montaż desek impregnowanych na attykach- dla mocowania obróbek blacharskich

c) montaż belek krawędziowych- wzdłuż gzymsu (krawędziaki drewniane wys. 16 cm)

Belki krawędziowe stanowią konstrukcję dla mocowania obróbki gzymsu i haków rynnowych ,

d) udrożnienie kanałów wentylacyjnych wg wymagań SST

e) skucie zniszczonych tynków na kominach i otynkowanie tynkiem cienkowarstwowym mineralnym na siatce wg SST

f) demontaż starej instalacji odgromowej,

g) wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu fi 8 mm w rurach z PCV,

h) wykonanie złączy kontrolnych w puszkach hermetycznych na ścianach wg SST

i) wywóz gruzu

Odp. pyt. 2 Element: ocieplenie stropodachu

 

Poz. 1.2.8. – wymiana obróbek blacharskich blachy ocynkowanej

- należy przyjąć blachę powlekaną zgodnie z SST

 

ad. 1a – zagruntowanie podłoża betonowego – uwzględnić w cenie docieplenia stropodachu

ad. 1b ÷ 1c – montaż desek impregnowanych na attykach i montaż belek krawędziowych – wzdłuż gzymsu – projekt nie przewiduję

ad. 1d – udrożnienie kanałów wentylacyjnych – należy uwzględnić, jeśli okaże się konieczne po wykonaniu robót

ad. 1e – skucie zniszczonych tynków na kominach i otynkowanie tynkiem cienkowarstwowym mineralnym na siatce – uwzględnić w kalkulacji

ad. 1f ÷ 1h– demontaż starej instalacji odgromowej; wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu fi 8 mm w rurach z PCV; – wykonanie złączy kontrolnych w puszkach hermetycznych na ścianach – uwzględnić ewentualną wymianę instancji odgromowej

ad. 1i – wywóz gruzu – podano w poz. 1.2.1; 1.2.2; 1.2.3.; 1.2.4. – uwzględnić wywóz

Pyt. 3-Ocieplenie ścian zewnętrznych,

Poz. 1.1.3: docielplenie ścian zewnętrznych, faktura nakrapiana- nie określono rodzaju tynku cienkowarstwowego i rodzaju płyt styropianowych,

-wg SST: płyty styropianowe powinny być frezowane ( łączone na zakład) a tynk silikonowy.

1) W przedmiarze pominięto wykonanie n/wym. Robót,

a)  zabezpieczenie okien folią,

b) przygotowanie starego podłoża- oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian

c) wyrównanie ubytków tynku istniejacego zaprawą renowacyjną

d) rozbieranie okładzin z płytek na cokołach

e) zagruntowanie podłoża ( ścian) preparatem głęboko penetrującym

f) docieplenie cokołu płytami styropianu estradowego- podać grubość płyt

g) docieplenie ścian fundamentowych poniżej terenu- określić grubość styropianu i głębokość docieplenia

h) odkopanie ściany fundamentowej dla wykonania docieplenia izolacji przeciwwilgociowej

i)rozebranie i ułożenie opaski wokół budynku

j) wykonanie okładziny cokołu z płytek mrozoodpornych- wg projektu wykonawczego

k) wywóz gruzu

 

Odp. pyt. 3 Element: ocieplenie ścian zewnętrznych

 

Poz. 1.3.1. – docieplenie ścian zewnętrznych – płyty styropianowe zgodne z SST – frezowane, tynk silikonowy.

ad. 1a – zabezpieczenie okien folią – wg. uznania wykonawcy – szyby
po wykonanych robotach mają być nieuszkodzone i czyste

ad. 1b – przygotowanie starego podłoża – oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian – nie ma takiej potrzeby

ad. 1c – wyrównanie ubytków tynku istniejącego zaprawą renowacyjną – nie ma takiej potrzeby

ad. 1d – rozebranie okładzin z płytek na cokołach – projekt nie przewiduje takich robót

- nie przewidziano wykonania takich robót

ad. 1e – zagruntowanie podłoża ścian preparatem głęboko penetrującym – pozycja 1.3.1. przewiduje wykonanie takich robót

ad. 1g ÷ 1j – w projekcie nie przewiduje się wykonania takich robót

ad. 1k – wywóz gruzu – nie przewiduje się powstania gruzu w trakcie wykonania ocieplenie ścian.

Pyt. 4- Prosimy o podanie koloru okien oraz załączenie wykazu okien i drzwi  z zaznaczonym sposobem otwierania (uchylania)Czy konieczne jest (uchylanie z poziomu podłogi)

Pyt. 5. Prosimy o podanie szerokości parapetów wewnętrznych oraz rodzaju materiału z którego mają być wykonane .

Pyt. 6 Prosimy o podanie czy drzwi wejściowe aluminiowe maja być całe przeszklone czy półpełne

Odp. pyt. 4,5,6 – zgodnie z rysunkiem załączonym pismem z dnia 11.02.2010 znak ZP-341/2/3/2010

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 22.02.2010r.

W wyniku czego na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający  wprowadza modyfikację SIWZ.

-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Wymagania dotyczące wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 19.02.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości

Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł

Zadanie nr 2-  6 165,00 zł

Wprowadza się zapis:

 

Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia. 22. 02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości

 Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł

Zadanie nr 2- 6165,00 zł

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 19.02.2010 roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

·         “UWAGA: nie otwierać przed 22.02.2010 roku godzina 10.00

-W pkt. 8.2 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  19.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  22.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

Wprowadza się zapis:

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   22.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 


 

OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Zadanie nr 1–Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul. Partyzantów 2’’ i/lub

Zadanie nr 2- ,,Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’

 

Zmianie ulegają terminy:

Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia  22.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł zadanie nr 2 – 6 165,00 zł

 

- Termin składania ofert upływa dnia  22.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego

-Otwarcie ofert nastąpi w dniu   22.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna

 


 

Końskie, 17.02.2010

ZP- 341/2/5/2010            

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dot. „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy

ul Partyzantów 2 ” i/lub„ Zadanie nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi: dot. Zadania nr 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 3 w Końskich, przy ul Partyzantów 2

-Pyt. 1 Z poz. 16 i 17 przedmiaru na modernizacje instalacji c.o. wynika, że zamontowane mają zostać grzejniki jednopłytowe. W dokumentacji (rzut parteru i piętra) wyrysowane zostały, w większości grzejniki dwu i trzypłytowe. Jakie grzejniki należy ująć w ofercie

Odp.1. Należy zamontować grzejniki płytowe o oznaczeniach podanych na rysunkach 02 i 03 projektu budowlanego

Pyt. 2

Z opisu pozycji 18 wynika, ze do grzejników należy zamontować zawory termostatyczne. Większość producentów w grzejnikach dwu i trzypłytowych fabrycznie montuje zawory a montuje si ę do nich jedynie głowice termostatyczne. Czy w tej pozycji chodzi o montaż głowić czy zaworów.

Odp.2. W przypadkach zamontowania grzejników z zamontowanymi zaworami należy zamontować głowice termostatyczne.

 

Pytania dotyczące zadania nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

 

Pyt 1 . Czy stare i nowe okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane?

Odp. 1  Zgodnie z poprzednimi zmianami należy stare i nowe okna wyposażyć w nawiewniki higrosterowane i uwzględnić w przedmiarze. Montaż nawiewników wykonać zgodnie z kartą montażu.

 

Jednocześnie informuję że należy anulować odpowiedź na pytanie 2 pismem z dn. 11.02.2010 pismo ZP-341/2/3/2010tj. pytanie brzmiało W przedmiarze brak jest łat drewnianych pod pokrycie z blachy dachówkowej o której mowa w opisie projektu budowlanego. Czy należy doliczyć łaty Jeżeli tak prosimy o podanie ilości i podstawy kosztorysowej. Udzielono odpowiedzi Należy doliczyć wykonanie łacenie na całym dachu Nakłady wg KNR 4-01 tab. 0414 (PA), obmiar-202,35 m2

Prawidłowa  odpowiedź brzmi

Wykonanie łacenia połaci dachu łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej uwzględniono w przedmiarze w poz. 25- przedmiar 249.11 m2.

 


 

Końskie, 19.02.2010

ZP- 341/2/6/2010    

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dot. „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy

ul Partyzantów 2 ” i/lub„ Zadanie nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. –prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późm. zm. ) wprowadza się modyfikację do SIWZu. Dla zadania 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a zmienia się rysunek dodatkowy” Wykaz stolarki” i zastępuje się go wersją nr 2 Zmiana dotyczy drzwi zewnętrznych. W związku z powyższym w przedmiarze należy w elemencie 6-stolarka okienna i drzwiowa- wprowadzić poz. 29a KNR 0-19 tab.0931-06 przedmiar 2,10 m2 poz. 29b KNR 0-19 tab. 0931-08 przedmiar 2,58 m2. ( rys. w załączeniu)

Jednocześnie wprowadza się w rozdziale A-przedmiot zamówienia modyfikację . zamiast zapisu

Zadanie Nr 1.Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów’’.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

a.       Projekt Budowlany– wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

b.      Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

d.      Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania,

e.       Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja centralnego ogrzewania,

f.       Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania…

Wprowadza się zapis

Zadanie Nr 1.Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów’’.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

a.       Projekt Budowlany– wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

b.      Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,

d.      Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania,

e.       Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja centralnego ogrzewania,

f.       Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania

z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów…

 

Zamiast zapisu w zad. 2

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej  w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów    i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,

b.      Audyt Energetyczny budynku,

c.       Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

d.      Przedmiar robót…

Wprowadza się zapis

Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów    i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:

 

a.       Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,

b.      Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót

c.       Przedmiar robót

z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów…

 

W rozdziale C – projektu umowy zamiast zapisu § 1. PRZEDMIOT UMOWY

w pkt. 2

2. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:

a)      niniejszą umową

b)                 pozwoleniem na budowę

c)                  projektem budowlano-wykonawczym

d)                 przedmiarem robót

e)                  specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych

f)                  ofertą wykonawcy

wprowadza się zapis

W rozdziale C – projektu umowy zamiast zapisu § 1. PRZEDMIOT UMOWY

w pkt 2

2.Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:

a)      niniejszą umową

b)      pozwoleniem na budowę

c)      projektem budowlano-wykonawczym

d)     przedmiarem robót

e)      specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych

f)       ofertą wykonawcy

z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów.

Jednocześnie wprowadza się rozdziału C- projektu umowy dodatkowy paragraf po paragrafie 8 tj. § 9.            ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

1.        Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie ……………………………………………………………………….. co stanowi 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, dostarczone będzie Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy w formie ……………………………………………….

2.        Strony ustalają, że wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w następujący sposób:

a) 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane,

b) pozostałe 30 % nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady

3. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy zabezpieczenie staje się własnością Zamawiającego i zostanie wykorzystane do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

 

A dotychczasowy paragraf 9 otrzymuje nr 10, paragraf 10 numer 11, natomiast paragraf 12 numer 13.

 

 

Informuję , że od Wykonawców wpłynęły prośba o wyjaśnienia na udzielone przez zamawiającego odpowiedzi

W związku z pismem z dnia ZP-341/2/4/2010 z dnia 15.02.2010 umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego Wykonawca stwierdza pewne niezgodności ze stanem faktycznym wobec czego przekazuje następujące uwagi

Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi na pyt. Nr 1 udzielonej przez Zamawiającego

Element: wymiana okien i drzwi

Ad. 1 a nie przewiduje się wykonania spadków pod obróbki podokienników zewnętrznych.

-Wykonanie spadków jest konieczne ze względów technologicznych. Jest to wyodrębniona czynność , która nie jest wkalkulowana w żadną inną poz. katalogową ( przedmiar robót) i dlatego w KNR 2-02 przewidziano odpowiednią pozycję na podstawie której dokonuje się określenia nakładów z tytułu wykonania spadków pod obróbki.

Wykonawca informuje również że w przedmiarze robót budowlanych dla Przedszkola nr 7 wykonanie spadków jest ujęte w pozycji nr 35 przedmiaru.

Należy zauważyć że w budynku nr 7 występują identyczne roboty jak w budynku przedszkola nr 3 stąd stanowisko Zamawiającego odnośnie bud. nr 3 jest niezrozumiałe

 

Ad 1 b- Uzupełnienie tynków przewidzieć analogicznie jak dla poz. 1.1.3.-

-Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Zamawiającego ponieważ obmiar robót w poz. 1.1.3. dot. zamurowania ścian i podany jest w m3 natomiast uzupełnienie tynków określa się obmiar w m2 Obmiar robót winien określić zamawiający ( ponieważ przedmiar robót jest integralną częścią SIWZ, którą przygotowuje Zamawiający- stąd nie może być tak że każdy wykonawca oferent sam sobie będzie określał obmiar robót)

Ad 1c- uzupełnienie tynków na ościeżach oraz ich pomalowanie należy przewidzieć tu gdzie w trakcie wykonywania robót okaże się to konieczne

Stanowisko Zamawiającego dot. pkt. 1 c- jest całkowicie  nie do przyjęcia ponieważ w kosztorysie ofertowym muszą być określone wszystkie roboty przewidziane do wykonania i nie ma możliwości wyceny robót po ich wykonaniu – jak to proponuje Zamawiający.

W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić (obmiar) odnośnie uzupełnienia tynków i ich pomalowania.

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w Roz. 4 .2 określa jasno zakres robót a to:
„ Podmurowanie i zamurowanie otworów. Uzupełnienie tynków na ościeżach i zamurowaniach oraz malowanie farbą emulsyjną.”

Ad. 1 e -wywóz gruzu z rozbiórek- podano w poz. 1.1.7.

- Wyjaśnienie Zamawiającego jest nie zgodne ze stanem faktycznym ponieważ poz. 1/1/7 dot. powiększenia otworów drzwiowych a nie wywozu gruzów.

W związku z powyższym zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) odnośnie wywozu gruzu a ponadto należy określić ilość ( obmiar) dot. wywozu zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej ( poz. 1.1.1. Przedmiaru)

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w rodz. 4.1. określa jednoznacznie że „ Istniejącą stolarkę okienną drewnianą należy zdemontować i wywieźć na wysypisko…”

Odp. na wyjaśnienie nr 1

ad. 1a – należy doliczyć pozycję:

nakłady: wg KNR 202/923/4 – przedmiar: 9,11 m3

 

            ad. 1b – należy doliczyć pozycję:

nakłady: wg KNR 401/711/2(2) – przedmiar: 23,3 m2

wg KNR 401/726/2(2) – przedmiar: 23,3 m2

                        wg KNR 202/1505/1 – przedmiar: 23,3 m2

 

            ad. 1c – należy doliczyć pozycję:

nakłady: wg KNR 401/708/2(2) – przedmiar: 43,71 m2

wg KNR 202/1505/1 – przedmiar: 43,71 m2

 

            ad. 1e – należy doliczyć pozycję:

            nakłady: wg KNR 401/108/17 – przedmiar: 9,31 m3

                        wg KNR 401/108/20 – przedmiar: 9,31 m3 – krotność 2

            wywóz okien i drzwi

                        wg KNR 401/108/13 – przedmiar: 23,34 m3

                        wg KNR 401/108/16 – przedmiar: 23,34 m3

 

Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi na pyt. Nr 2 udzielonej przez Zamawiąjącego

  Element Ocieplenie stropodachu.

Ad.1-1c montażu desek impregnowanych na attykach i montaż belek krawędziowych wzdłuż gzymsu- projekt nie przewiduje.

Z wyjaśnieniem Zamawiającego j.w. nie można się zgodzić, ponieważ konieczność montażu belek krawędziowych wynika ze względu technologicznych- w przypadku braku tych belek nie ma możliwości wykonania obróbek blacharskich gzymsu oraz montaż haków rynnowych. Konieczność montażu belek krawędziowych wynika  faktu że grubość docieplenia stropodachu wynosi ca. 16 cm wobec czego obróbka blacharska gzymsu i haki rynnowe muszą być montowane o 16 cm wyżej niż obecnie ( stan istniejący) a do styropianu nie możliwości przebicia gwoździami obróbki blacharskiej ani też haków.

Stwierdzenie Zamawiającego że projekt nie przewiduje montażu belek krawędziowych niczego nie załatwia W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek wezwać projektanta do rozwiązania sprawy belek krawędziowych a autor kosztorysu inwestorskiego (przedmiaru robót winien określić obmiar wyżej wymienionych robót.

 

Ad. 1 e –skucie zniszczonych tynków na kominach i otynkowanie cynkiem c warstwowym mineralnym na siatce- uwzględnić w kalkulacji.

- odpowiedź Zamawiającego jest niepełna ponieważ nie określono obmiaru (ilości robót) a to należy do obowiązków Zamawiającego który przygotowuje SIWZ a przedmiar robót jest integralną częścią Specyfikacji.

 

Ad 1f 1h- demontaż starej instalacji odgromowej, wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu fi 8 mm w rurach z PCV- wykonanie złączy kontrolnych w puszkach hermetycznych na ścianach uwzględnić ewentualną wymianę instalacji jest co najmniej dziwne.

Konieczność wykonania tych robót jest oczywista i nie podlegająca dyskusji co też jednoznacznie określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w Roz. 4.3. Roboty przygotowawcze:

-demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej ( zwody pionowe- drut stalowy oc. min. fi 8 mm ułożone w rurkach PCV skrypty pod styropianem złącza kontrolne w puszkach hermetycznych-widoczne.

W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) w/wym robót wraz  podaniem podstawy wyceny ( nr katalogu i nr tabeli) Tu trzeba dodać że w przypadku dla bud Przedszkola nr 7 demontaż i montaż instalacji odgromowej został potraktowany poprawnie i bez problemów.

Odp. na wyjaśnienie nr 2

            ad. 1 ÷ 1c – należy doliczyć pozycję (krawędziaki):

nakłady:          wg KNR 202/406/8 – przedmiar: 2,4 m3

 

ad. 1e – należy doliczyć pozycję:

nakłady: wg KNR 401/701/5 – przedmiar: 35,4 m2

wg KNR 401/703/1 – przedmiar: 35,4 m2

wg KNR 202/910/1 – przedmiar: 35,4 m2

 

ad. 1f ÷ 1h– należy doliczyć pozycję:

nakłady: wg KNR 403/703/2 – przedmiar: 180 szt.

wg KNR 403/706/1(2) – przedmiar: 120 m

wg KNNR 5/601/6 – przedmiar: 32 m

wg KNNR 5/113/2 – przedmiar: 32 m

wg KNNR 5/303/8 – przedmiar: 4 szt.

 

3.                  Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi numer 3 udzielonej przez Zamawiającego element: Ocieplenie ścian zewnętrznych.

Ad. 1 b- przygotowanie starego podłoża mechaniczne oczyszczenie i zmycie ścian- nie ma takiej potrzeby

Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Zamawiającego ponieważ oczyszczenie i zmycie ścian w przypadku docieplania budynków istniejących (starych) wynika ze względów technologicznych co z resztą jest jednoznacznie określone w Szczegółowej Specyfikacji technicznej w Roz. 4.3.-Roboty przygotowawcze:-oczyszczenie brudu, wyrównanie ubytków zaprawa cementowa.

W związku z powyższym zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) tych robót i podać podstawę wyceny ( nr katalogu nr tabl).

 

Dodajemy, ze w przypadku przedmiaru robót dla budynku Przedszkola nr 7 w/w roboty są przewidziane do wykonania w poz. 50 przedmiaru.

Tu należy jeszcze podkreślić że charakter robót docieplenia ścian na budynku Przedszkola nr 7 jest identyczny z budynkiem Przedszkola nr 3

Ad. 1 d – rozebranie okładzin z płytek na cokołach- projekt nie przewiduje takich robót.

Odpowiedź Zamawiającego jest niezgodna z faktem, ponieważ potrzeba wykonania w/w robót jest jednoznacznie określona w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Roz. 4.3.

Roboty przygotowawcze:

-rozebranie istniejących cokołów i wykładziny płytek ze ścian.

W związku z powyższym Zamawiąjący ma obowiązek określić ilość (obmiar) tych robót wraz z podaniem podstawy wyceny ( nr katalogu tabl)

Ad. 1 j- w projekcie nie przewiduje się wykonania takich robót tj( wykonanie okładziny cokołu z płytek mrozoodpornych)

Odpowiedz Zamawiającego jest niezgodna z faktem ponieważ potrzeba wykonania tych robót jest jednoznacznie określona w szczegółowej specyfikacji technicznej w rozdziale 4.3.

Roboty przygotowawcze:

-wykonanie okładzin cokołu płytkami ceramicznymi lub gresowymi.

W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić obmiar tych robót oraz podać podstawę wyceny . Prosimy o zajecie stanowiska w przedmiotowych sprawach

 

Odp. na wyjaśnienie nr 3

 ad. 1b – należy uwzględnić pozycję:

nakłady: wg KNR 401/722/3 – przedmiar: 329,485 m2

 

ad. 1d – rozebranie okładzin z płytek na cokołach – projekt nie przewiduje takich robót

błędnie podano w specyfikacji konieczność wykonania ww. robót

 

ad. 1j – w projekcie nie przewiduje się wykonania takich robót

błędnie podano w specyfikacji konieczność wykonania ww. robót

 

 

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 25.02.2010r.

W wyniku czego na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający  wprowadza modyfikację SIWZ.

-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Wymagania dotyczące wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 19.02.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości

Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł

Zadanie nr 2-  6 165,00 zł

Wprowadza się zapis:

 

Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia. 25 02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości

 Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł

Zadanie nr 2- 6165,00 zł

-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:

Zamiast zapisu-

·         “UWAGA: nie otwierać przed 22.02.2010 roku godzina 10.00

Wprowadza się  zapis:

·         “UWAGA: nie otwierać przed 25.02.2010 roku godzina 10.00

-W pkt. 8.2 Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia  22.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

Wprowadza się zapis:

8.2  Termin składania ofert upływa dnia  25.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/

-W pkt 8.5 zamiast zapisu  „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

Wprowadza się zapis:

„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu   25.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna”.

 


 

OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust. 4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn: „Zadanie nr 1–Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul. Partyzantów 2’’ i/lub Zadanie
nr 2- ,,Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’

 

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1. Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlany- wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania, e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacja centralnego ogrzewania, f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. Z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 - go Maja 5a Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7, b.Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót c.Przedmiar robót. Z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

 

Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia  25.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł zadanie nr 2 – 6 165,00 zł

 

- Termin składania ofert upływa dnia  25.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego

-Otwarcie ofert nastąpi w dniu   25.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1  pokój  nr 18 – sala konferencyjna

 

 

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/09 07:39:22
Redaktor: Administrator