Końskie, 19.02.2010
ZP- 341/2/6/2010
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dot. „Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich, przy
ul Partyzantów 2 ” i/lub„ Zadanie nr 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a”
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. –prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późm. zm. ) wprowadza się modyfikację do SIWZu. Dla zadania 2 –Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a zmienia się rysunek dodatkowy” Wykaz stolarki” i zastępuje się go wersją nr 2 Zmiana dotyczy drzwi zewnętrznych. W związku z powyższym w przedmiarze należy w elemencie 6-stolarka okienna i drzwiowa- wprowadzić poz. 29a KNR 0-19 tab.0931-06 przedmiar 2,10 m2 poz. 29b KNR 0-19 tab. 0931-08 przedmiar 2,58 m2. ( rys. w załączeniu)
Jednocześnie wprowadza się w rozdziale A-przedmiot zamówienia modyfikację . zamiast zapisu
Zadanie Nr 1. „ Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów’’.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:
a. Projekt Budowlany– wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania,
e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja centralnego ogrzewania,
f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania…
Wprowadza się zapis
Zadanie Nr 1. „ Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów’’.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:
a. Projekt Budowlany– wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku,
d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania,
e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja centralnego ogrzewania,
f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów…
Zamiast zapisu w zad. 2
Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:
a. Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,
b. Audyt Energetyczny budynku,
c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót
d. Przedmiar robót…
Wprowadza się zapis
Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 – go Maja 5a
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym:
a. Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7,
b. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót
c. Przedmiar robót
z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów…
W rozdziale C – projektu umowy zamiast zapisu § 1. PRZEDMIOT UMOWY
w pkt. 2
2. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:
a) niniejszą umową
b) pozwoleniem na budowę
c) projektem budowlano-wykonawczym
d) przedmiarem robót
e) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
f) ofertą wykonawcy
wprowadza się zapis
W rozdziale C – projektu umowy zamiast zapisu § 1. PRZEDMIOT UMOWY
w pkt 2
2.Zamówienie realizowane będzie zgodnie z:
a) niniejszą umową
b) pozwoleniem na budowę
c) projektem budowlano-wykonawczym
d) przedmiarem robót
e) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
f) ofertą wykonawcy
z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów.
Jednocześnie wprowadza się rozdziału C- projektu umowy dodatkowy paragraf po paragrafie 8 tj. § 9. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie ……………………………………………………………………….. co stanowi 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, dostarczone będzie Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy w formie ……………………………………………….
2. Strony ustalają, że wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w następujący sposób:
a) 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane,
b) pozostałe 30 % nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady
3. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy zabezpieczenie staje się własnością Zamawiającego i zostanie wykorzystane do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
A dotychczasowy paragraf 9 otrzymuje nr 10, paragraf 10 numer 11, natomiast paragraf 12 numer 13.
Informuję , że od Wykonawców wpłynęły prośba o wyjaśnienia na udzielone przez zamawiającego odpowiedzi
W związku z pismem z dnia ZP-341/2/4/2010 z dnia 15.02.2010 umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego Wykonawca stwierdza pewne niezgodności ze stanem faktycznym wobec czego przekazuje następujące uwagi
Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi na pyt. Nr 1 udzielonej przez Zamawiającego
Element: wymiana okien i drzwi
Ad. 1 a nie przewiduje się wykonania spadków pod obróbki podokienników zewnętrznych.
-Wykonanie spadków jest konieczne ze względów technologicznych. Jest to wyodrębniona czynność , która nie jest wkalkulowana w żadną inną poz. katalogową ( przedmiar robót) i dlatego w KNR 2-02 przewidziano odpowiednią pozycję na podstawie której dokonuje się określenia nakładów z tytułu wykonania spadków pod obróbki.
Wykonawca informuje również że w przedmiarze robót budowlanych dla Przedszkola nr 7 wykonanie spadków jest ujęte w pozycji nr 35 przedmiaru.
Należy zauważyć że w budynku nr 7 występują identyczne roboty jak w budynku przedszkola nr 3 stąd stanowisko Zamawiającego odnośnie bud. nr 3 jest niezrozumiałe
Ad 1 b- Uzupełnienie tynków przewidzieć analogicznie jak dla poz. 1.1.3.-
-Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Zamawiającego ponieważ obmiar robót w poz. 1.1.3. dot. zamurowania ścian i podany jest w m3 natomiast uzupełnienie tynków określa się obmiar w m2 Obmiar robót winien określić zamawiający ( ponieważ przedmiar robót jest integralną częścią SIWZ, którą przygotowuje Zamawiający- stąd nie może być tak że każdy wykonawca oferent sam sobie będzie określał obmiar robót)
Ad 1c- uzupełnienie tynków na ościeżach oraz ich pomalowanie należy przewidzieć tu gdzie w trakcie wykonywania robót okaże się to konieczne
Stanowisko Zamawiającego dot. pkt. 1 c- jest całkowicie nie do przyjęcia ponieważ w kosztorysie ofertowym muszą być określone wszystkie roboty przewidziane do wykonania i nie ma możliwości wyceny robót po ich wykonaniu – jak to proponuje Zamawiający.
W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić (obmiar) odnośnie uzupełnienia tynków i ich pomalowania.
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w Roz. 4 .2 określa jasno zakres robót a to:
„ Podmurowanie i zamurowanie otworów. Uzupełnienie tynków na ościeżach i zamurowaniach oraz malowanie farbą emulsyjną.”
Ad. 1 e -wywóz gruzu z rozbiórek- podano w poz. 1.1.7.
- Wyjaśnienie Zamawiającego jest nie zgodne ze stanem faktycznym ponieważ poz. 1/1/7 dot. powiększenia otworów drzwiowych a nie wywozu gruzów.
W związku z powyższym zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) odnośnie wywozu gruzu a ponadto należy określić ilość ( obmiar) dot. wywozu zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej ( poz. 1.1.1. Przedmiaru)
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w rodz. 4.1. określa jednoznacznie że „ Istniejącą stolarkę okienną drewnianą należy zdemontować i wywieźć na wysypisko…”
Odp. na wyjaśnienie nr 1
ad. 1a – należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 202/923/4 – przedmiar: 9,11 m3
ad. 1b – należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 401/711/2(2) – przedmiar: 23,3 m2
wg KNR 401/726/2(2) – przedmiar: 23,3 m2
wg KNR 202/1505/1 – przedmiar: 23,3 m2
ad. 1c – należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 401/708/2(2) – przedmiar: 43,71 m2
wg KNR 202/1505/1 – przedmiar: 43,71 m2
ad. 1e – należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 401/108/17 – przedmiar: 9,31 m3
wg KNR 401/108/20 – przedmiar: 9,31 m3 – krotność 2
wywóz okien i drzwi
wg KNR 401/108/13 – przedmiar: 23,34 m3
wg KNR 401/108/16 – przedmiar: 23,34 m3
Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi na pyt. Nr 2 udzielonej przez Zamawiąjącego
Element Ocieplenie stropodachu.
Ad.1-1c montażu desek impregnowanych na attykach i montaż belek krawędziowych wzdłuż gzymsu- projekt nie przewiduje.
Z wyjaśnieniem Zamawiającego j.w. nie można się zgodzić, ponieważ konieczność montażu belek krawędziowych wynika ze względu technologicznych- w przypadku braku tych belek nie ma możliwości wykonania obróbek blacharskich gzymsu oraz montaż haków rynnowych. Konieczność montażu belek krawędziowych wynika faktu że grubość docieplenia stropodachu wynosi ca. 16 cm wobec czego obróbka blacharska gzymsu i haki rynnowe muszą być montowane o 16 cm wyżej niż obecnie ( stan istniejący) a do styropianu nie możliwości przebicia gwoździami obróbki blacharskiej ani też haków.
Stwierdzenie Zamawiającego że projekt nie przewiduje montażu belek krawędziowych niczego nie załatwia W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek wezwać projektanta do rozwiązania sprawy belek krawędziowych a autor kosztorysu inwestorskiego (przedmiaru robót winien określić obmiar wyżej wymienionych robót.
Ad. 1 e –skucie zniszczonych tynków na kominach i otynkowanie cynkiem c warstwowym mineralnym na siatce- uwzględnić w kalkulacji.
- odpowiedź Zamawiającego jest niepełna ponieważ nie określono obmiaru (ilości robót) a to należy do obowiązków Zamawiającego który przygotowuje SIWZ a przedmiar robót jest integralną częścią Specyfikacji.
Ad 1f 1h- demontaż starej instalacji odgromowej, wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu fi 8 mm w rurach z PCV- wykonanie złączy kontrolnych w puszkach hermetycznych na ścianach uwzględnić ewentualną wymianę instalacji jest co najmniej dziwne.
Konieczność wykonania tych robót jest oczywista i nie podlegająca dyskusji co też jednoznacznie określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna w Roz. 4.3. Roboty przygotowawcze:
-demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej ( zwody pionowe- drut stalowy oc. min. fi 8 mm ułożone w rurkach PCV skrypty pod styropianem złącza kontrolne w puszkach hermetycznych-widoczne.
W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) w/wym robót wraz podaniem podstawy wyceny ( nr katalogu i nr tabeli) Tu trzeba dodać że w przypadku dla bud Przedszkola nr 7 demontaż i montaż instalacji odgromowej został potraktowany poprawnie i bez problemów.
Odp. na wyjaśnienie nr 2
ad. 1 ÷ 1c – należy doliczyć pozycję (krawędziaki):
nakłady: wg KNR 202/406/8 – przedmiar: 2,4 m3
ad. 1e – należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 401/701/5 – przedmiar: 35,4 m2
wg KNR 401/703/1 – przedmiar: 35,4 m2
wg KNR 202/910/1 – przedmiar: 35,4 m2
ad. 1f ÷ 1h– należy doliczyć pozycję:
nakłady: wg KNR 403/703/2 – przedmiar: 180 szt.
wg KNR 403/706/1(2) – przedmiar: 120 m
wg KNNR 5/601/6 – przedmiar: 32 m
wg KNNR 5/113/2 – przedmiar: 32 m
wg KNNR 5/303/8 – przedmiar: 4 szt.
3. Prośba o wyjaśnienie odpowiedzi numer 3 udzielonej przez Zamawiającego element: Ocieplenie ścian zewnętrznych.
Ad. 1 b- przygotowanie starego podłoża mechaniczne oczyszczenie i zmycie ścian- nie ma takiej potrzeby
Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Zamawiającego ponieważ oczyszczenie i zmycie ścian w przypadku docieplania budynków istniejących (starych) wynika ze względów technologicznych co z resztą jest jednoznacznie określone w Szczegółowej Specyfikacji technicznej w Roz. 4.3.-Roboty przygotowawcze:-oczyszczenie brudu, wyrównanie ubytków zaprawa cementowa.
W związku z powyższym zamawiający ma obowiązek określić ilość (obmiar) tych robót i podać podstawę wyceny ( nr katalogu nr tabl).
Dodajemy, ze w przypadku przedmiaru robót dla budynku Przedszkola nr 7 w/w roboty są przewidziane do wykonania w poz. 50 przedmiaru.
Tu należy jeszcze podkreślić że charakter robót docieplenia ścian na budynku Przedszkola nr 7 jest identyczny z budynkiem Przedszkola nr 3
Ad. 1 d – rozebranie okładzin z płytek na cokołach- projekt nie przewiduje takich robót.
Odpowiedź Zamawiającego jest niezgodna z faktem, ponieważ potrzeba wykonania w/w robót jest jednoznacznie określona w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Roz. 4.3.
Roboty przygotowawcze:
-rozebranie istniejących cokołów i wykładziny płytek ze ścian.
W związku z powyższym Zamawiąjący ma obowiązek określić ilość (obmiar) tych robót wraz z podaniem podstawy wyceny ( nr katalogu tabl)
Ad. 1 j- w projekcie nie przewiduje się wykonania takich robót tj( wykonanie okładziny cokołu z płytek mrozoodpornych)
Odpowiedz Zamawiającego jest niezgodna z faktem ponieważ potrzeba wykonania tych robót jest jednoznacznie określona w szczegółowej specyfikacji technicznej w rozdziale 4.3.
Roboty przygotowawcze:
-wykonanie okładzin cokołu płytkami ceramicznymi lub gresowymi.
W związku z powyższym Zamawiający ma obowiązek określić obmiar tych robót oraz podać podstawę wyceny . Prosimy o zajecie stanowiska w przedmiotowych sprawach
Odp. na wyjaśnienie nr 3
ad. 1b – należy uwzględnić pozycję:
nakłady: wg KNR 401/722/3 – przedmiar: 329,485 m2
ad. 1d – rozebranie okładzin z płytek na cokołach – projekt nie przewiduje takich robót
błędnie podano w specyfikacji konieczność wykonania ww. robót
ad. 1j – w projekcie nie przewiduje się wykonania takich robót
błędnie podano w specyfikacji konieczność wykonania ww. robót
W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust.2 Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 25.02.2010r.
W wyniku czego na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza modyfikację SIWZ.
-W pkt. 5 SIWZ zamiast zapisu: Wymagania dotyczące wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 19.02.2010 do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości
Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł
Zadanie nr 2- 6 165,00 zł
Wprowadza się zapis:
Wymagania dotyczące wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia. 25 02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości
Zadanie nr 1 – 8 680,00 zł
Zadanie nr 2- 6165,00 zł
-W pkt. 7 Opis sposobu przygotowania ofert/ pkt 7.9 Koperty powinny być oznaczone następująco:
Zamiast zapisu-
· “UWAGA: nie otwierać przed 22.02.2010 roku godzina 10.00
Wprowadza się zapis:
· “UWAGA: nie otwierać przed 25.02.2010 roku godzina 10.00
-W pkt. 8.2 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert zamiast zapisu:
8.2. Termin składania ofert upływa dnia 22.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/
Wprowadza się zapis:
8.2 Termin składania ofert upływa dnia 25.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego/
-W pkt 8.5 zamiast zapisu „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18 – sala konferencyjna”.
Wprowadza się zapis:
„8.5 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18 – sala konferencyjna”.
OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn: „Zadanie nr 1–Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul. Partyzantów 2’’ i/lub Zadanie
nr 2- ,,Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul 1 – go Maja 5a’’
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1. Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlany- wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania, e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacja centralnego ogrzewania, f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. Z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 - go Maja 5a Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7, b.Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót c.Przedmiar robót. Z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 25.02.2010 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości zadanie nr 1 – 8 680,00 zł zadanie nr 2 – 6 165,00 zł
- Termin składania ofert upływa dnia 25.02. 2010r do godziny 0900./czasu lokalnego
-Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2010 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18 – sala konferencyjna