Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Dokończenie budowy hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Modliszewicach Numer ogłoszenia: 282241 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Modliszewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Modliszewicach Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. pozwolenia na budowę Nr BP.PM.7351-328/08 z dnia 05.09.2008r. 2. projektu budowlanego pn.: Budowa budynku hali gimnastycznej przy szkole podstawowej i gimnazjum Nr 1 w Końskich wykonanym przez DOM Z KLASĄ M. M. Othman Sp. J. 25-008 Kielce, ul. Staszica 1. 3. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy 5. zakresu robót wykonanych/ niewykonanych w odniesieniu do przedmiarów robót 6. dokumentacji fotograficznej . UWAGA! Wykonano konstrukcję dachu w oparciu o Projekt warsztatowy z akceptacją Projektanta konstruktora, bez zgody Inwestora. Brak stosownej akceptacji Projektanta wpisanego w decyzji o pozwoleniu na budowę jako autora dokumentacji oraz kwalifikacji odstąpienia istotnego bądź nieistotnego. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Inwestora zgodę Projektanta oraz kwalifikacje odstępstwa. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 27.10. 2010r.. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 19000,00 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności, o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. c) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego d) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności, których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego Zamówienia. e) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie, z SIWZ f) zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwieszenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę g) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora. h) wystąpienie robót zamiennych Ewentualne roboty zamienne, mogą być realizowane po ich zaakceptowaniu przez Projektanta, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności, bez zmiany wynagrodzenia umownego. i) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiana niniejszej umowy o których mowa w powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Końskie, 25.10.2010

ZP-341/35/2010 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dokończenie budowy hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Modliszewicach

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ- zostaje załączony wykaz stolarki okiennej i drzwiowej.

Pyt. 1 Co z drewnianą konstrukcją dachu Z posiadanych przez nas informacji wynika że konstrukcja była poddawana przez długi okres wpływowi czynników atmosferycznych-opady deszczu.
Czy zamontowane dźwigary spełniają  wszystkie wymogi przewidziane dla tych elementów oraz czy nie uległy negatywnym skutkom czynników  atmosferycznych  (np. stan powłok zabezpieczających). Przeprowadzenie ekspertyz ( np. przez dostawcę konstrukcji drewnianej ) pozwoliłoby na rozwianie wątpliwości stanu tego elementu .

Odp. Konstrukcja drewniana dachu nie była poddana długotrwałemu działaniu czynników atmosferycznych.

Pyt. 2 Czy zakres zamówienia obejmuje wymianę ościeżnic metalowych na przewidziane w projekcie ościeżnice drewniane ? jeśli tak prosimy podać ilość ościeżnic do wymiany

Odp. Nie przewiduje się wymiany istniejących ościeżnic metalowych. Należy uwzględnić ich renowację oraz malowanie

Pyt. 3 Czy należy  uwzględnić  naprawę  elewacji po montażu okien i wykuciu otworów na czerpnie
( wentylację mechaniczną)?

Odp. Tak należy uwzględnić naprawę elewacji.

Pyt. 4 Czy należy zamontować drzwi- klatka schodowa –korytarz i piętra

Odp. Drzwi należy zamontować  zgodnie z załączonym Projektem budowlanym, w oparciu o wykaz stolarki

Pyt. 5. Jakie drzwi przewidziano do pomieszczenia kotłowni

Odp. Do pomieszczenia kotłowni  zamontować drzwi zgodnie z załączonym Projektem budowlanym, w oparciu o wykaz stolarki.

Pyt. 6. Czy należy wymienić płytki podłogowe na trybunie C na antypoślizgowe?

Odp. Płytki na widowni winny być antypoślizgowe zgodnie z Projektem budowlanym

Pyt. 7 Czy należy wymienić parapety wewnętrzne w sali gimnastycznej i zapleczu. Zamontowane drewniane w naszej opinii nie spełnią się w tego typu pomieszczeniach

Odp. Nie, pozostawić jak w Projekcie.

Pyt. 8 Czy należy ująć w ofercie demontaż płytek w pomieszczeniu wentylatorni? Prace te są konieczne do wykonania postumentu pod urządzenia wentylacji mechanicznej

Odp. Należy ująć demontaż płytek w pomieszczeniu wentylatorowi w miejscu wykonania postumentu pod urządzenia wentylacji mechanicznej.

Pyt. 9 Czy należy ponownie pomalować sale gimnastyczną Naszym zdaniem konieczne będzie po wykonaniu otworów dla wentylacji mechanicznej.

Odp. Tak należy uwzględnić ponowne malowanie sali gimnastycznej

Pyt. 10 Co z podłogą w Sali gimnastycznej. W naszej opinii elementy rusztu drewnianego nie posiadają odpowiedniej wilgoci i co będzie oddziaływać na całość zrealizowanej  podłogi .

Czy Zamawiający przewiduje demontaż istniejących elementów legarów i wykonanie tego elementu od nowa Jeśli nie prosimy zastanowić się nad przeprowadzeniem oceny czy ekspertyzy tego element.

Odp. Podłoga w sali gimnastycznej przewidziana jest do demontażu.

Pyt. 11 Czy należy uwzględnić przekucie otworów w stropie dla instalacji wentylacji i kanalizacji

Odp. Tak należy uwzględnić przekucie otworów

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 02 listopada 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 listopada 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego).
W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02 listopada 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 19 000,00 zł


 

Numer ogłoszenia: 300215 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 282241 - 2010 data 12.10.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

W ogłoszeniu jest: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 27.10. 2010r.. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 19000,00 zł.

W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 02.11. 2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 19000,00 zł.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..


 

 

Końskie, 29.10.2010

ZP-341/35/2010 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dokończenie budowy hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Modliszewicach

 

 

Pyt. 1 Co z wykonanym pokryciem dachowym? z posiadanej przez nas wiedzy wiemy iż występuje jego nieszczelność. Jakie działania przewiduje podjąć Zamawiający w  tej kwestii?

Odp. Istniejące pokrycie dachowe należy uszczelnić

Pyt. 2 Co z instalacją c.o. w sali gimnastycznej czy zostaje w podłodze sportowej? Jeśli tak czy zostały przeprowadzone próby?

Odp. Instalacja na Sali gimnastycznej jest zatwierdzona przez Inspektora nadzoru oraz poddana próbie wodnej zgodnie z zapisami w Dzienniku Budowy

Pyt. 3 Czy ewentualny wykonawca dokończenia budowy hali ma udzielić gwarancji na zakres robót opisany w SIWZ za pomocą przedmiarów robót oraz załączniku do SIWZ Zakres robót wykonanych w odniesieniu do przedmiaru robót czyli tylko na zrealizowane przez siebie  prace?

Odp. Wykonawca musi udzielić gwarancji na cały obiekt. Wykonane roboty budowlane maja odzwierciedlenie odpowiednimi wpisami w Dzienniku Budowy

Pyt. 4 Czy nowy wykonawca przejmuje gwarancje na roboty wykonane do dnia przetargu?

Odp. Tak

Pyt. 5 Czy wykonane instalacje wod. -kan. są drożne?

Odp. Instalacje wod. -kan nie zostały poddane próbie szczelności oraz próbie ciśnieniowej

Pyt. 6 Czy były robione próby ciśnieniowe wykonanych instalacji wod -kan i co?

Odp. nie

Pyt. 7 Czy są protokoły z prób ciśnieniowych instalacji wod-kan i co?

Odp. nie

Pyt. 8 W pomieszczeniach sanitarnych brak podejść do kratek ściekowych, ustępów umywalek są wylewki i tynki. Czy doliczać rozkucia i ich naprawę?

Odp. Tak

Pyt. 9 Wnosimy o wykreślenie zapisów w SIWZ rozdz. A dotyczących konstrukcji dachu” Wykonawca winien uzyskać w imieniu inwestora zgodę projektanta oraz kwalifikacje odstępstw. Wnosimy by to załatwił inwestor

Odp. Zapis pozostaje.

Pyt. 10 Roboty budowlane- poz. 81 przedmiaru

- w opisie zakresu robót są do wykonania 2 świetliki z płyt poliwęglanowych o wymiarach 18,00 mx1,5m jednak są one już wykonane

- czy należy policzyć zerwanie świetlików istniejących i wykonanie nowych?

- czy mają być to nowe świetliki w dachu?

Odp. Świetliki dachowe nie są wykonane . Należy przyjąć do wykonania świetliki dachowe zgodnie z projektem budowlanym -8 szt.

 

Pyt. 11 I. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna.

 

11.1. Czy zostało wykonane przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrznej z rur PCV Ø160 x 4,0 od budynku przez S1 O1000 (studzienka rewizyjna) do S2 O1200 (projektowanej na istniejącym kanale sanitarnym).

Odp. Nie zostało wykonane

11.2.    Czy zostało wykonane przyłącze kanalizacji deszczowej Ø200 od budynku do Sd7÷Sd2 (studzienki rewizyjne Wavin).

Odp. Nie zostało wykonane

11.3Z czego wykonana jest studzienka rewizyjna Sd1 na istniejącym kanale (projektowana Wavin) O1000 x 200.

Odp. Nie została  wykonana

11.4Czy zostały wykonane przyłącza kanalizacji deszczowej od budynku do Sd8÷Sd9.

Odp. Nie zostały wykonane

11.              5 Z czego wykonana jest studzienka rewizyjna Sdi na istniejącym kanale (projektowana Wavin) O1000 x 160

Odp. Nie została wykonana

11.6Jeżeli instalacje zostały wykonane to czy są na to dokumenty odbiorowe.

Odp. Instalacje nie zostały wykonane

 

Pyt. 12 II. Instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania.

 

12.1Czy w pomieszczeniach socjalnych zaplecza Sali jest wykonana instalacja C.O. jeżeli tak to czy jest po próbach.

Odp. Nie została wykonana

12.2 Czy w pomieszczeniach sali gimnastycznej wykonana instalacja podposadzkowa z rur stalowych i PEX jest zatwierdzona przez inspektora i po próbach (dziennik budowy i dokumenty).

Odp. Instalacja na Sali gimnastycznej jest zatwierdzona prze Inspektora nadzoru oraz poddana próbie wodnej zgodnie z zapisami w dzienniku budowy

12.3Co jest z instalacją ciepła technologicznego do nagrzewania i wentylacji.

Odp. Nie została wykonana

12.4Co jest z instalacją wentylacji.

Odp. Nie została wykonana

12.5Czy jest wykonana instalacja C.O. w kotłowni od rozdzielaczy w kierunku realizowanego obiektu (Sali sportowej i zaplecza)

Odp. Nie została wykonana

12.6Czy instalacje są po próbach.

Odp. nie są

 

Pyt. 13 III. Instalacja wewnętrzna wodociągowa i kanalizacyjna.

 

Pyt. 13.1 Co jest z instalacją p. poż. na budynku.

Odp. Nie została wykonana

Pyt. 13.2 Co jest z kanalizacją wewnętrzną parteru w pomieszczeniach socjalnych (podposadzkówka)

Odp. Instalacja istnieje

Pyt. 13.3 Co jest z instalacją wodociągową wody ziemnej, cieplnej i cyrkulacji.

Odp. Nie zostały wykonane

Pyt. 13.4 Czy są jakieś dokumenty odbiorowe na te instalacje.

Odp. Nie ma ponieważ instalacji

Pyt. 13.5 Co jest z przyłączem wody z istniejącego budynku szkoły do części projektowej sali gimnastycznej i zaplecza. 

Odp. Nie zostało wykonane

Pyt. 14 Jako załącznik do SIWZ zostały zamieszczone pierwotne przedmiary robót, w których nie zostały ujęte wyjaśnienia z poprzedniego postępowania.

Po analizie przedmiarów stwierdzamy następujące nieścisłości:

Przedmiar – przyłącze kanalizacji deszczowej.

Poz. 1 – obmiar 0,141 km, po wyjaśnieniach powinno być 0,113 km

Poz. 2 – obmiar 134,40 m3 , po wyjaśnieniach powinno być 107,52 m3

Poz. 6 – obmiar 508,50 m2, po wyjaśnieniach powinno być 361,60 m2

Poz. 7 – obmiar 21,20 m3, po wyjaśnieniach powinno być 16,95 m3

Poz. 8 – obmiar 63,60 m3, po wyjaśnieniach powinno być 50,85 m3

Poz. 9 – obmiar 10,10 m3, po wyjaśnieniach powinno być 6,39 m3

Poz. 10 – obmiar 124,35 m3, po wyjaśnieniach powinno być 101,70 m3 

Poz. 11 – obmiar 101,65 m3, po wyjaśnieniach powinno być 80 m3

Poz. 12 – obmiar 101,65 m3, po wyjaśnieniach powinno być 80 m3

Poz. 13 – obmiar 113,15 m , po wyjaśnieniach powinno być 84,90 m

Poz. 15 – obmiar 11 szt., po wyjaśnieniach powinno być 8 szt.

Poz. 16 – obmiar 11 szt, po wyjaśnieniach powinno być 8 szt

Poz. 19 – obmiar 141,25 m , po wyjaśnieniach powinno być 113 m

Przedmiar – instalacja wewnętrzna wod. – kan.

Poz. 3 – obmiar 28,80 m , po wyjaśnieniach powinno być 13,60 m

Poz. 23 – obmiar 12 szt., po wyjaśnieniach powinno być 11 szt.

Poz. 92 – obmiar 2 szt, po wyjaśnieniach powinno być 0 szt

Została również dodana pozycja „KNR-W 2-15 0137-01 – Baterie zmywakowe
o śr. nominalnej 15 mm – 1 szt.”

 

 

Prosimy o sprecyzowanie jakie obmiary należy przyjąć do wyceny, aby była rzetelna.

Odp. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.

 

Termin składania ofert upływa dnia 05 listopada 2010 o godzinie 09:00(czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 listopada 2010 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego).
W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05 listopada 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości 19 000,00 zł

 


Numer ogłoszenia: 306309 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 282241 - 2010 data 12.10.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 27.10. 2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 19000,00 zł.

·         W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05.11. 2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 19000,00 zł.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 10:21:52
Redaktor: Administrator