Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

na

Wykonanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na rekonstrukcji ogrodzenia Parku Miejskiego w Końskich”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na rekonstrukcji ogrodzenia Parku Miejskiego w Końskich.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Stan istniejący:

W chwili obecnej na działce zlokalizowane jest istniejące zabytkowe ogrodzenie parku o długości ok. 75 m. Brama zlokalizowana jest na południowym krańcu ogrodzenia. Stan techniczny jest zły. Widoczne są odkształcenia konstrukcji podłużne i poprzeczne. Przęsła mają ubytki materiału detali z widocznymi odkształceniami. Liczne ubytki widoczne są także w konstrukcji murowej. Zgodnie z Decyzją Nr 306A/2009 z dnia 13.07.2009r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach rozebrane zostały najbardziej zniszczone dwa przęsła ogrodzenia.

 

Stan projektowany:

Inwestycja ma polegać na rekonstrukcji zabytkowego ogrodzenia parku miejskiego w Końskich przy ul. Zamkowej na działce o numerze ewidencyjnym 5188. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej oraz ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Dokumentacja projektowa musi uwzględniać i niwelować szkodliwe skutki działalności rozrastającego się drzewostanu. Zaprojektowane powyższe ogrodzenie powinno być też w taki sposób zaprojektowane by na nowo powstałe ogrodzenie nie miało destrukcyjnego wpływu wzrastające natężenie ruch drogowego na ul. Zamkowej.

Wykonawca powinien dostosować projekt do stanu istniejącego na podstawie inwentaryzacji oraz dokumentacji fotograficznej oraz zaprojektować ogrodzenie z maksymalnym wykorzystaniem elementów istniejących ( kute przęsła ogrodzenia oraz istniejąca brama) oraz dostosowanie wymiarów do obecnie dostępnych materiałów budowlanych.

 

Dokumentacja winna zawierać:

– koncepcję architektoniczno – budowlaną przedstawioną do uzgodnienia i akceptacji
    Świętokrzyskiemu Konserwatorowi Zabytków oraz. Zamawiającemu

-        projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. papierowych oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu (2 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        projekt wykonawczy wykonany zgodnie  z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm (5 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej) wykonany zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.)

-          inwentaryzację oraz ocenę stanu technicznego ogrodzenia z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego

-          informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków oraz w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały, uzgodnienia oraz  uzyskać pozwolenie na budowę.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD).

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 08.02.2010r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

-do oferty należy dołączyć:

a)Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do zaproszenia

b) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, (w tym projektanci posiadający uprawnienia do wykonywania tego typu projektów Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

- Zamawiający wybierze wykonawcę który zaoferował najniższą cenę ofertową.

-  Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

-  Pożądany termin realizacji zadania – 90 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy

- Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

 

 

Załączniki:

1.   Formularz ofertowy.

2.   Projekt umowy.

3.   Harmonogram rzeczowo-finansowy.

 

 

  

 

Załączniki 1

  Formularz ofertowy

 

OFERTA CENOWA 

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na rekonstrukcji ogrodzenia Parku Miejskiego w Końskich”.

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE

ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ: 

 

Pełna nazwa wykonawcy .........................................................................................................................................

Dokładny adres:.............................................................................................................................

fax............................................e-mail...........................................................tel...........………....

o    NIP: ..............................................................................REGON:..............................................................................

Nazwa Banku………………………………………………………………………………….

 

Numer rachunku …………………………………………………………………..……………

Nazwisko osoby do kontaktu:...................................................................................................

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto ................................ zł

(słownie:................................................................................................................)

Podatek VAT  ......... % ......................

(słownie: ...............................................................................................................)

Wartość brutto ..............................

(słownie: ...............................................................................................................)

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania…...dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.

 

.................................dn................................             ........................................................

                                                                      

                                                                                                    Pieczątka i podpis wykonawcy

 

 

 

Załącznik nr 2

Projekt umowy

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu .................................w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza

przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika

zwaną dalej Zamawiającym                        

a

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

zwaną dalej Wykonawcą

§1.       PRZEDMIOT UMOWY

1.      Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację niezbędną do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na rekonstrukcji ogrodzenia Parku Miejskiego w Końskich.

2.      Szczegółowy zakres dokumentacji określa załącznik nr1-Przedmiot zamówienia.

3.      W zakres umowy wchodzi również nadzór autorski nad Inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

4.      Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

§ 2.      TERMINY

1.   Strony ustalają następujęce  terminy realizacji przedmiotu umowy:

  • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy,
  • zakończenie prac objętych Umową –.................dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
  • pozostałe terminy zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy.

2.   Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

3.   Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne, ponad czas określony w kpa.

4.   Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

 

                                                        § 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie prac, o których mowa w § 1 ust. 1 Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości brutto:___ zł (słownie złotych: _______ ), w tym VAT w wysokości 22%.

2.      Uzgodnione wynagrodzenie jest stałe i obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu Umowy.

§ 4. OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

§ 5.      OBOWIĄZKI  WYKONAWCY

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3. Wykonawca z chwilą wydania dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszej Umowy przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do zawartych w tej dokumentacji rozwiązań.

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

5.    Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

6.    Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego w sposób gwarantujący Zamawiającemu dotrzymanie terminów realizacji robót, w tym do wizytacji budowy na każde wezwanie Zamawiającego.

7. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

8. Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

§ 6.      WARUNKI  PŁATNOŚCI

1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

2. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy Nr __________________

3. Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 7.      GWARANCJA   I   RĘKOJMIA

1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie

2.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

3.    Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek

§ 8.      KARY UMOWNE

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za :

a.       opóźnienie w stosunku do harmonogramu Rzeczowo - Finansowego w wykonaniu przedmiotu Umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej

b.      opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w przedmiocie Umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c.       z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy wskutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność  Wykonawca, w wysokości 20 %   wynagrodzenia umownego.

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.         odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

b.         niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający potrąci, naliczone jak w pkt 1, kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

§ 9.      ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2. Odstąpienie od umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

§ 10     PRAWA  AUTORSKIE

Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

 

                                            § 11     PRZEDSTAWICIELE  STRON

Osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem są:

-          ze strony Wykonawcy – _____________ legitymująca/y się uprawnieniami budowlanymi Nr._______, dostępna/y bezpośrednio pod nr telefonu komórkowego __________.i emailem ________________,

-          ze strony Zamawiającego – _________________________.

§ 12.    POSTANOWIENIA  DODATKOWE

1.        Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2.        Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)         odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

b)        żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż 7 dni od dnia wezwania bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

c)         na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

d)        nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

3.      Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 13.    POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1.      W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2.      Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3.      Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4.      Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

5.      Integralnymi częściami umowy są załączniki:

Załącznik Nr 1 - Przedmiot Zamówienia

Załącznik Nr 2 – Harmonogram rzeczowo-finansowy

 

                     ZAMAWIAJĄCY                                     WYKONAWCA

 

Załączniki 1

Przedmiot zamówienia

Do Umowy nr___________z dnia____________________

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na rekonstrukcji ogrodzenia Parku Miejskiego w Końskich.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Stan istniejący:

W chwili obecnej na działce zlokalizowane jest istniejące zabytkowe ogrodzenie parku o długości ok. 75 m. Brama zlokalizowana jest na południowym krańcu ogrodzenia. Stan techniczny jest zły. Widoczne są odkształcenia konstrukcji podłużne i poprzeczne. Przęsła mają ubytki materiału detali z widocznymi odkształceniami. Liczne ubytki widoczne są także w konstrukcji murowej. Zgodnie z Decyzją Nr 306A/2009 z dnia 13.07.2009r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach rozebrane zostały najbardziej zniszczone dwa przęsła ogrodzenia.

 

Stan projektowany:

Inwestycja ma polegać na rekonstrukcji zabytkowego ogrodzenia parku miejskiego w Końskich przy ul. Zamkowej na działce o numerze ewidencyjnym 5188. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej oraz ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Dokumentacja projektowa musi uwzględniać i niwelować szkodliwe skutki działalności rozrastającego się drzewostanu. Zaprojektowane powyższe ogrodzenie powinno być też w taki sposób zaprojektowane by na nowo powstałe ogrodzenie nie miało destrukcyjnego wpływu wzrastające natężenie ruch drogowego na ul. Zamkowej.

Wykonawca powinien dostosować projekt do stanu istniejącego na podstawie inwentaryzacji oraz dokumentacji fotograficznej oraz zaprojektować ogrodzenie z maksymalnym wykorzystaniem elementów istniejących ( kute przęsła ogrodzenia oraz istniejąca brama) oraz dostosowanie wymiarów do obecnie dostępnych materiałów budowlanych.

 

Dokumentacja winna zawierać:

– koncepcję architektoniczno – budowlaną przedstawioną do uzgodnienia i akceptacji
    Świętokrzyskiemu Konserwatorowi Zabytków oraz. Zamawiającemu

-        projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. papierowych oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu (2 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        projekt wykonawczy wykonany zgodnie  z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm (5 egz. oraz w wersji elektronicznej)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej) wykonany zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.)

-          inwentaryzację oraz ocenę stanu technicznego ogrodzenia z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego

-          informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków oraz w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały, uzgodnienia oraz  uzyskać pozwolenie na budowę.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD).

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Harmonogram rzeczowo-finansowy

 do Umowy nr ZP- ___________    z dnia _____________

 

 

Załącznik Nr 2 do Umowy Nr       z dnia   

HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY - wzór

Lp.

Nazwa elementu

Termin wykonania (dni kalendarzowych od podpisania umowy)

Należność za wykonanie elementu netto (zł)

VAT   (zł)

Należność za wykonanie elementu brutto (zł)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

razem:

 

 

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2010/01/29 14:18:32
Redaktor: Administrator