Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia
Numer ogłoszenia: 46187 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia wraz z budową przepustu fi 100 pod drogą gminną, budową kanalizacji deszczowej, przekładką wodociągu, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych. Zakres inwestycji obejmuje: -rozbudowę, przebudowę i budowę nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników w ciągu drogi gminnej nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, -przebudowę włączenia drogi gminnej nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia do drogi powiatowej nr 0417 T Wincentów - Nowy Dziebałtów - Stary Sokołów - Strzęboszów - Dęba - Koliszowy, -przebudowę włączenie drogi gminnej Nowy Dziebałtów - Sielpia do drogi wojewódzkiej nr 728, -przestawienie obiektu małej architektury - kapliczki posadowionej na działce nr 217/2 obręb Nowy Dziebałtów, -budowę kanalizacji deszczowej, -przebudowę wodociągu, -przebudowę urządzeń telekomunikacyjny. W oparciu o warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) drogi gminne zaprojektowano o następujących parametrach: -droga klasy D, -szerokość jezdni 5,00 m, -miejscowo obustronne chodniki, -kategoria obciążenia ruchem KR2, -teren płaski, zabudowany, -szerokość w liniach rozgraniczających 10,00 m w terenie zabudowanym i 15,00 m poza terenem zabudowanym. Bilans projektowanych powierzchni dla drogi Nowy Dziebałtów - Sielpia przedstawia się następująco: - jezdnia 15 900 m2 - chodnik 2 017 m2 - chodnik na zjazdach 1 060 m2 - tłuczeń na zjazdach 2 270 m2 - pobocza tłuczniowe 3 030 m2 - zieleń 15 175 m2 Konstrukcja nawierzchni jezdni. -5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg WT 2, - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg WT 2, - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, - 15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997, - 15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni jezdni dróg gminnych wynosi 62 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji. -8 cm warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej wg PN-EN 1338:2005, -3 cm podsypka cementowo-piaskowa, -20 cm podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni zjazdów do posesji wynosi 46 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów tłuczniowych do posesji. -10 cm warstwa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-12,8mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -20 cm warstwa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 4-31,5mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni zjazdów tłuczniowych do posesji wynosi 30 cm. Konstrukcja nawierzchni chodników. -8 cm warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej wg PN-EN 1338:2005, -5 cm podsypka cementowo-piaskowa, -10 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji chodnika wynosi 23 cm. Zestawienie powierzchni przeznaczonych do rozbiórki. Bilans powierzchni przeznaczonych do rozbiórki: - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa 2 371 m2 - chodniki z płyt chodnikowych 50x50x7cm 1 m2 - chodniki z kostki brukowej 12,5 m2 - zjazdy z kostki kamiennej 11 m2 - zjazdy z nawierzchni betonowej 16 m2 Demontaż i przeniesienie kapliczki. Ukształtowanie terenu i bilans robót ziemnych. Projekt przewiduje dostosowanie ukształtowania terenu do stanu istniejącego w możliwie największym stopniu. Proponowane w projekcie ukształtowanie terenu, nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów spełnia warunki normowe i użytkowe. Na podstawie badań geologicznych przyjęto technologię robót ziemnych polegającą na wykonaniu koryta pod konstrukcję projektowanych dróg, chodników, rowów. Objętość robót ziemnych jest obliczona łącznie z objętością rozbiórek istniejących chodników oraz nawierzchni. W obliczeniach bilansu robót ziemnych uwzględniono wykorzystanie gruntu z wykopów do budowy nasypów. Bilans robót ziemnych nie obejmuje robót ziemnych związanych z wykopami pod przewody sieci instalacyjnych. Bilans robót ziemnych dla drogi gminnej Nowy Dziebałtów - Sielpia: -wykopy - 16 168 m3 -nasypy + 13 m3 -suma - 16 155 m3 Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie miejsce odwozu materiałów do 20 km od budowy. Po wykonaniu nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji należy przystąpić do robót związanych z wykonaniem trawników. Na obszarze projektowanych trawników i rowów należy wysypać humus warstwą o grubości 10 cm i obsiać trawą. W wyniku humusowania zostanie zużyte około 2 055 m3 humusu. Regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia. Istniejące i projektowane uzbrojenie terenu należy wyregulować do poziomu projektowanej jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji. Kanalizacja deszczowa Projektowana kanalizacja deszczowa ma na celu odprowadzenie ścieków deszczowych z drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, a także z chodników, zjazdów do posesji, poboczy i terenów zielonych. Przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur i kształtek z PVC, SN8 o średnicach: DN200, DN250, DN315, DN400, DN500. Odcinek kanalizacji deszczowej od studzienki KD14 do KD19 zaprojektowano z rur żelbetowych fi500mm, klasy A, o grubości ścianki nie mniejszej niż 75mm. Kanalizacja deszczowa została zaprojektowana w całości jako sieć grawitacyjna. Rozpatrywany obszar został podzielony (zlewnia1 - odcinek od Dziebałtowa do Sielpi Wielkiej). Ścieki deszczowe poprzez wpusty uliczne z osadnikami odprowadzane będą przewodami do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej. Kanały deszczowe zaprojektowano z minimalnym spadkiem dla danej średnicy bądź w miarę możliwości ze spadkiem zbliżonym do spadku terenu. Z uwagi na dużą liczbę kolizji projektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą infrastrukturą nie jest możliwe bezkolizyjne ułożenie kanału przy zachowaniu minimalnego wymaganego zagłębienia. Z tego względu kanał deszczowy został miejscami wypłycony, tak by ograniczyć ilość kolizji. Na kanalizacji deszczowej należy zastosować typowe studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych : -Studzienki przelotowe, -Studzienki połączeniowe. Studzienki kanalizacyjne projektowane są zgodnie z normą PN - EN 124 o średnicy fi1200 mm. Na kanale o średnicy fi500 mm zaprojektowano studzienki fi 1400mm. Należy je wykonać z prefabrykowanych kręgów betonowych, natomiast płytę denną wraz z kinetą z betonu B-20 wylewanego na mokro. Należy zastosować drabinki złazowe stalowe fi30 mm zabezpieczone antykorozyjnie, odległości w pionie między stopniami wynoszą 300 mm. Kominy złazowe do studni mogą być murowane lub wykonywane z gotowych kręgów betonowych fi 600 mm. Złącza pomiędzy elementami prefabrykowanymi powinny być zaspoinowane i zatarte zaprawą cementową, od wewnątrz wygładzone. Powierzchnie zewnętrzne wszystkich studzienek należy zabezpieczyć izolacją ciężką. Projektuje się włazy żeliwne klasy D z otworami wentylacyjnymi osadzone na pierścieniu odciążającym. Wpusty uliczne z osadnikami Przyjęto typowe uliczne wpusty deszczowe z osadnikiem (wg KB - 3.3.10/1). Studzienka zbudowana jest z płyty fundamentowej, komory studzienki (z osadnikiem) o średnicy 0,50 m, wpustu ulicznego żeliwnego osadzonego na studzience teleskopowo, tj.: osadzona na pierścieniu prefabrykowanym, który spoczywa na pierścieniu odciążającym, a ten na gruncie. Komora studzienki i części osadowej (osadnika) zbudowana jest z rur betonowych fi 0,50 m. Głębokość osadnika wynosi 0,5 metra. Połączenie wpustu z kanalizacją wykonuje się za pomocą rur o średnicy 200 mm. Wodociąg Na planowanym przedsięwzięciu polegającym na budowie drogi Gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, istnieje wodociąg fi160. Wodociąg ten na drodze gminnej Nr 001227 T biegnie wzdłuż projektowanej ulicy, na km 0+064,41 przechodzi na drugą stronę ulicy i kończy się na km ok. 0+880,72; Z uwagi na kolizje wpustów ulicznych z wodociągiem rozdzielczym zaprojektowana została przekładka sieci wodociągowej fi160 PE. Na odcinku drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia planuje się 5 przekładek wodociągu fi160: od km0+014,16 do km0+064,85 (długość: 52,53m) oraz km 0+065,15 do km 0+077,81 (długość: 14,58m) i km 0+180,05 do km 0+257,11 (długość: 71,71m). Kolejna przekładka 0+421,67 do km 0+443,52 (długość: 17,31m) oraz 0+463,06 do km0+737,73 (długość: 277,68m). Razem przekłada się 433,81m sieci wodociągowej fi160PE. Istniejąca sieć wodociągowa w drogach gminnych Nr 001227 T wykonana jest z rur polietylenowych (PE), przebudowywane fragmenty wodociągu zaprojektowano z materiałów jak istniejące sieci. W przypadku kolizji przyłączy wodociągowych z projektowaną kanalizacją deszczową zaleca się przebudowę przyłączy z uwagi na fakt, iż zagłębienie projektowanej kanalizacji jest podyktowane koniecznością grawitacyjnego odprowadzenia ścieków do istniejących cieków wodnych bądź rowów. Przebudowywane przyłącza wodociągowe zaleca się wykonać z PE 100 o wymaganej minimalnej wytrzymałości SDR11 (PN16). Na głównym wodociągu niewykorzystane odcinki sieci wodociągowej należy odciąć. Kolizje poprzeczne projektowanego kanału deszczowego z istniejącą siecią wodociągową zaleca się w miarę możliwości realizować poprzez obniżenie lub podniesienie przyłączy wodociągowych (jeżeli rzędna projektowanego kanału deszczowego pokrywa się z rzędną istniejącej sieci wodociągowej). Przeprojektowanie istniejących przyłączy czy sieci wodociągowej nad projektowany kanał deszczowy tylko do strefy przemarzania gruntu (1,2+0,2 mb). Przekładane odcinki sieci wodociągowej zaprojektowano z materiałów jak istniejące sieć. Przekładki hydrantów Z uwagi na poszerzenie projektowanej drogi w stosunku do obecnej nastąpiła konieczność przełożenia hydrantów nadziemnych. Na drodze gminnej Nr 001227 T planuje się przełożenie jednego hydrantu na km ok. 0+576,85. Na drodze gminnej Nr 001241 T planuje się przełożenie jednego hydrantu na km ok. 0+703,38. Na ww przedsięwzięciu hydranty nie mogę występować na projektowanej drodze gminnej, na krawężniku oraz na chodniku w miejscu uniemożliwiającym swobodne korzystanie z niego. W takich przypadkach hydrant należy przełożyć na tereny zielone, w odległości nie mniejszej niż 0,5m od krawężnika. Wg Dz. U. z dnia 11.07.2003 r. hydranty zewnętrzne przeciwpożarowe powinny być co najmniej raz w roku poddawane przeglądom i konserwacji przez właściciela sieci wodociągowej przeciwpożarowej. Miejsce usytuowania hydrantu zewnętrznego należy oznakować znakami zgodnymi z Polskimi Normami Studnie kopane do likwidacji Na kilometrze km 0+374,46; km 0+390,94; km 0+431,49 drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, istnieją 3 studnie kopane, które ze względu na projektowaną drogę należy zlikwidować. Do budynku nr 110 (działka ew. nr 750) oraz nr 98 (działka ew. nr 550) zaprojektowano przyłącze wodociągowe fi32 z zasuwą fi40, z wodociągu ulicznego fi160PE (rys. nr W-PW-007 - Schemat przyłączy wodociągowych fi32) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej Przedmiotem opracowania w branży telekomunikacyjnej jest przebudowa kolidujących kabli optotelekomunikacyjnych w podziemnych rurociągach kablowych, kabli miejscowych podziemnych, linii napowietrznej złożonej z podbudowy słupowej i kabli nadziemnych. Przebudowa kabli podziemnych polega na zmianie trasy w miejscach kolizyjnych poprzez przekładanie istniejących kabli i wykonywanie wstawek kablowych w miejscach gdzie przełożenie nie jest możliwe z uwagi na zmianę długości trasy i lokalizację złącz kablowych. Nowe odcinki kabli wstawki będą zaciągane do istniejącej kanalizacji teletechnicznej i projektowanego odcinka kanalizacji w miejsce istniejącego przepustu pod ulica Konecką w m Sielpia. Łączenie budowanych wstawek kablowych z kablami istniejącymi będzie wykonane w projektowanej studni kablowej oraz w istniejących obiektach telekomunikacyjnych - szafka kablowa i kontenerowa centrala w m. Sielpia. Przebudowa odcinków linii napowietrznej polega na wybudowaniu słupów teletechnicznych w miejscach bezkolizyjnych, przewieszenie części kabli na wybudowane słupy i budowa nowych odcinków kabli w miejsce demontowanych. Istniejące przyłącza nadziemne których długość ulega zwiększeniu ze względu na przestawienie słupa zostaną wymienione pozostałe przyłącza - kable zostaną przewieszone ze słupów demontowanych na słupy budowane. Wycinka drzew Drewno uzyskane podczas wycinki drzew na etapie przygotowania pasa drogowego stanowi własność Wykonawcy. Wartość pozyskanego drewna winna być uwzględniona przez Wykonawcę i pomniejszać wartość kosztorysową jego oferty. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlanego pn.: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia. z wyłączeniem budowy drogi gminnej nr 001241 T Gatniki - do drogi Dziebałtów - Sielpia 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 17.03.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości 219 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, telekomunikacyjnej - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ocena spełnienia w/w warunku, o którym mowa powyżej dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.ocena spełnienia w/w warunku, o którym mowa powyżej dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, telekomunikacyjnej - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ocena spełnienia w/w warunku, o którym mowa powyżej dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1) Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi: a) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. Wystąpienie takich warunków atmosferycznych musi zostać odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Koordynatora robót i Inspektora Nadzoru 1.2.) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności o których mowa Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów umownych. 1.3)Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 1.4) Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwieszenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze c) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. d) wystąpienie robót zamiennych: Ewentualne roboty zamienne, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności oraz wprowadzeniu zmian przez Projektanta. Za roboty zamienne, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. Ceny materiałów zamiennych i pracy sprzętu, których brak w kosztorysie ofertowym nie mogą być wyższe niż średnie opublikowane przez Sekocenbud za kwartał poprzedzający wykonanie robót. e) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 1.5) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - Wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia Zmiana niniejszej umowy o których mowa powyzej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1(pok. 37).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Maista i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Końskie, dn. 03.03.2010 

 

ZP-341/6/1/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „ Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia.

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację- do SIWZ:

Zamiast zapisu :

·                     Opis sposobu obliczenia ceny.

Wprowadza się zapis

 10. Opis sposobu obliczenia ceny

Zamiast zapisu:

·                                 Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

10.1. Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według następujących kryteriów:

 

 Cena oferty brutto – znaczenie 90 %

 Termin  – znaczenie 10 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:

 

      W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:

            

          Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =         ──────────────────────────      x 100x10%

                    Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

  

10.2          Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

10.3  Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który uzyskał najwyższą ilość punktów

Wprowadza się zapis:

 

11.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

 

11.1. Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według następujących kryteriów:

 

 Cena oferty brutto – znaczenie 90 %

 Termin  – znaczenie 10 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  następujący wzór:

 

      W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:  

            

             Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────       x 100x10%

                      Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

11.2        Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

11.3   Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który uzyskał najwyższą ilość punktów

 


 

Końskie, dn. 15.03.2010

 

ZP-341/6/2/2010

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa drogi gminnej nr  001227T Nowy Dziebałtów-Sielpia”.

  

Informuje, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1 Jaki powinien być zastosowany typ bariery ochronnej oraz rozstaw słupka?

Odp. Typy barierek ochronnych są podane na rysunkach w projekcie (SR-05). Rozstaw słupka- zgodnie z wytycznymi producenta.

Pyt. 2 Czy na przepustach fi 50 obowiązują ścianki czołowe proste czy skośne?

Odp. Ścianki czołowe proste.

Jednocześnie na podstawie  art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację- do SIWZ ( nazwa zadania- strona tytułowa specyfikacji):

Zamiast zapisu: Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów- Sielpia

Wprowadza się zapis: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia

 


Numer ogłoszenia: 55763 - 2010;

data zamieszczenia: 15.03.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 46187 - 2010 data 02.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.

·         W ogłoszeniu jest: Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia.

·         W ogłoszeniu powinno być: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów-Sielpia.


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/16 09:38:14
Redaktor: Administrator