Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Końskie: Zdanie 1 -Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska i/lub Zdanie 2 -Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary
Numer ogłoszenia: 65756 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zdanie 1 -Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska i/lub Zdanie 2 -Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007r.-2013r. oraz niezbędną do prawidłowego przygotowania, wykonania, rozliczenia i przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania inwestycyjnego pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska. Przedmiot zamówienia winien obejmować wykonanie projektu konstrukcji wiat zadaszeniowych (bądź wiaty zadaszeniowej) nad stanowiskami handlowymi i ciągami pieszych, wraz z instalacjami zewnętrznymi (wod - kan., elektryczną) kanalizacją deszczową, ogrodzeniem oraz przebudową nawierzchni i komunikacji. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach nr: 2-4913, 2-4912 o powierzchni zabudowy ok. 6000m2. Ponadto obecnie na ww działkach znajdują się budynki przeznaczone do rozbiórki o powierzchni zabudowy ok. 550m2, wiata stalowa o powierzchni ok. 600m2 oraz pawilony handlowe do przestawienia w miejsce wskazane przez Inwestora. Dokumentacja winna zawierać: - koncepcję architektoniczno - budowlaną wraz z wizualizacją cyfrową, przedstawioną do uzgodnienia Zamawiającemu -projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu ( 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) -projekt wykonawczy wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm (5 egz. oraz w wersji elektronicznej) -przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego) -kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania zezwolenia na budowę obiektu budowlanego lub zgłoszenia właściwemu organowi oraz uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje (warunki zabudowy, decyzje na lokalizację celu publicznego, pozwolenie na budowę, rozbiórkę). Uwaga: wszystkie uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, uzyskuje Projektant. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w Formatach doc (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD). Podstawę wykonania prac stanowi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126, z 2000r. z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003r.z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2002r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej. Zadanie 2 -Wykonanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary. Przedmiotem zmówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007r. - 2013r. oraz niezbędną do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania inwestycyjnego pn.. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary. Przedmiot zamówienia winien obejmować działki nr: 3135/2, 3135/4, 3135/3, 3141/125, 3140/3, 3142 - budowę ciągu pieszo-jezdnego (od ul. Browarnej do parkingu) długości około 270 m, - budowę zatoki parkingowej dziesięć miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych - budowę ścieżki rowerowej (od parkingu do ul. Południowej) długości około 506m, szerokość 3,0m - budowę chodnika ze ścieżką rowerową przy zbiorniku Browary 2 długości około 411m, szerokości 3,0m - remont przepustu fi 60 długości 8m z murkami czołowymi -wykonanie rowu długości ok. 200m z włączeniem do przepustu fi 60 - budowę kładki dla pieszych i rowerów w ciągu chodnika ze ścieżką rowerową długości ok. 15m, szerokości 4,0m - remont poręczy na istniejącym obiekcie mostowym długości 10m - budowę oświetlenia parkowego z lampami wandaloodpornymi wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego oraz zbiornika Browarna 2 około 17 szt. lamp. -montaż ławek i koszy wokół zbiornika wodnego oraz ścieżki rowerowej około 30 szt. ławek i koszy - budowa podestów dla wędkarzy sześć podestów drewnianych długości 2,5m, szerokość 1,5m, - wycinka drzew i karczowanie terenu 5000m2 wokół zbiornika wodnego Browary 2 i ciągu pieszo-jezdnego -umocnienie stożków przy moście oraz wykonanie ścieków skarpowych zbierających wodę z ciągu pieszo-jezdnego po obu stronach mostu W zakresie projektowanych: ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-jezdnego należy uwzględnić ponadto: - odwodnienie poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych; - budowę oświetlenia parkowego (lampy typu wandaloodporne) - przełożenie (zabezpieczenie) istniejących urządzeń kolidujących ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, - opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanego ciągu pieszego-jezdnego, ścieżki rowerowej. Zakres opracowania projektowego : 1. Projekt budowlany, w tym 1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z : - Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 2. Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.) 3. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 3.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót. 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) - jeśli zakres budowy, będzie powodował konieczność jej uzyskania. 6. Raport oddziaływania na środowisko (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z art. 52 ust.1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) - o ile będzie wymagany. 7. Opracowania związane i pozostałe. 7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500. 7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu pieszo - jezdnego, ścieżki rowerowej i chodnik. 7.3 Dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 7.4 Inwentaryzacja zieleni 7.5 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, pozwolenie na wycinkę drzew) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zgłoszenia- pozwolenia na budowę włącznie). 7.6 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki). Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant. Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad) Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia ( oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2) Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: *dla zadania 1 co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjne, drogowe *dla zadania 2 co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, , drogowe Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego warunku, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia dla tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.(oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2) c) harmonogram rzeczowo-finansowy (oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2) d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiana przedstawicieli stron umowy. 1.2 Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiana obowiązującej stawki VAT c) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 1.3 zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - Wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia 2. Zmiana niniejszej umowy o której mowa w § 14 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007r.-2013r. oraz niezbędną do prawidłowego przygotowania, wykonania, rozliczenia i przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania inwestycyjnego pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Targowica Miejska. Przedmiot zamówienia winien obejmować wykonanie projektu konstrukcji wiat zadaszeniowych (bądź wiaty zadaszeniowej) nad stanowiskami handlowymi i ciągami pieszych, wraz z instalacjami zewnętrznymi (wod - kan., elektryczną) kanalizacją deszczową, ogrodzeniem oraz przebudową nawierzchni i komunikacji. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach nr: 2-4913, 2-4912 o powierzchni zabudowy ok. 6000m2. Ponadto obecnie na ww działkach znajdują się budynki przeznaczone do rozbiórki o powierzchni zabudowy ok. 550m2, wiata stalowa o powierzchni ok. 600m2 oraz pawilony handlowe do przestawienia w miejsce wskazane przez Inwestora. Dokumentacja winna zawierać: - koncepcję architektoniczno - budowlaną wraz z wizualizacją cyfrową, przedstawioną do uzgodnienia Zamawiającemu -projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej.) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. 120 poz. 1133 z dnia 10 lipca 2003r. z późn. zm.) poprzedzony inwentaryzacją budowlaną obiektu ( 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) -projekt wykonawczy wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm (5 egz. oraz w wersji elektronicznej) -przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego) -kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania zezwolenia na budowę obiektu budowlanego lub zgłoszenia właściwemu organowi oraz uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje (warunki zabudowy, decyzje na lokalizację celu publicznego, pozwolenie na budowę, rozbiórkę). Uwaga: wszystkie uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, uzyskuje Projektant. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w Formatach doc (WORD), xls (EXEL), dwg (AUTO CAD). Podstawę wykonania prac stanowi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126, z 2000r. z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003r.z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2002r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pt. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskania dofinansowania inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007r. - 2013r. oraz niezbędną do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania inwestycyjnego pn.. Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary. Przedmiot zamówienia winien obejmować działki nr: 3135/2, 3135/4, 3135/3, 3141/125, 3140/3, 3142 - budowę ciągu pieszo-jezdnego (od ul. Browarnej do parkingu) długości około 270 m, - budowę zatoki parkingowej dziesięć miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych - budowę ścieżki rowerowej (od parkingu do ul. Południowej) długości około 506m, szerokość 3,0m - budowę chodnika ze ścieżką rowerową przy zbiorniku Browary 2 długości około 411m, szerokości 3,0m - remont przepustu fi 60 długości 8m z murkami czołowymi - wykonanie rowu długości ok. 200m z włączeniem do przepustu fi 60 -budowę kładki dla pieszych i rowerów w ciągu chodnika ze ścieżką rowerową długości ok. 15m, szerokości 4,0m -remont poręczy na istniejącym obiekcie mostowym długości 10m - budowę oświetlenia parkowego z lampami wandaloodpornymi wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego oraz zbiornika Browarna 2 około 17 szt. lamp. - montaż ławek i koszy wokół zbiornika wodnego oraz ścieżki rowerowej około 30 szt. ławek i koszy - budowa podestów dla wędkarzy sześć podestów drewnianych długości 2,5m, szerokość 1,5m, - wycinka drzew i karczowanie terenu 5000m2 wokół zbiornika wodnego Browary 2 i ciągu pieszo-jezdnego - umocnienie stożków przy moście oraz wykonanie ścieków skarpowych zbierających wodę z ciągu pieszo-jezdnego po obu stronach mostu W zakresie projektowanych: ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-jezdnego należy uwzględnić ponadto: - odwodnienie poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych; - budowę oświetlenia parkowego (lampy typu wandaloodporne) - przełożenie (zabezpieczenie) istniejących urządzeń kolidujących ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, - opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanego ciągu pieszego-jezdnego, ścieżki rowerowej. Zakres opracowania projektowego : 1. Projekt budowlany, w tym 1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z : - Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.); -Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 2. Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.) 3. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 3.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót. 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 46 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) - jeśli zakres budowy, będzie powodował konieczność jej uzyskania. 6. Raport oddziaływania na środowisko (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z art. 52 ust.1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) - o ile będzie wymagany. 7. Opracowania związane i pozostałe. 7.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500. 7.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanego ciągu pieszo - jezdnego, ścieżki rowerowej i chodnik. 7.3 Dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 7.4 Inwentaryzacja zieleni 7.5 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z ciągu pieszo-jezdnego i ścieżki rowerowej, pozwolenie na wycinkę drzew) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do zgłoszenia/ pozwolenia na budowę włącznie). 7.6 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki). Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant. Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad) Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00


 

Pliki do pobrania:
       2010p8_siwz.doc

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2010/03/10 09:02:46
Redaktor: Administrator