Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

na

realizację zadania „Wykonanie dokumentacji projektowej w formie koncepcji (minimum trzech wariantów) na budowę ulicy Mostowej w Końskich (od ul. Armii Krajowej do ul. Zielonej)”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (koncepcji-trzech wariantów) na budowę ulicy Mostowej w Końskich (od ul. Armii Krajowej do ul. Zielonej).

Inwestycja ma obejmować budowę drogi jednojezdniowej o długości ok. 380m, kategorii ruchu KR2, klasy Z, z obustronnym chodnikiem .na odcinku umożliwiającym jego zaprojektowanie.

W wariantach koncepcyjnych projektowanej ulicy należy uwzględnić ponadto: odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, z prawidłowym, najtańszym rozwiązaniem odprowadzenia ścieków deszczowych, budowę oświetlenia drogowego oraz przebudowę kolidujących urządzeń podziemnych i nadziemnych.

Opracowane koncepcje powinny zawierać następujące rozwiązania:

- wariant 1 min.- tzn. projekt drogi bez konieczności przebudowy wiaduktu w którym ruch odbywałby się przez zastosowanie dodatkowej organizacji ruchu,

- wariant 2 max- tzn. projekt drogi z koniecznością przebudowy istniejących wiaduktów kolejowych,

- wariant 3 pośredni –tzn. projekt drogi z koniecznością likwidacji istniejącego wiaduktu oraz zastosowania dodatkowej organizacji ruchu. 

Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach: 1291/118, 1273,1274,1275,1276, 1277, 1278/2, 6272/1, 1160/2, 6266, 4917/5, 6249/108, 1290/3, 1293/2

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących elementów;

- badania geotechniczne gruntu,

- wykaz właścicieli działek znajdujących się w granicach terenu objętego wnioskiem (projekt podziału gruntów),

- mapę w skali 1:500 przedstawiającą  proponowany przebieg drogi z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu – projekt zagospodarowania terenu ,

- określony wskaźnikowo koszt inwestycji w tym: dokumentacja projektowa, koszty związane z  wykupem gruntów i nieruchomości, koszt realizacji inwestycji,

- ocena stanu technicznego obiektów mostowych w zakresie możliwości lokalizacji projektowanej drogi.

- przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie dla każdego z trzech wariantów

Dokumentacja winna być wykonana w oparciu o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Końskie

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

Uwaga : wszystkie warunki i opinie uzyskuje Projektant.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Do czasu opracowania dokumentacji nie wilcza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na administracyjne ponad czas określony w k.p.a

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 16.03.2010r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

- Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

-  Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

-  Pożądany termin realizacji zadania –120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Do czasu opracowania dokumentacji  nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne ponad czas określony w kpa.

 Do oferty należy dołączyć wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz kserokopie uprawnień tych osób oraz kserokopie potwierdzające przynależność do  właściwej izby samorządu zawodowego).

- Wykonawca w przypadku wygrania postępowania zobowiązany jest dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo finansowy.

- Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2)

 

 

Załączniki:

1.  Formularz ofertowy .

2.   Projekt umowy.

 

 

 

 

OFERTA CENOWA 

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Wykonanie dokumentacji projektowej w formie koncepcji ( minimum trzech wariantów)
na budowę ulicy Mostowej w Końskich (od ul. Armii Krajowej do ul. Zielonej w Końskich)”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE

ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ: 

 

Pełna nazwa wykonawcy .........................................................................................................................................

Dokładny adres:.............................................................................................................................

fax............................................e-mail...........................................................tel...........………....

o    NIP: ..............................................................................REGON:..............................................................................

Nazwa Banku………………………………………………………………………………….

 

Numer rachunku …………………………………………………………………..……………

Nazwisko osoby do kontaktu:...................................................................................................

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto ................................ zł

(słownie:................................................................................................................)

Podatek VAT  ......... % ......................

(słownie: ...............................................................................................................)

Wartość brutto ..............................

(słownie: ...............................................................................................................) w tym

Wariant I…………..….cena brutto

Wariant II………….……. cena brutto

Wariant III…………….…cena brutto

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania …………… kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.

 

 

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne ponad czas określony w kpa.

Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.

 

.................................dn................................             ........................................................

                                                                                                 Pieczątka i podpis wykonawcy

 

 

UMOWA Nr In _________________

zawarta w dniu __________________ w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy ul. Partyzantów 1, reprezentowaną przez :

1. Burmistrza Miasta i Gminy- Krzysztofa Obratańskiego

2. przy kontrasygnacie Skarbnika- Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym                         a

___________________________________________________________________________ z siedzibą w ________________________________________________________________

reprezentowanym przez:

1. _________________________________________________________________________

2. _________________________________________________________________________

zwaną dalej Wykonawcą

§1.       PRZEDMIOT UMOWY

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się opracować dokumentację projektową w formie koncepcji (minimum trzech wariantów) na budowę ulicy Mostowej w Końskich (od ul. Armii Krajowej do ul. Zielonej).

2. Szczegółowy zakres dokumentacji określa załącznik nr 1- Przedmiot zamówienia.

3. W zakres umowy wchodzi również uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych.

4. Wykonawca oświadcza, że jest w posiadaniu wszelkich niezbędnych danych do wykonania przedmiotu umowy określonego w  ust.1.

5. Dzieło zostanie wykonane w 4-ech egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

§ 2.      TERMINY

1.   Strony ustalają terminy:

  • rozpoczęcie prac objętych Umową z dniem podpisania umowy,
  • zakończenie prac objętych Umową ____ dni kalendarzowych, liczonych od daty podpisania umowy,

2.   Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne, ponad czas określony w kpa.

3.   Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

4.   Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ________________ zł. słownie złotych: ___________________________________

2.      Uzgodnione za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.

§ 4.      OBOWIĄZKI  ZAMAWIAJĄCEGO

1.      Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

2.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

3.      Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

§ 5.      OBOWIĄZKI  WYKONAWCY

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

4.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.

5.      Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

§ 6.      WARUNKI  PŁATNOŚCI

1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.

2. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy Nr __________________

3. Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 7.      Rękojmia

 

1.. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi  za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót za roboty budowlane wykonane na jej podstawie.

2.Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

§ 8.      KARY UMOWNE

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a.       za nieterminowe wykonanie robót w wysokości 0,5% do 30 dni opóźnienia, 1% za każdy następny dzień lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy

b.      za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 50% wartości przedmiotu umowy

c.       za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy,

2.   Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

a.       odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

b.      niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

3.   Zamawiający ma prawo potrącić naliczone jak w pkt. 1 kary umowne z faktury Wykonawcy.

4.   Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

§ 9.      ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.  Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy,  w szczególności  w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

2. W przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt. b Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia za prace wykonane do dnia odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy. Odstąpienie od Umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

§ 10     PRAWA  AUTORSKIE

Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot Umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

§ 11     PRZEDSTAWICIELE  STRON

1.      Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :

  • ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem (projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej) – ..............................................

                                                     tel.: ………………….., e-mail: ………………...………,

  • ze strony Zamawiającego – .......................................................................

                                                     tel.: ………………….., e-mail: …..……………………,

§ 12.          POSTANOWIENIA  DODATKOWE

1.        Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

2.        Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

  

§ 13.    POSTANOWIENIA  KOŃCOWE

1. W sprawach nie uregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy .

2. Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd  dla siedziby Zamawiającego.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4. Następujące załączniki stanowią integralną część Umowy:

załącznik nr 1 – szczegółowy zakres dokumentacji

5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

                                         ZAMAWIAJĄCY                                                  WYKONAWCA

 

 

 

Zał. nr 1- Szczegółowy zakres dokumentacji

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (koncepcji-trzech wariantów) na budowę ulicy Mostowej w Końskich (od ul. Armii Krajowej do ul. Zielonej).

Inwestycja ma obejmować budowę drogi jednojezdniowej o długości ok. 380m, kategorii ruchu KR2, klasy Z, z obustronnym chodnikiem .na odcinku umożliwiającym jego zaprojektowanie.

W wariantach koncepcyjnych projektowanej ulicy należy uwzględnić ponadto: odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, z prawidłowym, najtańszym rozwiązaniem odprowadzenia ścieków deszczowych, budowę oświetlenia drogowego oraz przebudowę kolidujących urządzeń podziemnych i nadziemnych.

Opracowane koncepcje powinny zawierać następujące rozwiązania:

- wariant 1 min.- tzn. projekt drogi bez konieczności przebudowy wiaduktu w którym ruch odbywałby się przez zastosowanie dodatkowej organizacji ruchu,

- wariant 2 max- tzn. projekt drogi z koniecznością przebudowy istniejących wiaduktów kolejowych,

- wariant 3 pośredni –tzn. projekt drogi z koniecznością likwidacji istniejącego wiaduktu oraz zastosowania dodatkowej organizacji ruchu. 

Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach: 1291/118, 1273,1274,1275,1276, 1277, 1278/2, 6272/1, 1160/2, 6266, 4917/5, 6249/108, 1290/3, 1293/2

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących elementów;

- badania geotechniczne gruntu,

- wykaz właścicieli działek znajdujących się w granicach terenu objętego wnioskiem (projekt podziału gruntów),

- mapę w skali 1:500 przedstawiającą  proponowany przebieg drogi z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu – projekt zagospodarowania terenu ,

- określony wskaźnikowo koszt inwestycji w tym: dokumentacja projektowa, koszty związane z  wykupem gruntów i nieruchomości, koszt realizacji inwestycji,

- ocena stanu technicznego obiektów mostowych w zakresie możliwości lokalizacji projektowanej drogi.

- przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie dla każdego z trzech wariantów

Dokumentacja winna być wykonana w oparciu o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Końskie

Projekt należy opracować zgodnie z :

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania   i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

 

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Uwaga : wszystkie warunki i opinie uzyskuje Projektant.

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2010/03/10 11:57:22
Redaktor: Administrator