Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Końskie: Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich

Numer ogłoszenia: 52733 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa: kotła wodnego WR-15, instalacji odpylającej dla kotła WR-15 oraz dla istniejącego kotła WLM-25, komina stalowego do odprowadzenia spalin z ciepłowni. Szczegóły określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.00-3, 71.32.00.00-7, 44.62.12.10-4, 30.23.72.52-0, 45.26.26.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 07.03.2011r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 176 280,00 zł ( słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, wartość roboty nie mniejsza niż 4000 000 zł (każda). Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające: -uprawnienia budowlane w wymaganym zakresie robót objętych zamówieniem, uprawnienia projektowe oraz wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, architektonicznej, instalacyjno - inżynieryjnej, elektrycznej - zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 1.2. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 1.3 Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę 1.4 Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie, sprawdzonego przez Koordynatora / Inspektora Nadzoru. 1.5 Wystąpienie robót zamiennych: Ewentualne roboty zamienne, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności oraz wprowadzeniu zmian przez Projektanta. Za roboty zamienne, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie , sprawdzonego przez Koordynatora/Inspektora Nadzoru. Rozliczenia robót zamiennych nie mogą powodować zmian wynagrodzenia umownego 2. Dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 3. Zmiana niniejszej umowy o której mowa w § 7 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 


 

Końskie, dn. 23.02.2011

 

 

ZP-341/271/1/1/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1 Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ w pkt 2.3.1 lit o ) określa konieczność dostawy i montażu instalacji odgazowania próżniowego o wydajności 6m3/h jako jedynego elementu ciągu technologicznego stacji uzdatniania wody uzupełniającej sieć.

Jednocześnie w p. 3.2.2 określa się wymagane  parametry  wody zasilającej jak niżej:

- Woda bezbarwna bez zawartości oleju, detergentów, cukru, celulozy i substancji biologicznych

- odczyn pH 9-10

-twardość ogólna ≤0,02 mval/l

- zasadowość ogólna ≤1,40 mval/l

-zawiesina ogólna < 5 mg/l

-fosforany PO 3-4 3-15 mg/l

-tlen rozpuszczalny 02 ≤ 0,05 mg/l.

Ponieważ technologia odgazowania nie ma żadnego wpływu na w/w parametry za wyjątkiem ilości tlenu rozpuszczonego w wodzie- jak anglezy rozumieć przytoczone zapisy

-Czy istniejąca obecnie u Zamawiającego instalacja  uzdatniania wody zapewnia zachowanie wszystkich pozostałych parametrów fizyko-chemicznych wody?

-Czy oferent powinien w ofercie uwzględnić dostawę wszystkich innych niezbędnych elementów ciągu technologicznego stacji uzdatniania wody aby zapewnić zachowanie tych parametrów

- Czy zamawiający w/w wymagania zamieścił omyłkowo i wszystkie wymagane parametry ( poza zawartością tlenu w wodzie ) nie będą stanowiły kryterium oceny przy odbiorze instalacji

 

Odp. W programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ podane zostały wszystkie parametry wody zasilającej kocioł przy czym instalacji odgazowania próżniowego dotyczy tylko ostatni z wymienionych wskaźników tzn. tlen rozpuszczalny ≤ 0,05 mg/l. Pozostałe parametry wody zostaną zapewnione przez istniejącą w ciepłowni stację uzdatniania wody. Odgazowywacz próżniowy powinien zapewnić ciągłe odgazowanie wody sieciowej i jednoczesne odgazowanie wody sieciowej i jednoczesne odgazowanie wody uzupełniającej ubytki wody sieciowej. Oferent nie musi uwzględniać w ofercie innych elementów poza tymi które zapewnią właściwy poziom tlenu w  wodzie i będzie to podstawowe kryterium oceny przy odbiorze instalacji.

Pyt. 2- Proszę o podanie parametrów kotła WLM 25 w celu właściwego zaprojektowania instalacji odpylania

 

  1. Ilość powietrza doprowadzana do kotła (dla max wydajności)
  2. Zawartość tlenu w spalinach (przed instalacją odpylania)
  3. Temperatura spalin za kotłem
  4. Ilość spalin za kotłem
  5. Zapylenie spalin na wylocie z kotła (max)
  6. Opory przepływu spalin do wylotu z kotła

Odp.

Parametry kotła WLM 25 w celu właściwego zaprojektowania instalacji odpylania

 

  1. Ilość powietrza doprowadzana do kotła (dla max wydajności)       - 2 x  24 000 [m3/h]
  2. Zawartość tlenu w spalinach (przed instalacją odpylania)   - dane z pomiarów

 

Zawartość tlenu

Obciążenie

Niskie

Średnie

Wysokie

O2 – lewa strona

%

16,42

11,06

9,38

O2 – prawa strona

%

15,64

10,95

8,94

 

 

  1. Temperatura spalin za kotłem – dane z pomiarów

 

Temperatura spalin

Obciążenie

Niskie

Średnie

Wysokie

tsL– lewa strona

°C

123,2

158,1

166,6

tsP – prawa strona

°C

133,9

162,7

168,8

 

 

  1. Ilość spalin za kotłem            - 57 900 [Nm3/h] wg DTR kotła WLM 25
  2. Zapylenie spalin na wylocie z kotła (max): 4 – 6 [g/ Nm3] wg DTR kotła WLM 25
  3. Opory przepływu spalin do wylotu z kotła – dane z pomiarów

 

Opory przepływu spalin

Obciążenie

Niskie

Średnie

Wysokie

ΔhS– lewa strona

Pa

706,32

755,37

744,99

ΔhS – prawa strona

Pa

873,09

902,52

892,71

 

  Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 z póżn. zm. ) wprowadza modyfikację- do SIWZ zostaje załączony zmodyfikowany harmonogram rzeczowo finansowy  oraz w przedmiocie zamówienia wprowadza się. Dodatkowy zapis:

Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w specyfikacji standardów  Fakt ten należy wskazać w ofercie)

W rozdziale B Instrukcja dla Wykonawców w pkt 2  – Wykaz oświadczeń  i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wprowadza się dodatkowy pkt.

2.4a W celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: w przypadku rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć:

zestawienie wszystkich zaproponowanych wraz z danymi technicznymi urządzeń, instalacji, materiałów oraz innych elementów równoważnych w stosunku do urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów opisanych w specyfikacji.

Jednocześnie w rozdziale D FORMULARZ  w pkt. 11 wprowadza sie dodatkowy lit. l) w przypadku ofert równoważnych Wykonawca winienie załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych wraz z danymi technicznymi urządzeń, instalacji, materiałów oraz innych elementów równoważnych w stosunku do urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów opisanych w specyfikacji.

W związku z wyższym na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 10 marca 2011 o godzinie 09:00 (czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 marca 2011 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego). W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję że każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 10 marca 2011 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości : 176 280,00 zł

 

 

Załącznik:

Zmodyfikowany Formularz ofertowy

Zmodyfikowany Harmonogram rzeczowo-finansowy

 

 


 

Numer ogłoszenia: 61897 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 52733 - 2011 data 15.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

·         W ogłoszeniu jest: WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 07.03.2011r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 176 280,00 zł ( słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych).

·         W ogłoszeniu powinno być: WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 10.03.2011r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 176 280,00 zł ( słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych).

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 (sekretariat)..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 (sekretariat)..

II.2) Tekst, który należy dodać:

·         Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.

·         Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w specyfikacji standardów (Fakt ten należy wskazać w ofercie).

·         Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.5.

·         Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Informacja o dokumentach potwierdzających że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć w przypadku rozwiązań równoważnych: inne dokumenty: zestawienie wszystkich zaproponowanych wraz z danymi technicznymi urządzeń, instalacji, materiałów oraz innych elementów równoważnych w stosunku do urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów opisanych w specyfikacji..


 

Końskie, dn. 25.02.2011

ZP-271/1/2/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1 Czy Zamawiający rozumie, że oferent wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert a jeśli termin działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane tj. wykonał nowe lub zmodernizował co najmniej 2 kotły wodne rusztowe w technologii ścian szczelnych o mocy od 10 MW do 20 MW

Odp. Tak m.in. budowa kotła wodnego jest elementem dominującym w przedmiotowym postępowaniu, Ogólna wartość przedmiotu zamówienia musi odpowiadać warunkowi SIWZ pkt. 1.4a Rozdział B.

Pyt. 2.

Czy oferent występujący w przetargu jako konsorcjum wykaże że wykonał łącznie co najmniej 2 roboty o wartości 4 mln zł każda na terenie Europy spełni warunek SIWZ pkt. 1.4a Rozdział B.

Odp. Nie. Jeden z konsorcjantów musi wykazać się warunkiem o którym mowa w SIWZ pkt. 1.4a Rozdział B.

Pyt. 3 Czy wyrównanie posadzek jest niezbędnym w zakresie i dotyczy tylko budowy kotła WR-15 ok. 2-3 m czy dotyczy również zakrycia całej powierzchni na poziomie palacza a w tym pozostałości po drugim kotle OR-32

Odp. Wyrównanie posadzek dotyczy powierzchni w obrębie kotła WR-15 lub równoważnego w zakresie niezbędnym do bezpiecznego poruszania się obsługi i zapewnienia drogi transportowej wokół kotła. Można uznać, że pas posadzki o szerokości ok. 3 m spełnia to wymaganie

Pyt. 4 Czy podgrzewacz próżniowy ma obejmować kocioł WR-15 i WR-25 czy tylko WR-15 Odp. W pytaniu chodziło zapewne o odgazowywacz próżniowy a nie o podgrzewacz próżniowy. Instalacja odgazowania próżniowego powinna mieć wydajność nominalną rzędu 6 m3 /h. Taka wydajność zapewni odgazowanie wody uzdatnionej (zmiękczonej) niezbędnej na uzupełnienie ubytków w sieci (średnio ok. 1 m3 /h) oraz odgazowanie wody sieciowej wprowadzanej bocznikowo do odgazowywacza z głównego rurociągu sieci ciepłowniczej. Nie ma znaczenie dla pracy odgazowywacza, który z kotłów WR -15 lub równoważny  czy WLM – 25 jest danym czasie eksploatowany.

Pyt. 5 W punkcie 2.4 a Programu funkcjonalno-użytkowego wpisano że Szafa sterownicza jest wspólna dla dwóch kotłów – proszę wyjaśnić to sformułowanie z podaniem dokładnego zakresu modernizacji

Odp. Użyte w programie funkcjonalno – użytkowym sformułowanie „szafa sterownicza jest wspólna dla dwóch kotłów” oznacza, że będzie to szafa sterownicza składająca się z dwóch części. W jednej części zostanie zamontowana aparatura dla nowego kotła WR-15 lub równoważnego, a w drugiej wyposażenie dla istniejącego kotła WLM-25 wykonane w takim samym standardzie.

W części dotyczącej kotła WLM-25 należy zamontować panele, które będą współpracować między innymi z istniejącymi przemiennikami częstotliwości sterującymi napędami wentylatorów podmuchu, ciągu i rusztu. Przetworniki ciśnienia, temperatury i przepływu o takim samym standardzie, jak dla WR-15  (równoważne) zostaną zamontowane na kotle WLM-25 przez inwestora we własnym zakresie.

Pyt. 6. Jaki standard aparatury kontrolno-pomiarowej, sterowniczej, zasilającej i napędów należy przyjąć w ofercie? ( proszę podać dostawców lub określić graniczne parametry)

Aparatura kontrolno – pomiarowa powinna być wykonana cała w standardzie z sygnałem prądowym 4…20 mA.

Przetworniki ciśnienia typu PC z gwintem M 20 x1,5.

Czujniki temperatury Pt 100 z przetwornikiem w głowicy, głowice M 20 x 1,5.

Licznik ciepła z ultradźwiękowym przetwornikiem przepływu.

Napięcie sterownicze i sygnalizacyjne 24 V    DC.

Przemienniki częstotliwości do napędu rusztu wentylatorów powietrza podmuchowego i wentylatorów ciągu spalin o parametrach:

sterowanie U/f,

wejścia analogowe 2    4 do 20 mA,

wyjścia analogowe 2    4 do 20 mA,

wejścia cyfrowe  5   20V DC

zniekształcenia THDi < 12%

sprawność  ≥95%

serwis krajowy.

Pyt. 7 Jakie funkcje ma spełniać oddzielny sterownik dla sygnalizacji optyczno akustycznej? Podpunkt c) Programu- nad całością procesu technologicznego będzie sprawował sterownik główny kotła.

Odp. Wymagania zapisane w programie funkcjonalno – użytkowym pkt. 2.4 c mają być realizowane przez główny sterownik kotła.

Pyt. 8 Proszę podać dane szczegółowe systemu SCADA oraz panelu operatorskiego lub potencjalnych dostawców.

Odp. Wymagany jest panel operatorski dotykowy 12 cali.

Sterownik z odrębnym zasilaczem o konstrukcji modułowej z możliwością wymiany modułów pod napięciem.

Ponadto system SCADA powinien spełniać wymagania opisane w pkt. 2.4 h programu funkcjonalno – użytkowego.

Pyt. 9 Proszę podać ilość i parametry Układów Automatycznej Regulacji w Kotle.

Odp. Nie przewiduje się zastosowania automatycznej regulacji pracy kotła. Właściwe parametry eksploatacyjne kotła zapewni obsługa poprzez odpowiednie dozowanie paliwa powietrza podmuchowego oraz ustawienie prędkości posuwu rusztu.

Pyt. 10 Proszę podać ilość i nazwę napędów zmienno obrotowych na kotle.

Odp. Napędy zmienno – obrotowe:

silniki wentylatorów powietrza podmuchowego,

silniki wentylatorów ciągu spalin,

silniki napędu rusztu

Pyt. 11 Proszę podać ilość i nazwę urządzeń sterowanych zadanie ( elektrycznie na kotle)

Odp. Urządzenia sterowane zdalnie w obrębie kotłów:

wentylator podmuchu,

wentylator ciągu spalin,

napęd rusztu,

napęd odżużlacza

 


 

Końskie, dn. 28.02.2011

ZP-271/1/3/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęła prośba o wyjaśnienie SIWZ:

Dotyczy odpowiedzi na udzielone zapytanie z dnia 25.02.2011 tj. przez Zamawiającego

Czy oferent występujący w przetargu jako konsorcjum wykaże że wykonał łącznie co najmniej 2 roboty o wartości 4 mln zł każda na terenie Europy spełni warunek SIWZ pkt. 1.4a Rozdział B. Zamawiający udzielił odpowiedzi o następującej treści: Nie każdy
z konsorcjantów musi wykazać się warunkiem o którym mowa w SIWZ pkt. 1.4.a Rozdział B”.

 Zamawiający udziela modyfikacji odpowiedzi która winna brzmieć „Tak, oferent występujący w przetargu jako konsorcjum który wykaże że wykonał łącznie co najmniej dwie roboty o wartości 4 mln zł każda na terenie Europy spełni warunek SIWZ pkt. 1.4 a Rozdział B.

 


 

Końskie, dn. 02.03.2011

 

 

ZP-271/1/4/2011

 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1 Czy w zakres prac budowlanych wchodzi odtworzenie stropu po dwóch zdemontowanych kotłach OR 32? Czy strop należy odtworzyć tylko w obrębie nowego kotła WR 15? Jaki rodzaj stropu dopuszcza Zamawiający, czy może być ruszt stalowy i kratki typu wema lub blacha, czy należy wykonać jako monolityczny np. żelbetonowy?

Odp. Strop należy odtworzyć w obrębie kotła WR-15 lub równoważnego w zakresie niezbędnym do bezpiecznego poruszania się obsługi i zapewnienia drogi transportowej wokół kotła. Można uznać, że pas posadzki o szerokości ok. 3 m spełnia to wymaganie. Należy wykonać strop monolityczny – żelbetowy

Pyt. 2 Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgazowania termicznego w miejsce próżniowego?

Odp. Nie dopuszcza się innego systemu odgazowania niż zawarte w Specyfikacji tzn. odgazowanie próżniowe.

Pyt. 3 Czy wentylator powietrza podmuchowego i powietrza wtórnego kotła WR 25 należy wyposażyć w przetwornice częstotliwości oraz jaka moc silników tych wentylatorów?

Odp. Kocioł WLM-25 nie posiada instalacji i wentylatorów powietrza wtórnego. Wentylatory podmuchu posiadają układy sterowania wyposażone w przetwornice częstotliwości. Moc silników wentylatorów podmuchu kotłów WLM-25 wynosi 22 kW,  1400 obrotów na minutę.

 


 

Końskie, dn. 03.03.2011

ZP-271/1/5/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1Czy montaż aparatury na kotle WLM-25 przez Inwestora obejmuje wykonanie całego obwodu pomiarowego od punktu poboru do przetwornika tj. przyłączy, rurek impulsowych kołnierzy itp.?

Odp. Na kotle WLM-25 inwestor wykona cały obwód pomiarowy od punktu poboru do przetwornika.

Pyt. 2. Czy w zakresie jest dostawa okablowanie i podłączenie aparatury AKPiA
dla kotła WLM-25 do nowej szafy SK?

Odp. Dostawa, okablowanie i podłączenie aparatury AKPiA z kotła WLM-25 do nowej szafy jest w zakresie wykonawcy inwestycji.

Pyt. 3 . Jakie pomiary mają być podłączone do nowej szafy SK z kotła WML-25- tylko aktualnie mierzone aparaturą starego typu zastąpione nową aparaturą czy wszystkie określone w pkt. 2.4 h Programu Funkcjonalno-użytkowego?

Odp. Do nowej szafy SK z kotła WLM-25 mają być podłączone wszystkie pomiary określone
w pkt. 2.4.h zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/03/03 14:50:51
Redaktor: Administrator