Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Dokumentacja na drogi na nowym osiedlu przy ul. Wjazdowej w Końskich Numer ogłoszenia: 127792 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacja na drogi na nowym osiedlu przy ul. Wjazdowej w Końskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie dróg (ulic) wewnętrznych wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej i oświetleniem ulicznym na nowym osiedlu przy ul. Wjazdowej w Końskich, zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego terenu przy ul. Wjazdowej w Końskich zatwierdzonym Uchwałą Nr IX/103/99 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 9 września 1999 r. Przedmiot zamówienia winien obejmować dokumentację niezbędną do budowy: - drogi wewnętrznej według ww. m.p.z.p. oznaczonej symbolem DW1a na odcinku od skrzyżowania z ul. Wjazdową do skrzyżowania z projektowaną drogą wg m.p.z.p. oznaczonej symbolem DW2 o łącznej długości ok. 130 m, klasy D, kategorii ruchu KR I o szerokości pasa drogowego 10,5 m, szerokości jezdni 5,5 m z obustronnym chodnikiem na całej długości 2 x 1,5 m oraz obustronnym pasem zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem 2 x 1,0 m; - drogi wewnętrznej o symbolu DW1b na odcinku od skrzyżowania z projektowaną drogą o symbolu DW2 do końca opracowania o łącznej długości ok. 145 m i pasem zieleni o długości ok. 31,0 m, klasy D, kategorii ruchu KR I o szerokości pasa drogowego 16,0 m, szerokości jezdni 5,5 m z obustronnym chodnikiem na całej długości (od strony północnej - 1,5 m, od strony południowej - 2,5 m) oraz obustronnym pasem zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem na długości ok. 145 m (od strony północnej - 1,0 m, od strony południowej - 3,0 m) i od strony południowej pas zieleni pomiędzy chodnikiem a linią rozgraniczającą - 2,0 m. Ww. droga winna zostać zakończona pętlą komunikacyjną. - droga wewnętrzna o symbolu DW2 o łącznej długości ok. 125 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Pułaskiego do skrzyżowania z projektowanymi odcinkami dróg o symbolach DW1a i DW1b. W zakresie projektowanych dróg należy uwzględnić ponadto budowę: - kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i separatorem - przewidywany odcinek do zaprojektowania o długości około 440,00 m do projektowanej kanalizacji deszczowej w projektowanej ul. Kieleckiej, - kanalizacji sanitarnej wraz z zaprojektowaniem kanału i przyłączy w granicach pasa drogowego zgodnie z warunkami PWiK -1/4/160/2011 z dnia 16.03.2011 r., - sieci wodociągowej wraz z zaprojektowaniem kanału i przyłączy w granicach pasa drogowego zgodnie z warunkami PWiK -1/4/160/2011 z dnia 16.03.2011 r., - oświetlenia ulicznego zgodnie z warunkami technicznymi zn: TU WWP.LC/12/11 z dnia 04.04.2011 r., - przebudowę urządzeń kolidujących nie związanych z funkcjonowaniem drogi. Należy przewidzieć etapowanie realizacji inwestycji: I etap obejmowałby budowę jezdni wraz z kanalizacją deszczową, II etap pozostałe elementy uzbrojenia, oświetlenie uliczne, chodniki i zieleń. Zakres opracowania projektowego: 1. Koncepcja (wariantowa) w oparciu o miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego z oszacowaniem kosztów realizacji poszczególnych wariantów. 2. Decyzja ULI CP i pozwolenia na budowę dla infrastruktury technicznej. 3. Projekt budowlany, (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 2003 r. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z : - Uchwałą Nr IX/103/99 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 9 września 1999 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul. Wjazdowej w Końskich. - Uchwałą Nr XII/63/2007 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulic: Staszica, Warszawskiej i Wjazdowej. - Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (jt. Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz.1623); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000r. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Projekt wykonawczy drogowy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r. z późn. zm.) Zawartość projektu wykonawczego drogowego : 5.1. Opis techniczny w tym: - analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni; - tabela robót ziemnych; - wykaz zjazdów z ich powierzchnią oraz pisemną zgodą właścicieli posesji na lokalizację zjazdu. 5.2. Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - profil podłużny; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. szczegóły rozwiązania skrzyżowania dróg, szczegóły odwodnienia, itp. 6. Pozostałe projekty wykonawcze branżowe oddzielne opracowania dla każdej branży (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej, kolidujących z trasą projektowanej inwestycji oraz budowy uzbrojenia niezbędnego do funkcjonowania przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem warunków technicznych określonych przez właściwych gestorów sieci. 7. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD), zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (jt. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.739 z późn. zm.). 7.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego, oddzielnie dla każdej ulicy i każdej branży. 7.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389), metodą kalkulacji uproszczonej, wykonane oddzielnie dla każdej ulicy i każdej branży. 7.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla danych branż i rodzajów robót wchodzących w zakres realizacji. 8. Opracowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ULI CP i pozwolenia na budowę (włącznie). 9. Opracowania związane i pozostałe czynności: 9.1 Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500. 9.2 Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną trasą projektowanej drogi oraz sieciami, 9.3 Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem U.M. i G. prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału). 9.4 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi). 9.5 Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja (z adresami i kodami pocztowymi). 9.6 Dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD). 9.7 Wszelkie opracowania (np.: pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z pasa drogowego), które okażą się niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę (do pozwolenia na budowę włącznie). 9.8 Projekt organizacji ruchu docelowy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki) oraz projekt organizacji ruchu na czas budowy. 9.9 Inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki i uzyskanie zgody na wycinkę drzew od właściwego organu. 9.10 Czynny udział w konsultacjach społecznych przy udziale przedstawicieli Inwestora. 9.11 Przekazanie inwestorowi prawomocnych decyzji: ULI CP, PNB. 9.12 Przekazanie inwestorowi kopii potwierdzonych wniosków złożonych o wydanie decyzji m.in. ULI CP, PNB, itp. Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad). Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Uwaga: wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi która odpowiada rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto Podstawą oceny spełnienia warunku, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności: drogowej, * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności: sanitarnej, * co najmniej 1- osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności: elektrycznej Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) zmiana przedstawicieli stron b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ c) dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiana niniejszej umowy o której mowa w § 14 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Końskie, 30.05.2011

Znak: ZP- 271/4/1/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Dokumentacja na drogi
na nowym osiedlu przy ul. Wjazdowej w Końskich”

 

Pyt. 1 Prosimy o określenie liczby budynków i działek dla których należy zaprojektować przyłącza do sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

Odp. Liczbę budynków i działek należy przyjąć zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul. Wjazdowej w Końskich zatwierdzonym Uchwałą Nr IX/103/99 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 9 września 1999r. dostępnym w wersji papierowej w siedzibie tut. Urzędu Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (pokój nr. 36).

 

Pyt. 2 Kto jest zarządcą dróg na terenie obitym przetargiem?.

Odp. Zarządcą dróg wewnętrznych na terenie objętym przetargiem jest Burmistrz Miasta i Gminy Końskie.

 

Pyt. 3 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na lokalizację kanałów i wodociągów w pasie dróg gminnych.

Odp. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z ww. miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

 

Pyt. 4 Czy projekt zagospodarowania ma przewidywać lokalizację gazociągu i kanału technologicznego?.

Odp. Zamawiający nie zamawiał zaprojektowanie gazociągu. Obowiązek o zamiarze rozpoczęcia budowy lub przebudowy drogi i możliwości zgłaszania zainteresowania udostępnieniem kanału technologicznego w myśl art. 39 ust. 6a ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr. 19 poz. 115 z późn. zmianami) dotyczy dróg publicznych.

 

Pyt. 5 Czy Gmina posiada akt prawa lokalnego określającego kwalifikacje i kategorie dróg gminnych projektowanych w zakresie w/w zadania?.

Odp. Gmina jest w posiadaniu prawa miejscowego jakim jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o którym mowa w Przedmiocie zamówienia, który określa projektowanie drogi jako drogi wewnętrzne.

 

Pyt. 6 Czy dla projektowanych dróg i infrastruktury z nimi związanej wymagane jest uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2008r nr 193 poz. 1194 z póź. zmianami)?.

Odp. Nie, zgodnie z pkt 8, 9.7 i 9.11 przedmiotu zamówienia, należy uzyskać pozwolenie na budowę.

 

Pyt. 7 Czy brak zgody (odmowa) właścicieli nieruchomości na wykonanie projektowanej infrastruktury będzie stanowić podstawę (uzasadnienie) o zmianie terminu wykonania przedmiotu zamówienia?.

Odp. Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Pyt. 8 Jaką liczbę pobytów projektanta na budowie w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie ofertowej: zapis w § 5 ust. 6 umowy?.

Odp. Zamawiający nie jest wstanie na tym etapie określić liczbę wizyt na budowie. Zgodnie z przywołanym §5 ust. 6 umowy winny one być w ilości niezbędnej, na każde wezwanie Zamawiającego. Należy podkreślić, że ilość wizyt w znacznej mierze zależy od rzetelności wykonanej dokumentacji.

 


 

Pliki do pobrania:
       2011p14_siwz.doc
       2011p14_zalaczniki.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/05/30 14:27:09
Redaktor: Administrator