Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Końskie: Zadanie nr 1- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Dziebałtowie i/lub Zadanie nr 2- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Kazanowie i/lub

Zadanie nr 3- Rewitalizacja boiska sportowego w Rogowie

Numer ogłoszenia: 241134 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Dziebałtowie i/lub Zadanie nr 2- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Kazanowie i/lub Zadanie nr 3- Rewitalizacja boiska sportowego w Rogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zadanie 1- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Dziebałtowie Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Nowym Dziebałtowie o wymiarach 44x22 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących. Parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu ( większe lub równe) 53 % Odporność na ścieranie (mniejsze bądź równe) 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C (mniejsze bądź równe) 2 mm 2. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 3. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 4. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne , nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 5. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 6. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 7. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż i montaż istniejących urządzeń sportowych (2 bramki do piłki ręcznej, 2 kosze do koszykówki, słupki do siatkówki - komplet) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny. Zadanie nr 2 Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Kazanowie Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Nowym Kazanowie o wymiarach 42x21 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących i zakupionych. Parametry nawierzchni : Wydłużenie względne przy rozciąganiu ( wi ększe bądz równe) 53 % Odporność na ścieranie ( mniejsze bądź równe) 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C ( mniejsze bądź równe) 2 mm 2. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 3. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 4. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne, nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 5. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 6. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 7. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż istniejących, dostarczenie i zamontowanie nowych urządzeń sportowych do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną i nożną w tym: -2 bramki (3*2m) z siatkami do piłki nożnej, aluminiowe; -kompletny zestaw do gry w siatkówkę/tenisa, słupki aluminiowe wielofunkcyjne z naciągiem śrubowym wraz z siatką; -kompletny zestaw do gry w koszykówkę ( min. 2 kosze z tablicami, siatkami, 2 stojaki metalowe (aluminiowe); -stanowisko sędziowskie wykonane z rur stalowych ocynkowanych z regulacją wysokości-przesuwne. 9. Wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej, powlekanej PCV w kolorze zielonym, wysokości 6 m w ramach na słupach ocynkowanych z kształtowników o rozstawie 3 m obsadzonych w gniazdach cokołów wraz z zamykanymi bramą i furtką, szerokości bramy co najmniej 3 m, szerokość furtki 1,0m, wysokości 2,2m. Ogrodzenie od góry zakończone poprzeczkami oraz nakładkami zabezpieczającymi przed przedostawaniem się wody do środka słupków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny. Zadanie nr 3- Rewitalizacja boiska sportowego w Rogowie Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Rogowie o wymiarach 44x22 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących. 2. Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane w tabeli: Parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu większe bądź równe 53 % Odporność na ścieranie mniejsze bądź równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C mniejsze bądź równe 2 mm 3. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 4. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 5. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne, nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 6. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 7. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 8. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż i montaż istniejących urządzeń sportowych (2 bramki do piłki ręcznej, 2 kosze do koszykówki, słupki do siatkówki- komplet) 9. Wykonanie ok. 60m2 utwardzenia kostką betonową istniejącego wjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny. Wykonawca na swój koszt wywozi gruz i inne elementy pozostałe po remoncie. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu w szczególności stan istniejących powierzchni boisk pod względem ich przydatności, jako podbudowa pod powierzchnię poliuretanową oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub załącznikach zostały wskazane minimalne parametry, nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp., równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych wskazane.(Fakt ten należy wskazać w ofercie wg załącznika 6)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26.08.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: Zadanie nr 1- 5 000,00 zł słownie (pięć tysięcy złotych) i/lub Zadanie nr 2- 6 000,00 zł ( słownie sześć tysięcy złotych) i/lub Zadanie nr 3- 5 400,00 zł ( słownie pięć tysięcy czterysta złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    ) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na wykonywaniu nawierzchni poliuretanowej o wartości nie mniejszej 150 000,00 zł brutto każda. Uwaga- co najmniej dwie roboty o których mowa powyżej zostaną uznane za spełnienie warunku bez względu na liczbę zadań na jakie Wykonawca składa ofertę Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnienia do pełnienia funkcji w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - co najmniej jedna osoba w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Każda wskazana osoba winna legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku powyżej). Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

1. Certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877: 2008, lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny potwierdzający zgodność parametrów technicznych zaoferowanej nawierzchni, wystawiony przez instytucje uprawnione do badań nawierzchni. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez producenta. 3. Atest higieniczny lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowane inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy (dla każdego z zadań oddzielnie) d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. e) w przypadku rozwiązań równoważnych- zestawienie tabelaryczne materiałów, urządzeń, itp. (wg załącznika 6)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia: - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, może nastąpić zatrzymanie terminu określonego, w § 2, jeżeli do ich wykonania ze względów technologicznych muszą być wstrzymane wszystkie roboty podstawowe. Taki wstrzymanie robót uznaje się wyłącznie po potwierdzeniu w dzienniku budowy przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót takich jak intensywne opady deszczu, temperatura poniżej 5°C w ciągu dnia. Wystąpienie takich warunków atmosferycznych musi być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i Koordynatora robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.1lit. a termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) przedmiotu umowy, polegające na: - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty;, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; - zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 2 niniejszej umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004R. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art.144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Dziebałtowie.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Nowym Dziebałtowie o wymiarach 44x22 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących. Minimalne parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu większe lub równe 53 % Odporność na ścieranie mniejsze bądź równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C mniejsze bądź równe 2 mm 2. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 3. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 4. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne , nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 5. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 6. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 7. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż i montaż istniejących urządzeń sportowych (2 bramki do piłki ręcznej, 2 kosze do koszykówki, słupki do siatkówki - komplet) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Kazanowie.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Nowym Kazanowie o wymiarach 42x21 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących i zakupionych. Minimalne parametry nawierzchni : Wydłużenie względne przy rozciąganiu większe bądź równe 53 % Odporność na ścieranie mniejsze bądź równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C mniejsze bądź równe 2 mm 2. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 3. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 4. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne, nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 5. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 6. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 7. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż istniejących, dostarczenie i zamontowanie nowych urządzeń sportowych do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną i nożną w tym: -2 bramki (3*2m) z siatkami do piłki nożnej, aluminiowe; -kompletny zestaw do gry w siatkówkę/tenisa, słupki aluminiowe wielofunkcyjne z naciągiem śrubowym wraz z siatką; -kompletny zestaw do gry w koszykówkę ( min. 2 kosze z tablicami, siatkami, 2 stojaki metalowe (aluminiowe); -stanowisko sędziowskie wykonane z rur stalowych ocynkowanych z regulacją wysokości-przesuwne. 9. Wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej, powlekanej PCV w kolorze zielonym, wysokości 6 m w ramach na słupach ocynkowanych z kształtowników o rozstawie 3 m obsadzonych w gniazdach cokołów wraz z zamykanymi bramą i furtką, szerokości bramy co najmniej 3 m, szerokość furtki 1,0m, wysokości 2,2m. Ogrodzenie od góry zakończone poprzeczkami oraz nakładkami zabezpieczającymi przed przedostawaniem się wody do środka słupków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny. Wykonawca na swój koszt wywozi gruz i inne elementy pozostałe po remoncie. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu w szczególności stan istniejących powierzchni boisk pod względem ich przydatności, jako podbudowa pod powierzchnię poliuretanową oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub załącznikach zostały wskazane minimalne parametry, nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp., równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych wskazane.(Fakt ten należy wskazać w ofercie wg załącznika 6)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rewitalizacja boiska sportowego w Rogowie.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja asfaltowego boiska wielofunkcyjnego w Rogowie o wymiarach 44x22 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, z umieszczonym w niej odwodnieniem liniowym oraz opaską żwirowo-piaskową. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Pomalowanie linii boisk, montaż urządzeń sportowych istniejących. 2. Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane w tabeli: Minimalne parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu większe bądx równe 53 % Odporność na ścieranie mniejsze bądź równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C mniejsze bądź równe 2 mm 3. Wykonanie 0,5 m opaski wokół boisk z kolorowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (5cm po zagęszczeniu). 4. Wykonanie obrzeży betonowych ok. 136 mb o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 5. Wykonanie, po środku opaski z kostki, odwodnienia linowego wzdłuż dłuższych boków boiska typu SPORT ACO lub równoważne, nadanie odpowiednich spadków płyty boiska i zastosowanych korytek, z odprowadzeniem do studzienek chłonnych. 6. Wykonanie opaski żwirowo-piaskowej o szerokości 0, 5 m i gr. 11cm. 7. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boisk ok. 280m2. 8. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem rzędnych i wymiarów głównych elementów. 8. Demontaż i montaż istniejących urządzeń sportowych (2 bramki do piłki ręcznej, 2 kosze do koszykówki, słupki do siatkówki- komplet) 9. Wykonanie ok. 60m2 utwardzenia kostką betonową istniejącego wjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWIOR, załącznik graficzny. Wykonawca na swój koszt wywozi gruz i inne elementy pozostałe po remoncie. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu w szczególności stan istniejących powierzchni boisk pod względem ich przydatności, jako podbudowa pod powierzchnię poliuretanową oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub załącznikach zostały wskazane minimalne parametry, nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp., równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych wskazane.(Fakt ten należy wskazać w ofercie wg załącznika 6)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


 

Znak: ZP-271/21/1/2011                                                                 Końskie, 19.08.2011

 

Dotyczy: „Zadanie  nr 1- Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Dziebałtowie” i/lub „Zadanie nr 2-Rewitalizacja boiska sportowego w Nowym Kazanowie  i/lub „Zadanie nr 3 Rewitalizacja boiska sportowego w Rogowie”

Informuję,  że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pytanie 1. Czy Zamawiający wyraża zgodę - w przypadku realizacji zamówienia przez konsorcjum firm - na dokonanie płatności za wykonanie zamówienia na podstawie wystawionych faktur, na dwa odrębne rachunki: lidera i partnera konsorcjum?

Odp. Nie.


Pytanie 2. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania na miesiące  wiosenne 2012 roku w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy - niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, Pragniemy nadmienić, że wykonanie nawierzchni poliuretanowej może nastąpić wyłącznie przy temperaturze stałej powyżęj 10oC oraz przy odpowiedniej wilgotności podłoża, Wykonanie nawierzchni w temperaturze poniżej 10oC może spowodować uszkodzenie nawierzchni. Chcąc wykonać zamówienie zgodnie z wytycznymi producenta komponentów, jak również mając na uwadze okres gwarancji na wykonaną nawierzchnię prosimy o uwzględnienie powyższego zapytania.

Odp. Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko w przedmiotowej sprawie.
Termin realizacji zamówienia 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem paragrafu 8 ust. 1 lit. a Rozdział C SIWZ- Projekt umowy.


Pliki do pobrania:
       2011p28_siwz.doc
       2011p28_zalaczniki.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/08/19 14:33:56
Redaktor: Administrator