Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn Rewitalizacja miasta Końskie
Numer ogłoszenia: 324936 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn Rewitalizacja miasta Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dwuwariantowej koncepcji zagospodarowania terenu części Parku Miejskiego w granicach określonych kolorem niebieskim w załączniku nr 1. Zagospodarowanie terenu winno obejmować w szczególności: układ alejek spacerowych, zieleni parkowej niskiej i wysokiej, oświetlenie parkowe, elementy małej architektury parkowej, w tym fontannę bądź zespołu fontann. 2. Sporządzenie dwuwariantowej koncepcji fontanny bądź ich zespołu. 3. Wykonanie, w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego i Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach, ul. Zamkowa 5, opracowania koncepcyjne określone w pkt. 1 i 2, kompletnej dokumentacji projektowej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Rewitalizacja miasta Końskie, obejmującej rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu oraz budowę i montaż projektowanych elementów zagospodarowania terenu, w tym renowację słupów bramnych przy ul. Partyzantów. Teren inwestycyjny zawiera się pomiędzy: od strony wschodniej i zachodniej - skrzydłami pałacowymi, od strony północnej - główną aleją parkową, od strony południowej - ul. Partyzantów, oraz teren przyległy do zachodniego skrzydła pałacowego od strony zachodniej. Teren inwestycyjny określają granice w kolorze czerwonym w załączniku nr 1. 4. Sporządzenie projektu zieleni zawierającego w szczególności: 1) inwentaryzację i gospodarkę istniejącej zieleni; 2) projekt zagospodarowania terenu w skali 1:100 wraz z wizualizacją 3D w wersji kolorowej; 3) projekt wykonawczy zieleni: Część rysunkowa: plan nasadzeń (zawierający informacje o miejscu sadzenia roślin, tabelaryczne zestawienie gatunków i odmian, liczbę sztuk i rozstawę), schemat przygotowania podłoża (zawierający informacje o miejscu wykonania, sposobie zaprawy i wielkości dołów pod nasadzenia), schemat wykończenia powierzchni pod nasadzeniami (zawierający informacje o rodzaju materiału do wykończenia i miejscu zastosowania) oraz rysunki szczegółowe (sposób sadzenia i stabilizacji drzew, sposób sadzenia krzewów, krzewinek i żywopłotów, sposób sadzenia roślin okrywowych, traw bylin i roślin rabatowych). Część tekstowa: specyfikacja techniczna zawierająca informacje o wybranych gatunkach roślin, w tym o wybranej formie (naturalna, formowana), rodzaju (z pojemnika, z gołym korzeniem, z bryłą), wielkości (w metrach lub rodzaj pojemnika np. C2), sposobie zaprawy dołu, materiale do wykończenia powierzchni pod nasadzeniami. Część ta zawierać winna także wyliczenia zapotrzebowania wszystkich użytych materiałów (np. rośliny, kora, ziemia). Część tekstowa zawiera również harmonogram prac pielęgnacyjnych i szczegółowe informacje o pielęgnacji (cięcie, nawożenie, podlewanie). Teren wskazany do opracowań koncepcyjnych i projektowych znajduje się w obszarze Parku Kulturowego Miasta Końskie utworzonego uchwałą Nr XXII/209/2005 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 28 lutego 2005 r. W związku z tym, Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest uwzględnić zapisy Planu ochrony Parku Kulturowego Miasta Końskie zatwierdzonego uchwałą Nr XXXIII/317/2006 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 27 kwietnia 2006 r. Ww. uchwały są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Końskie. Dokumentacja projektowa, o której mowa w punkcie 3 zostanie opracowana zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. Nr 75, poz. 690- z 2003 r. z późn. zm.); -Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.); -Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U, z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r. z późn. zm.); -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2002r.); -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003r.); Zakres dokumentacji projektowej określonej w punkcie 3: 3.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD zapisanej w formatach oryginalnych (dwg., doc., xls.) oraz w pdf. ; 3.1.1. Opracowanie dotyczące rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu o zawartości określonej w art. 33 ust. 4 ustawy Prawo budowlane, (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD); 3.2. Projekty wykonawcze branżowe oddzielne opracowania dla każdej branży (5 egz. oraz z wersji elektronicznej na płycie CD) wraz z uzgodnieniem warunków technicznych określonych przez właściwych gestorów sieci; 3.3. Przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD zapisanej w formatach oryginalnych (dwg., doc., xls.) oraz kosztorysy uproszczone w xls(EXCEL) oraz Pdf(Adobe Acrobat); 3.3.1. Utajniony kosztorys inwestorski metodą kalkulacji uproszczonej (2 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD zapisanej w formacie .pdf ( Adobe Acrobat) oraz w .xls(EXCEL)); 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD zapisanej w formacie .jpg lub innym uniemożliwiającym ich edycję); Koncepcje, o których mowa w punktach 1 i 2 zostaną sporządzone w jednym egzemplarzu z wizualizacją 3D w wersji kolorowej każda i przedłożone do uzgodnienia z Zamawiającym i Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (ŚWKZ). Jeśli w wyniku czynności uzgadniających zajdzie potrzeba wprowadzenia pewnych modyfikacji w jednej z wersji koncepcji, Wykonawca zobowiązany jest je wprowadzić. Ostateczne opracowanie koncepcyjne posiadające uzgodnienie ŚWKZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD). Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt do sporządzenia mapy geodezyjnej do celów projektowych, a także mapy geodezyjnej z umożliwiającej wykonanie inwentaryzacji istniejącej zieleni, o której mowa w 4 ppkt. 1. Wykonawca zobowiązany jest także do przygotowania kompletnych wniosków oraz wystąpienia o uzyskanie stosownych decyzji przy udziale Zamawiającego (każda zmiana na etapie uzyskania decyzji wymaga akceptacji Zamawiającego): - wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem zielenią, - wydanie pozwolenia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ rozbiórkę. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac gdyż wyklucza to możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązanych jest uzyskać wszelkie decyzje uzgodnienia, badania niezbędne do realizacji projektu własnym kosztem i staraniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą swoim zakresem prace konserwatorskie przy zabytkach, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: -architektonicznej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Ponadto Wykonawca winien udokumentować co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie objętym projektowaniem Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 


 

ZP-271/26/1/ 2011                                                                       Końskie, 11.10.2011

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy

postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji
pn Rewitalizacja miasta Końskie

Pytanie 1. Proszę o podanie powierzchni terenu objętego opracowaniem

Odp. Powierzchnia terenu objęta opracowaniem:

- teren wskazany do opracowań koncepcyjnych około 4 ha (oznaczony na załączniku graficznym do przedmiotu zamówienia kolorem niebieskim w skali 1:1000)

- teren wskazany do opracowań projektowych około 1ha (oznaczony na załączniku graficznym do przedmiotu zamówienia kolorem czerwonym w skali 1:1000)

 

Pytanie 2- Proszę o informację o szacunkowej wartości zamówienia

Odp. Zamawiający nie ma obowiązku podawania tej wartości przed otwarciem ofert

 

Pytanie 3- Proszę o udostępnienie Planu Ochrony Parku Kulturowego Miasta Końskie

 

Odp. Plan Ochrony Parku Kulturowego miasta Końskie jest dostępny na stronie internetowej miasta Końskie www.bip.umkonskie.pl (Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXIII/317/2006 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 27 kwietnia 2006 r.)

 

Pytanie 4- Czy dla terenu inwestycji zostały sporządzone dokumnety prawa miejscowego (Decyzja o warunkach zabudowy bądź miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

Odp.  Dla terenu inwestycji brak obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Końskie (na chwilę obecną jest w trakcie sporządzania m.p.z.p)

 

Pytanie 5- czy gmina jest w posiadaniu warunków przyłączenia sieci?

Odp. W trakcie opracowywania dokumentacji projektowej projektant winien wystąpić o warunki techniczne do właściwych gestorów sieci jeśli takie będą potrzebne

 

Pytanie 6- Czy Zamawiający ponosi opłaty ZUD

Odp. Projektant występuje o uzgodnienie do ZUDP oraz ponosi koszty ich opłaty.

 


Pliki do pobrania:
       2011p34_siwz.doc
       2011p34_zalaczniki.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/10/12 10:00:38
Redaktor: Administrator