Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Remonty ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Końskie
Numer ogłoszenia: 89577 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty dróg wykonywane na terenie miasta i gminy Końskie, w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową- ok. 1680 m2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2 -wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, -skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, -rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, -zagęszczenie ułożonej mieszanki, -skropienie bitumem krawędzi i miałowanie, 2. dla ubytków nawierzchni o powierzchni powyżej 10 m2 wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, 3.dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-5 SST. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem- ok. 12 500 m2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: -oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju, -oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, -wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), -zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. -Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST. Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem- ok. 6000 m2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: -oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, -rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, -zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, -sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia . wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotą, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł , dla zadania nr 2 -co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł , dla zadania nr 3 -co najmniej jedną robotę budowlaną roboty polegającą na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł . Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać że dysponuje narzędziami /urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności: Zadanie nr 1- co najmniej 1 szt. : recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna Zadanie nr 2- co najmniej 1 szt.: samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna Zadanie nr 3- co najmniej 1 szt. : samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, co najmniej jedną osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności drogowej Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ ( załącznik nr 6a,6b,6c) d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową- ok. 1680 m2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową- ok. 1680 m2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2 -wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, -skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, -rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, -zagęszczenie ułożonej mieszanki, -skropienie bitumem krawędzi i miałowanie, 2. dla ubytków nawierzchni o powierzchni powyżej 10 m2 wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, 3.dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-5 SST..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych
i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem-ok. 12 500 m2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: -oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju, -oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, -wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), -zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem- ok. 6000 m2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: -oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, -rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, -zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, -sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


 

Pliki do pobrania:
       2011p4_siwz.doc
       2011p4_stwoir.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/03/18 13:58:59
Redaktor: Administrator