Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Termomodernizacja budynku
Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich
Numer ogłoszenia: 90886 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż instalacji odgromowej. Szczegóły określają załączniki do SIWZ : projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w dokumentacji przetargowej standardów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12.05.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: -co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. e) w przypadku rozwiązań równoważnych: zestawienie wszystkich zaproponowanych, materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku materiałów i innych elementów opisanych w specyfikacji, oraz jej załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) Zmiana Kierownika budowy. W takim przypadku wymagana jest pisemna akceptacja Zamawiającego, przy czym nowy Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia określone w SIWZ oraz przynależeć do OIIB. b) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z niniejszą umową. c) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Ewentualne wyłączenie robót, będzie dokonywane na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego Protokołu konieczności z pomniejszeniem wynagrodzenia o wartość wyłączonych robót, wynikającą z kosztorysu ofertowego. d) Dopuszcza zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy 2. Zmiana o której mowa w § 7 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 


Końskie 09.05.2011

ZP 271/9/1/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich”

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ - zostaje załączony zmodyfikowany przedmiar robót oraz informacja dotycząca materiałów równoważnych.

 

Jednocześnie informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi.

Pyt.1   W związku z treścią Rozdz. B pkt. 1 ppk. 1.2 SIWZ  („W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  d) sytuacji ekonomicznej i finansowej”) oraz treścią Rozdz. B pkt. 1 ppk. 1.4b SIWZ („Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej”) oraz treścią Rozdz. B pkt. 2 ppk. 2.1 d (” Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
(wg wzoru  zał. 2). W wykazie muszą znaleźć się informacje niezbędne do stwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w  pkt. 1.2 c, 1.4 b” ) należy rozumieć, iż ponieważ posiadanie odpowiednich uprawnień wymaga ustawa Prawo Budowlane z dn. 12.11.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623) – dokumenty które należy załączyć do oferty i o których mowa powyżej są to odpowiednie uprawnienia zgodne z aktualnym Prawem Budowlanym (art. 20 pkt. 3 ppkt 3) wraz z uszczegóławiającym go Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w zakresie § 17 ust. 1 i § 23 ust. 1 i § 24 ust. 1 ?.

Odp. Odpowiedź brzmi TAK - należy rozumieć uprawnienia wynikające z Prawa Budowlanego. Do SIWZ należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków
o których powyżej.

 

W związku z powyższym na podstawie art. 38 ust. 6 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 20 maja 2011 o godzinie 09:00 (czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 maja 2011 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego).
W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 20 maja 2010 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

 


 

Numer ogłoszenia: 105462 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 90886 - 2011 data 26.04.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).

·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12.05.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

·         W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 20.05.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..


Końskie 11.05.2011

ZP 271/9/2/2011

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich”

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi.

 

Pytanie:

  1. W pozycji 33 i 41 wprowadzono tynk żywiczno- mineralny, natomiast w specyfikacji i na rysunkach opisany jest tynk mineralny CT 35 malowany farbą CT 54.Pytanie dotyczy czy wycenić opcję z specyfikacji, jeśli tak to należy dodać nową pozycję związaną z malowaniem.

 

  1. Proszę o podanie szczegółowych danych dotyczących automatyki pogodowej z pozycji 76

 

  1. Do dokumentacji dołączono zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, natomiast w przedmiarze nie ma wyceny związanej z wymianą. Czy należy wymienić stolarkę, jeśli tak to, jaką?

 

  1. Czy należy wykonać bitumiczną izolację BT26, BT 12 oraz masę bitumiczną CP 43. Dane pochodzą z szczegółowego rysunku ocieplenia cokołu budynku i nie są uwzględnione w przedmiarze.

Ad. 1.

Winno się zastosować tynk żywiczno- mineralny zgodnie z paletą barw producenta (np. Henkel, Fast lub równoważny). Kolorystyka tynków elewacji zgodnie z propozycją Urzędu Gminy. Uwaga: w poz. Nr 33 nie ma mowy o tynku żywicznym.

Ad. 2.

W poz. Nr 76 nie ma mowy o automatyce pogodowej.

Ad. 3.

Stolarka okienna została w większej części wymieniona. Zatem pozostało tylko wymienić 6 szt. okien w sali gimnastycznej oraz jedno na drugim piętrze. Wymiary okien około b*h=2,4*0,95[m]. Stolarka z PCW z nawiązaniem kolorystyką i podziałem do okien istniejących.

Ad. 4.

Budynek posiada izolację poziomą i pionową ścian fundamentowych. Dopuszcza się pozostawienie istniejącej izolacji pionowej bez zmian. W przypadku uzupełnień bądź naprawy izolacji należy zastosować materiały uwzględniane w projekcie lub równoważne.

 


Końskie 16.05.2011

ZP 271/9/3/2011

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

  

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich”

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ poprzez załączenie uzupełniających specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót, jednocześnie w przedmiocie zamówienia:

Zamiast zapisu: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż instalacji odgromowej. Szczegóły określają załączniki do SIWZ : projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w dokumentacji przetargowej standardów..

Wprowadza się zapis: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż instalacji odgromowej, roboty  murowe w tym mur z pustaków szklanych, kominy, stolarka w tym wymiana okien ślusarka w tym kraty stalowe, przebicia w ścianach pod wentylację, nadmurowanie kominów, wentylację wywiewną elektrykę do wentylacji, demontaż wyłazu dachowego, montaż wyłazu stropowego. Szczegóły określają załączniki do SIWZ : projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w dokumentacji przetargowej standardów..

 

 

Ponadto informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi.

 

1.       Proszę o podanie dokładnych danych dotyczących stolarki okiennej (np. szyba bezpieczna, kolor, materiał, rysunki, itp.)

2.       Czy na elewacje można zastosować materiały firmy KREISEL(tynk mineralny+ farba silikonowa lub silikatowa).

3.       Czy do instalacji odgromowej można zastosować pręty 8mm.

4. Czy uprawnienia i dokumenty potwierdzające ich prawidłowość które należy załączyć do oferty muszą spełniać wymagania ( tj. zgodność z Prawem Budowlanym art. 14 ust. 3 pkt. 3 wraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa- paragraf 17 ust. 1 , paragraf 23 ust. 1 paragraf 24 ust. 1. Prosimy o jednoznaczne ustosunkowanie się w całości do wyżej wymienionego zapytania.

5. Proszę dokładnie opisać automatykę pogodową ( np.: jakie ma przeznaczenie, gdzie ma być zamontowana, rodzaj parametry itp.) Poz. 93 przedmiaru.

 

Odpowiedź:

.

Ad. 1

Stolarka okienna z PCW o wym. około (b*h) 2,4m*0,95m. Ilość okien 7szt. W sali gimnastycznej 6szt. oraz 1szt. w kondygnacji piętra o takich samych wymiarach. Technologia wykonania okien równoważna i z nawiązaniem do istniejącej stolarki.

Okna lokalizowane powyżej wys. parapetu 0,85m mogą być klasy O2 dla wszystkich kondygnacji, natomiast poniżej parapetu (spełniające rolę ściany lub równoważne z balustradą) trzeba zastosować jako czasowo ochronę przed włamaniem klasy P2 dla parteru, oraz klasy co najmniej P4 dla kondygnacji wyższych (są również bardziej odporne na uszkodzenia i uderzenia mechaniczne).

Ad. 2

Winno się zastosować tynk żywiczno-mineralny równoważny do projektowanego.

Ad. 3

Przekroje przewodów instalacji odgromowej - rozwiązaniem właściwym i zgodnym z Polską Normą jest zastosowanie przewodów o średnicy 8mm.

Ad.4  Uprawnienia i dokumenty potwierdzające które należy spełniać do oferty muszą spełniać wymagania związane z  o których mowa w Prawie  Budowlanym art. 14 ust. 3 pkt. 3 wraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa- paragraf 17 ust. 1, natomiast w przypadku z Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa, paragraf 23 ust. 1 paragraf 24 ust. 1, nie dotyczy

Ad. 5 . Pozycji 93 przedmiaru nie należy wyceniać, podlega wyłączeniu

  

 

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust. 2 Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 24 maja 2011 o godzinie 09:00 (czasu lokalnego), otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 maja 2011 o godzinie 10:00 (czasu lokalnego).
W siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pok. 18-sala konferencyjna. Jednocześnie informuję ze każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 24 maja 2011 do godziny 09:00(czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

 


Numer ogłoszenia: 115122 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 90886 - 2011 data 26.04.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

·         W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż instalacji odgromowej. Szczegóły określają załączniki do SIWZ : projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w dokumentacji przetargowej standardów...

·         W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Końskich Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż instalacji odgromowej, roboty murowe w tym mur z pustaków szklanych, kominy, stolarka w tym wymiana okien ślusarka w tym kraty stalowe, przebicia w ścianach pod wentylację, nadmurowanie kominów, wentylację wywiewną elektrykę do wentylacji, demontaż wyłazu dachowego, montaż wyłazu stropowego. Szczegóły określają załączniki do SIWZ : projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w dokumentacji przetargowej standardów...

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12.05.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

·         W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 24.05.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 21 285,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat)..

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/05/16 14:10:06
Redaktor: Administrator