Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

 

Zadanie nr 1: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Jeżów.

Zadanie nr 2: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński.

Zadanie nr 3: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Dziebałtów.

Zadanie nr 4: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Kazanów.

Zadanie nr 5: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Piła.

Zadanie nr 6: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Stary Kazanów.

Zadanie nr 7: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Sworzyce.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnych Projektów zagospodarowania terenu placu zabaw dla ww. wymienionych miejscowości, potrzebnych  do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia przedmiotowych zadań inwestycyjnych.

Przedmiot Zamówienia obejmuje:

1.      Uzyskanie map do celów projektowych potrzebnej do opracowania projektu;

2.      Projekty zagospodarowanie terenu;

3.      Uzgodnienie projektów zagospodarowania terenu z Zamawiającym;

4.      Opracowanie kosztorysów i przedmiarów robót;

5.      Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń, decyzji.

 

Place zabaw powinien być przede wszystkim miejscem bezpiecznym dla dzieci, dlatego koncepcję zagospodarowania terenu należy opracowywać na podstawie obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz odpowiednich norm bezpieczeństwa.

Każde urządzenie powinno być oznaczone tabliczką zawierającą informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Ponadto urządzenia powinno być trwale związane z gruntem. Projektant w dokumentacji projektowej winien wprowadzić wymóg oznakowania urządzeń na placu zabaw.

Na terenie placu zabaw należy zaprojektować także miejsca odpoczynku dla opiekunów bawiących się dzieci oraz miejsca na pojemniki na odpady.

Place zabaw powinny posiadać regulamin określający zasady ich użytkowania oraz zawierać informację o numerach telefonów alarmowych oraz informację o zarządcy lub właścicielu placu zabaw i telefonach kontaktowych w celu powiadomienia o awarii lub zniszczeniu. Projektant w dokumentacji winien wprowadzić wymóg sporządzenia przez wykonawcę regulaminu korzystania z placu zabaw oraz zamieścić w niej jego wzór.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, do 17.05.2012r, faksem (41 372 29 55) lub e-mailem przetargi@umkonskie.pl



WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.            Pożądany termin wykonania przedmiotowych zadań 120 dni od daty podpisania umowy.  

2.            Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 4). Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania.

3.             Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy

 Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według następujących kryteriów:

 

 Cena oferty brutto – znaczenie 90 %

 Termin  – znaczenie 10 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:

 

      W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:  

            

              Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────                 x 100x10%

                         Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

 

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach i który uzyskał najwyższą ilość punktów

 

 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy

2.    Projekt umowy


Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

 

NA WYKONANIE ZADANIA 

Zadanie nr 1: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Jeżów.

Zadanie nr 2: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński.

Zadanie nr 3: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Dziebałtów.

Zadanie nr 4: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Kazanów.

Zadanie nr 5: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Piła.

Zadanie nr 6: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Stary Kazanów.

Zadanie nr 7: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Sworzyce

    STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         .........................................................................................................................

Dokładny adres: ...........................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Zadanie nr 1: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Jeżów.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

Zadanie nr 2: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

Zadanie nr 3: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Dziebałtów.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

 

Zadanie nr 4: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Kazanów.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

Zadanie nr 5: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Piła.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

Zadanie nr 6: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Stary Kazanów.

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

Zadanie nr 7: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Sworzyce

 

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację zadania w terminie ……… dni od podpisania umowy

 

 

 

1.    W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

2.    Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

3.    W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................                                           .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

Projekt  Umowy

 

zawarta w dniu ……….….  w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy – Michała Cichockiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy – Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym

a

 

..................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................

zwaną dalej Wykonawcą

 

W wyniku rozstrzygnięcia w dniu ………….2012 r. postępowania w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej na opracowanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości …………..” 

zawarto umowę o następującej treści:

§ 1

1.      Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do opracowania Projekt zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości………………..

2.      Zamówienie będzie realizowane zgodnie z:

a)      Niniejszą umową;

b)      Ofertą wykonawcy.

3.      Projekty należy wykonać w 3 egzemplarzach, wydrukowanych na papierze i 1 egzemplarz na płycie CD (w formatach Word/Cad)

4.      Wykonawca na podstawie wykonanych projektów zagospodarowania dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania zgodnie z Ustawą Prawo budowlane.

§ 2

Terminy wykonania dokumentacji projektowej ……….dni od daty podpisania umowy

§ 3

1.      Strony ustalają, że wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy w kwocie ………………………. zł (słownie: ………………………………).

2.      Wynagrodzenie określone w ust. 1 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.

§ 4

1.      Podstawą wystawienia faktury jest podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy, po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przedłożonego opracowania.

2.      Protokół określony w ustępie  1  podpisany  zostanie w terminie do 3 dni od dnia dostarczenia go Zamawiającemu.

3.      Dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

4.      Przy odbiorze opracowań Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia ich jakości. O zauważonych wadach opracowania Zamawiający powinien powiadomić Wykonawcę w terminie 3 dni od daty przekazania przedmiotu Umowy.

§ 5

Zamawiający udostępni Wykonawcy dane dotyczące przedmiotu planowanej inwestycji w wersji elektronicznej i papierowej (w zależności od możliwości).


§ 6

1.      Zamawiający wyznacza …………………………… na swojego przedstawiciela upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą,

dostępny pod tel.: _________________ e-mail:____________________.

2.      Wykonawca  wyznacza przedstawiciela upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w osobie ……………..…………...,

dostępny pod tel.: _________________ e-mail:____________________

§ 7

Ø  Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli opracowanie stanowiące przedmiot umowy ma wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

Ø  Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności za wady opracowania, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania opracowania według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

§ 8

Jeżeli  przedmiot umowy zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one    w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

1.      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

2.      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

3.      nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

§ 9

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:

c)      Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną: 

1.      za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada  - w wysokości 20 % wynagrodzenia za cały przedmiot umowy

2.      za nieterminową zapłatę należności za wykonane prace w wysokości odsetek ustawowych

ci)    Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:

·         za zwłokę w wykonaniu dzieła w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu jej dostarczenia, nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego

·         za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy  dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do usunięcia wad, nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego

·         za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości  20 % wynagrodzenia umownego.

§ 10

·         Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

·         Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu przedmiotu tak dalece, że wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym jest niemożliwe.

·         Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie przedmiotu umowy lub jego części innej osobie.

2.  Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych  w tej umowie.

§ 11

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonanie przedmiotu umowy w całości lub jego części podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.

§ 12

Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 13

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 14

Umowę niniejszą sporządza się w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

 

 

            Wykonawca:                                                                                   Zamawiający:

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2012/05/10 10:06:54
Redaktor: Administrator