Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umkonskie.pl


Końskie: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w msc. Bedlno i/lub Zadanie nr 2 Budowa placu zabaw w msc. Wincentów i/lub Zadanie nr 3 Budowa placu zabaw w msc. Młynek Nieświński i/lub Zadanie nr 4 Przebudowa placu zabaw w msc. Bedlenko i/lub Zadanie nr 5- Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Drutarniai/lub Zadanie nr 6- Budowa boiska trawiastego w msc. Stary Sokołówi/lub Zadanie nr 7- Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz zagospodarowanie terenu w msc. Gatniki/lub Zadanie nr 8- Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w msc. Sworzyce Numer ogłoszenia: 108217 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w msc. Bedlno i/lub Zadanie nr 2 Budowa placu zabaw w msc. Wincentów i/lub Zadanie nr 3 Budowa placu zabaw w msc. Młynek Nieświński i/lub Zadanie nr 4 Przebudowa placu zabaw w msc. Bedlenko i/lub Zadanie nr 5- Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Drutarniai/lub Zadanie nr 6- Budowa boiska trawiastego w msc. Stary Sokołówi/lub Zadanie nr 7- Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz zagospodarowanie terenu w msc. Gatniki/lub Zadanie nr 8- Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w msc. Sworzyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Budowa placu zabaw w miejscowości Bedlno: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2; -Wycinka drzew owocowych około 17 szt. Zadanie nr 2: Budowa placu zabaw w miejscowości Wincentów: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Montaż ogrodzenia o wysokości do 1,2 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,20. Wymiary ogrodzenia szer. 35,0 dł. 21 m. -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2. Zadanie nr 3: Budowa placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2. Zadanie nr 4: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Bedlenko: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,015 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 150 m2. Zadanie nr 5: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Drutarnia -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Utwardzenie terenu pod altanę ogrodową poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Montaż ogrodzenia o wysokości do 1,2 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,20 m; -Budowa altany o konstrukcji drewnianej w postaci słupków o przekroju 12/12 cm na stopach fundamentowych; -Dostawa i montaż grilla murowanego; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2. Zadanie nr 6: Budowa boiska trawiastego w miejscowości Stary Sokołów: -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 465; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a) 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), b) siatki z antenkami sztuk 2, -piłek do siatkówki szt. 2, -narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; -demontaż starych urządzeń (kosza-ponowny montaż, bramek); -dostawa i montaż kosza na śmieci; -Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, -Przycinka drzew około 10 szt. -Dostawa i montaż kosza na śmieci - szt. 1. Zadanie nr 7: Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w miejscowości Gatniki: -Budowa altany trzyspadowej z możliwością dobudowy kolejnych segmentów o powierzchni 25m2 i konstrukcji drewnianej w postaci słupów o przekroju 12cm/12cm połączonych ryglami oraz oczepem drewnianym. Całość zaimpregnowana i zabezpieczona beicą. Więźba dachowa drewniana. Dach pokryty gontem bitumicznym. Altana o nawierzchni z 6 cm kostki brukowej zapiętej obrzeżami, posadowiona na stopach fundamentowych betonowych; -Budowa grilla murowanego z cegły ceramicznej pełnej; -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 36/4; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a) 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), b) siatki z antenkami sztuk 2, -piłek do siatkówki szt. 2 -narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; -Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, -Demontaż i ponowny montaż starych urządzeń - 2 szt., -Dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt.. Zadanie nr 8: Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w miejscowości Sworzyce: -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 166 i 169; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a) 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników) , b) siatki z antenkami sztuk 1, -piłek do siatkówki szt. 2, -piłek do piłki nożnej szt. 2, -narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; - Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, - Demontaż i ponowny montaż części ogrodzenia ok. 10mb, -Przycinka drzew około 5 szt., -Dostawa i montaż kosza na śmieci - szt. 1. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - zadanie nr 1- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto - zadanie nr 2- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto - zadanie nr 3- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto - zadanie nr 4- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie/przebudowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto - zadanie nr 5- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto - zadanie nr 6- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto - zadanie nr 7- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto - zadanie nr 8- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 5 należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw/ ( zadanie nr 4 lub przebudowa) o największej wartości. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie w zakresie od zadania nr 6 do zadania nr 8 należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska o największej wartości. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające niezbędne uprawnienia w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane . W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się w/w warunkiem. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

prospekty i/lub materiały reklamowe i/lub zdjęcia elementów placu zabaw wraz z danymi technicznymi

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90.00

·         2 - Termin - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty;, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; c) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul Partyzantów 1 pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadajacych warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w miejscowości Bedlno.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2; -Wycinka drzew owocowych około 17 szt. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: - będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; - będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; - będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; - będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; - będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw w miejscowości Wincentów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Montaż ogrodzenia o wysokości do 1,2 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,20. Wymiary ogrodzenia szer. 35,0 dł. 21 m. -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2 Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.20.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Bedlenko.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,015 ha; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 150 m2. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.20.00-6, 45.11.12.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Drutarnia.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie niwelacji terenu około 0,030 ha; -Utwardzenie terenu pod altanę ogrodową poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm; -Dostawa i montaż następujących urządzeń: -wielofunkcyjny zestaw do zabaw z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wymiary zestawu: 5,60 x 5,50 m w skład którego wchodzi wieża, zjeżdżalnia, drabinki. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 9,50 m. -bujak konik o konstrukcji stalowo-drewnianej o wymiarach do 1,20 x 0,30 x 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 2,25 m; -huśtawka pojedyncza o konstrukcji drewnianej o wymiarach 2,00 x 1,60 x 2,20 m i strefie bezpieczeństwa: 7,60 x 5,60 m. -karuzela krzyżowa o konstrukcji stalowej o średnicy 5,80 m, szerokości: 1,80 m i strefie bezpieczeństwa: 5,80 m. -ławki o stalowej konstrukcji nośnej z siedziskiem oraz oparciem z desek drewnianych o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,40 x 0,80 m; -Montaż ogrodzenia o wysokości do 1,2 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,20 m; -Budowa altany o konstrukcji drewnianej w postaci słupków o przekroju 12/12 cm na stopach fundamentowych; -Dostawa i montaż grilla murowanego; -Humusowanie oraz obsianie całością trawą około 270 m2. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa boiska trawiastego w miejscowości Stary Sokołów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 465; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a) 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), b) siatki z antenkami sztuk 2, c) piłek do siatkówki szt. 2, d) narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; e) demontaż starych urządzeń (kosza-ponowny montaż, bramek); f) dostawa i montaż kosza na śmieci; g) Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, -Przycinka drzew około 10 szt. -Dostawa i montaż kosza na śmieci - szt. 1. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w miejscowości Gatniki.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Budowa altany trzyspadowej z możliwością dobudowy kolejnych segmentów o powierzchni 25m2 i konstrukcji drewnianej w postaci słupów o przekroju 12cm/12cm połączonych ryglami oraz oczepem drewnianym. Całość zaimpregnowana i zabezpieczona beicą. Więźba dachowa drewniana. Dach pokryty gontem bitumicznym. Altana o nawierzchni z 6 cm kostki brukowej zapiętej obrzeżami, posadowiona na stopach fundamentowych betonowych; -Budowa grilla murowanego z cegły ceramicznej pełnej; -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 36/4; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: - 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), -siatki z antenkami sztuk 2, -piłek do siatkówki szt. 2 -narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; -Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, -Demontaż i ponowny montaż starych urządzeń - 2 szt., -Dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt.. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o    1. Cena - 90.00

o    2. Termin - 10.00

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Budowa boiska trawiastego wraz z zakupem i montażem wyposażenia w miejscowości Sworzyce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Budowa boiska (38m×17,5m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (około 780 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 166 i 169; -Humusowanie (około 780 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem; -Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami około 780 m2; -Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: -bramek stalowo - drewnianych 300×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, -kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a) 2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników) , b) siatki z antenkami sztuk 1, c) piłek do siatkówki szt. 2, d) piłek do piłki nożnej szt. 2, e) narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; f) Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, -Demontaż i ponowny montaż części ogrodzenia ok. 10mb, -Przycinka drzew około 5 szt., -Dostawa i montaż kosza na śmieci - szt. 1. Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: -będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych; -będą tożsame pod względem formy i kolorystyki; -będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku; -będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa; -będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Dotyczy w/w zadań: Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

 


Pliki do pobrania:
       2012p14_siwz.doc
       2012p14_siwz_zalaczniki.zip

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2012/05/17 07:15:10
Redaktor: Administrator