Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

Końskie: Rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w Sielpi Numer ogłoszenia: 27900 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Dom Kultury , ul. Mieszka I 4, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3722478, faks 041 3722478.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w Sielpi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w msc. Sielpia o wymiarach 15x28 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, wykonanie ogrodzenia systemowego wysokości 6m oraz wymiana 4 opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wyrównywanie lokalnych nierówności mieszankami asfaltu lanego, grysowo-żwirowymi na istniejącej płycie boiska asfaltowego. 2. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm, w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Minimalne parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu: większe lub równe 53 % Odporność na ścieranie: mniejsze lub równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C: mniejsze lub równe 2 mm 3. Pomalowanie linii boisk wg. Dokumentacji projektowej. 4. Wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej szer.2m i 3m wzdłuż boków boiska z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej (5cm po zagęszczeniu) na podbudowie żwirowej utwardzonej gr.10cm. 5. Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 6. Wykonanie ogrodzenie wysokości 6m długości 106mb wraz z dwiema furtkami i bramą. 7. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boiska 8. Demontaż istniejących oraz dostawa i montaż urządzeń sportowych: a) Demontowalne słupki do siatkówki + siatka + piłka (2 komplety) b) Demontowalne słupki wraz z koszem do koszykówki (1 komplet) c) Słupki z regulacją wysokości wraz z siatką do gry w tenisa ziemnego, rakietami i piłkami (1 komplet) 9. Wymiana czterech istniejących opraw oświetleniowych na halogeny, demontaż 8 pozostałych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. zrealizowaniem w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty podobnej do przedmiotu zamówienia . Za robotę podobną uznaje się: - roboty budowlane przy obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, elektrycznej bez ograniczeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

a) certyfikat lub deklaracje zgodności z norma PN-EN 14877: 2008, lub rekomendację techniczna ITB lub dokument równoważny potwierdzający zgodność parametrów technicznych zaoferowanej nawierzchni, wystawiony przez instytucje uprawnione do badań nawierzchni b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez producenta c) atest higieniczny lub równoważny do oferowanej nawierzchni d) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowane inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów, załącznik nr 1 - ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie błedy wynikające z w/w dokumentu nie bedą miały wpływu na ocenę oferty 2) pełnomocnictwo lub poświadczona przez Wykonawce kopia, udzielone osobom podpisujacym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego 3) zestaw dokumentów i oswiadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z SIZW i przed opracowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone prace oraz zapoznał się z warunkami, w jakich mają być prowadzone

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 90

·         2 - termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia: - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, może nastąpić zatrzymanie terminu określonego, w § 2, jeżeli do ich wykonania ze względów technologicznych muszą być wstrzymane wszystkie roboty podstawowe. Taki wstrzymanie robót uznaje się wyłącznie po potwierdzeniu w dzienniku budowy przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót takich jak intensywne opady deszczu, temperatura poniżej 5°C w ciągu dnia. Wystąpienie takich warunków atmosferycznych musi być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.1 lit. a termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) przedmiotu umowy, polegające na: - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty;, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje. Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; - zmianie sposobu wykonania robót na inny niż określony w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004R. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art.144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Dom Kultury w Końskich Mieszka I 4 26-200 Końskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Dom Kultury w Końskich Mieszka I 4 26-200 Końskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program PROW oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


            Końskie 07.02.2012

 

 

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:Rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w Sielpi”

 

            Informujemy że od jednego z wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

 

  1. Pozycja 11 przedmiaru mówi o nawierzchni poliuretanowej grub. 13 cm, powinno być prawdopodobnie 13 mm, obmiar podany jest błędnie, wskazuje na 1 m2;

 

Odp. Na podstawie Art. 38 ust.4 PZP Zamawiający wprowadza modyfikację do przedmiaru otrzymując zapis:  w pozycji 11, tj, „Nawierzchnia poliuretanowa - grub.13 mm...”. Natomiast obmiar wskazuje na 1x420m2 opisanej w  kolumnie „Opis i wyliczenia” nawierzchni poliuretanowej - grub. 13 cm

 

  1. Pozycja 12 nie wskazuje na montaż słupków do tenisa ziemnego, natomiast w specyfikacji słupki te występują;

 

Odp. Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, należy zatem wycenić dostawę i montaż wszystkich materiałów i urządzeń wymienionych  SIWZ oraz załącznikach.

 

 

  1. Pozycja 18: Ogrodzenie systemowe z siatki w ramach na słupkach stalowych, czy chodzi tutaj o ogrodzenie systemowe panelowe? Rysunek pokazuję wykorzystanie paneli ogrodzeniowych, a opis mówi o siatce powlekanej. Ponadto jaki fi drutu przy wysokości 6 m, na słupach 60x40 ogrodzenie może nie wytrzymać obciążania paneli. Jaki profil słupów, jaki rodzaj łączenia jeśli ogrodzenie ma być wykonane z panela?

 

Odp. Należy wycenić grodzenie systemowe panelowe wysokości 6m.

 

  1. Pozycja 19 wskazuje na wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, tymczasem w opisach występuje kostka betonowa.

 

Odp. Na podstawie Art. 38 ust.4 PZP Zamawiający wprowadza modyfikację do przedmiaru otrzymując zapis:  w pozycji 19, tj. „Nawierzchnia z kostki betonowej…”

 

  1. Montaż opraw oświetleniowych – halogenów – jaka ma być ich moc? Jaki typ?

 

Odp. lampy halogenowe 250W

             

 


 

Pliki do pobrania:
       2012p_2_siwz.doc
       2012p_2_zalaczniki.rar

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2012/02/07 09:28:22
Redaktor: Administrator