ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
“Wykonanie tablicy informacyjnej dla Projektu „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”
Zapraszam do złożenia ofert cenowej na wykonanie tablicy informacyjnej dla Projektu „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich ”
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest :
wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o zaangażowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w realizację projektu na wspornikach wraz z jej montażem dla Projektu „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.
Tablicę należy wykonać:
- zgodnie z obowiązkami Beneficjenta w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013. (zał. nr 3)
- o wymiarach 1,7 x 2,20 m, co najmniej 25 % całkowitej powierzchni tablicy powinno dotyczyć zaangażowania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w realizację projektu;
- na podłożu blaszanym (ocynkowanym) i konstrukcji wsporczej;
- z logo Unii Europejskiej;
- z logo Programu Regionalnego / Narodowej Strategii Spójności;
- z Herbem województwa świętokrzyskiego;
- z hasłem na dole „… dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego …”
Tekst do umieszczenia na tablicy:
Projekt pn. „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013.
Beneficjent projektu: Gmina Końskie.
Projekt tablicy w wersji elektronicznej należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji na adres: abatorowska@umkonskie.pl
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 26.03.2012r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 7 dni od daty podpisania umowy.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
6. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Ø w zakresie przedmiotu zamówienia –Anna Batorowska - tel. 41 372 32 49 wew. 141.
Ø W zakresie procedury Ewa Prasał- tel. 41-372 32 49 wew. 137
7. Zadanie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy
3. Projekt umowy
Załącznik nr 2
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
“Wykonanie tablicy informacyjnej dla Projektu „Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ......................................................................................................
Dokładny adres: ....................................................................................................................
telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość netto:…………………………
słownie:……………………………..
Podatek VAT (….)………………………..
( słownie………………………………………..
Wartość brutto:……………………………….
słownie……………………………………………….
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 7 dni od daty podpisania umowy.
3. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
5. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
UMOWA Nr ………….
zawarta w dniu …………..2012r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie,
26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:
Michała Cichockiego – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie
przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika Miasta i Gminy Końskie
a
………………………………………………………………………..................................
reprezentowanym przez: ………………………………………. zwanym dalej „Wykonawcą”.
§ 1
W wyniku rozstrzygnięcia w dniu ……... postępowania w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablic informacyjnych Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn. ,,Wykonanie tablicy informacyjnej dla projektu Modernizacja systemu ciepłowniczego w Końskich”.
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia za kwotę ………. zł. brutto (słownie: ……………………………………………………………...…………….)
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków beneficjenta w zakresie działań informacyjnych
i promocyjnych związanych z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
3. Wartość zadania nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
4. Podstawą do uregulowania należności dla Wykonawcy będzie przedłożona faktura, która płatna będzie w terminie 14 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu.
§ 3
Umowę zawiera się na okres od dn. ………….. r.. do dn. …............ tj. 7 dni od daty podpisania umowy.
§ 4
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy,
b. za nieterminowe wykonanie zadania w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki, nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną:
a. za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
b. za nieterminowe płatności należności w wysokości odsetek ustawowych.
§ 5
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawa Prawo zamówień publicznych.
§ 7
Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy rzeczowo i miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
.......................................... ...............................................
/ Wykonawca / / Zamawiający /
... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...