Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZARZĄDZENIE Nr 8/2006

Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

z dnia 6 stycznia 2006

 

w sprawie ustalenia składu osobowego komisji do przeprowadzania przetargów organizowanych przez Wydział Rolnictwa

i Gospodarki Gruntami Urzędu Miasta i Gminy Końskie

w roku kalendarzowym 2006.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. ż 2001 roku Nr 142 poz. 1591 z późno zm.) art. 38 i 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku Nr 261 poz. 2603 z późno zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości Dz. U. z 2004 roku Nr 207 poz. 2108 ­zarządzam co następuje:

 

§ 1. Do udziału w komisjach przetargowych upoważnione są następujące osoby:

1. Jerzy Rąbalski - zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

2. Józef Duda - zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

3. Marek Wojciechowski - Naczelnik Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

4. Anna Dębowska - podinspektor Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

5. Monika Bartodziej - referent Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

6. Maria Sękowska - inspektor Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

7. Stanisław Banasik - inspektor Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

 

§ 2. Komisja przetargowa składa się z 3 osób: przewodniczącego i 2 członków Komisji.

 

§ 3. Funkcję Przewodniczącego Komisji Przetargowej może pełnić osoba wymieniona w § 1 p. 1 lub p. 2.

 

§ 4. Funkcję członków Komisji Przetargowych mogą sprawować osoby wymienione w § 1 p. 3 -7.

 

§ 5. O ważności przeprowadzonego przetargu w zakresie składu osobowego Komisji Przetargowej decyduje udział w nim jednej z osób wymienionych w § 3 oraz 2 z osób wymienionych w § 4.

 

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2006/04/04 10:59:00
Redaktor: Administrator