Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

ZARZĄDZENIE Nr 184/2008

BURMISTRZA MIASTA I GMINY KOŃSKIE

z dnia 29 września 2008 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz.327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz.1218), art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 184, poz. 1539, Nr 267, poz. 2252, z 2006 r. Nr 157, poz. 1119, Nr 208, poz. 1540) oraz 6 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik do zarządzenia Nr 6/2002 Burmistrza Miasta i Gminy Końskie z dnia 20 czerwca 2002 r. — zarządzam, co następuje:

§1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji gruntów, budynków i budowli drogą weryfikacji poprzez porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami źródłowymi, ewidencją mienia komunalnego i innymi dokumentami.

§2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:

1. Marek Wojciechowski - Przewodniczący,

2. Iwona Guzikowska - członek,

3. Anna Wieczorkiewicz - członek,

4. Beata Szczepańska - członek

5. Anna Pękala - członek

§3. Termin wykonania prac związanych z inwentaryzacją:

- rozpoczęcie inwentaryzacji — od dnia 01. 10.2008 r.

- zakończenie inwentaryzacji — do dnia 31.12.2008 r.

- rozliczenie inwentaryzacji - do dnia 15.01.2009 r.

§4.1. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.                                                  2. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy określa szczegółowe zasady i sposoby wykonania czynności inwentaryzacyjnych.

§5. Zobowiązuję Skarbnika Miasta i Gminy do przeprowadzenia instruktażu i szkolenia członków Komisji Inwentaryzacyjnej.

§6. Zobowiązuję pracowników Wydziału Finansowego do prawidłowego i terminowego dokonania wyceny inwentaryzowanych składników majątku oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.

§7. Zobowiązuję przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, sporządzenia protokołu przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, przedstawienia wniosków dotyczących ich rozliczenia, a także sporządzenia sprawozdania z przebiegu inwestycji, uzyskanie akceptacji Skarbnika Miasta i Gminy i przedstawienia ich do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta i Gminy.

§8.Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powietrza się Skarbnikowi Gminy.

§9.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/11/03 12:43:32
Redaktor: