O G Ł O S Z E N I E
Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Dokumentacja niezbędna do przebudowy ulicy Kozubskiego w Rogowie wraz
z realizacją tego zadania.”
CPV – 45.23.31.40-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 137), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji i przebudowa ulicy Kozubskiego w Rogowie na długości ok. 200 mb – etap II.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności :
-
przebudowie ulicy o długości około 200m, jedna jezdnia o szerokości 5,0 m klasy L, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I ;
-
odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
-
wykonanie projektów organizacji ruchu: docelowego i tymczasowego (na czas realizacji robót), zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem (Starostwo Powiatowe w Końskich
-
inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty , które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
-
dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, a w tym: walec stalowy, zagęszczarka, samochód skrzyniowy do przewozu materiału, samochód samowyładowczy.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
-
Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
-
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
-
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
-
Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego .
-
Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania, a w tym: walec stalowy, zagęszczarka, samochód skrzyniowy do przewozu materiału, samochód samowyładowczy.
Wadium – nie jest wymagane
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 08 sierpnia 2006 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 sierpnia 2006 r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
-
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Jerzy Michalski, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 146.
-
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137
fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl,
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530