Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa istniejącej kotłowni koksowej na kotłownię gazową w budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Partyzantów 5 w Końskich ”
CPV – 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni koksowej na kotłownię gazową w budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Partyzantów 5 w Końskich.
Zakres prac obejmuje:
I. Technologiczne roboty demontażowe- roboty demontażowe i adaptacyjne ogólnobudowlane - kpl.1
II. Dostawa i montaż kotła - dostawa i montaż kotła wodnego niskotemperaturowego Qn = 84 kW, paliwo gaz GZ 50
II. Technologia kotłowni - rurociągi z rur stalowych czarnych od Dn 15 do Dn - 54 m, rozdzielacz instalacji c.o. Dn 65 mm - 2 m, rurociągi z rur stalowych ocynkowanych Dn 15 -Dn 32 mm - m 17, pompy kotłowe, obiegu grzewczego, cyrkulacji, ściekowa - kpl.6, montaż naczynia przeponowego - szt.2, podgrzewacza 300 dm3, filtra wody Dn 25, zaworu automatycznego napełniania "SYR" Dn 15, wodomierza skrzydełkowego Dn 15, zaworu trójdrogowego Dn 20 mm - szt.2, zaworu bezpieczeństwa"SYR" Dn20 - szt.2, zabezpieczenia stanu wody WMS - kpl.1, stacji uzdatyniania wody - kpl.1, zaworów zwrotnych - szt.1, zaworów kulowych - szt.45, zbiornik odpowietrzający - 1 szt, zaworów odpowietrzających - szrt,3, filtrów wody - szt. - szt.6manometry tarczowe - szt.20, filtroodmulacz magnetyczny SOM Dn 32 - szt.1, termometry techniczne - szt.9,
III. Instalacje sanitarne wod-kan., gazowa i c.o.
rurociągi żeliwne kanalizacyjne fi 100 mm - mb.10,montaż zlewu żeliwnego, syfonu zlewowego, baterii zmywakowej ściennej, studzienka schładzająca D 800, montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa , zaworów kulowych., filtrów gazu, rurociągów stalowych Dn 32 - Dn 80 mm.
IV. Instalacja odprowadzania spalin
komin jednopłaszczyznowy ze stali kwasoodpornej D 200- kpl.
V. Instalacja wentylacji - czerpnia ścienna, kratki wentylacyjne i przewody wentylacyjne.
VI. Adaptacje budowlane - rozebranie ścia, przebicie otworów montażowych,uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, przemurowanie kominów, odbicie tynków, tynki wewnętrzne malowanie ścian, montaż drzwi stalowych, okien, posadzki z płytek ceramicznych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, płukanie istniejącej instalacji centralnego ogrzewania ( 30 szt.grzejników i 80 mb. rur)
VII.Roboty elektryczne kotłowni:
montaż przewodów kabelkowych układanych w korytkach - mb. 423, wyłącznika WP, skrzynek i rozdzielnic, rozdzielnicy RA, czujek, wyłącznika 4G-25A-PK, lampy H224, sygnalizatora SL 31, czujnika przylgowego i zanieczyszczeń, czujnika zewnętrznego i kotła
VIII. Punkt redukcyjno-pomiarowy :
montaż rurociągów z rur polietylenowych Dn 63 mm - mb.28, zespoły przyłączeniowe gazociągów niskiego i średniego ciśnienia - kpl.2, szafkowa stacja redukcyjno-pomiarowa szafka telemetryczna – kpl.1
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 5 tygodni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-
przyjmują warunki określone w projekcie umowy
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
-
Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim charakterem i złożonością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
-
Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień, oraz kserokopią potwierdzającą przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
-
Harmonogram rzeczowo – finansowy
-
Kosztorys ofertowy w układzie szczegółowym.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 24 sierpnia 2006 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 sierpnia 2006r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
-
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
-
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530