Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont chodników na terenie miasta Końskie.”
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów chodników polegających na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej w miejsce zdjętej nawierzchni z płyt chodnikowych.
Zakres prac obejmuje:
Zadanie nr 1
Remont chodnika na osiedlu Warszawskim od bloku nr 18 w kierunku Szkoły Podstawowej nr 1 w Końskich.
Zadanie nr 2
Remont chodnika przy ul. Mieszka I przy Domu Kultury Egipcjanka w Końskich.
Zadanie nr 3
Remont chodnika od ul. Piłsudskiego do Urzędu Skarbowego w Końskich.
Zadanie nr 4
Remont chodnika przy ul. Wojska Polskiego na odcinku od Koneckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w kierunku ul. Wojska Polskiego w Końskich.
Zadanie nr 5
Remont chodnika w Parku Miejskim wzdłuż ul. Mieszka I – go w Końskich.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:
- specyfikacje techniczne
- przedmiary robót
Termin realizacji zamówienia – 5 tygodni od daty podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
· spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
· Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
· Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji kierownika budowy o specjalności drogowej, oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa,
5. Kosztorys ofertowy.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert:
· cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 14 września 2006 r o godz. 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 września 2006r. o godz. 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Wydział Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga – Zamówienia Publiczne tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530