Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do budowy i przebudowy chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 749 na odcinku Rogów – Młynek Nieświński na terenie gminy Końskie.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 7 30 – 15 30 , lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do budowy i przebudowy chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 749 na odcinku Rogów – Młynek Nieświński na terenie gminy Końskie.
Ogólna charakterystyka projektu:
– droga klasy G, kat. ruchu KR IV,
– istniejąca szerokość na odcinkach prostych nawierzchni drogi wojewódzkiej wynosi 6,90 – 7,15 m
– początek projektowanego odcinka chodnika to km 3 + 967 a koniec to km 5 + 140
– zaprojektować chodnik o szerokość 1,5 m (po stronie lewej drogi wojewódzkiej) poza rowem przydrożnym na odcinku od km 3 + 967 (koniec istniejącego chodnika) do km 4 + 563 tj. do początku istniejącego chodnika
– od km 4 + 563 do km 5+ 140 (strona lewa) zaprojektować przebudowę istniejącego chodnika z płyt betonowych o szerokości 1,5 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni, zaprojektować chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 m przy krawędzi jezdni na kanale krytym zlokalizowanym pod chodnikiem,
– zaprojektować powierzchniowe odwodnienie drogi wojewódzkiej poprzez kratki ściekowe z ewentualnym ściekiem przykrawężnikowym, z odprowadzeniem wód opadowych przykanalikami do kanału krytego zlokalizowanego pod chodnikiem i dalej do przepustu drogowego o świetle 2,5 zlokalizowanego pod drogą wojewódzką w km 4 + 876, całkowita długość projektowanego kanału będzie wynosić około 340 mb,
– zaprojektować remont istniejącego przy krawędzi jezdni chodnika o szerokości 1,5 m z płyt betonowych po stronie prawej drogi wojewódzkiej na odcinku od km 4 + 538 do km 5 + 333, zaprojektować chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 m plus krawężnik uliczny z dopuszczeniem ewentualności zmniejszenia szerokości projektowanego chodnika w miejscach zawężenia istniejącego pasa drogowego,
– max. pochylenie podłużne projektowanego chodnika wynosi 6% poprzeczne 2% w kierunku krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej,
– zjazd do pól i posesji przebudować w kostce na szerokości projektowanego chodnika, na pozostałym odcinku (tj. na szerokości pasa drogowego) utwardzić materiałem kamiennym,
– zaprojektować regulację pobocza i rowu przydrożnego na odcinku chodnika projektowanego poza rowem przydrożnym,
- uzyskać warunki przebudowy urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym oraz opracować projekty branżowe ich przebudowy o ile zajdzie taka konieczność.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 180 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów:
a) Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
c) Zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
e) Wykazu projektantów przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wadium – nie jest wymagane
Kryteria wyboru ofert: - cena – 70%
- termin - 30%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 30 listopada 2006 r o godz: 9 00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 listopada 2006 r. o godz: 10 00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie przedmiotu zamówienia – Jerzy Michalski, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 146 lub (041) 372-37-20
· w zakresie procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137 fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730 -1530